Gå til innhold

gravid?


Gjest nassenøff

Anbefalte innlegg

Gjest nassenøff

hei alle sammen!

lurer på om det er noen som har/har hatt det som meg.

det begynte for 4 uker siden.med skikkelig pms.var jo helt sikker på at tanta var like rundt hjørnet.men nei.ca 2 uker senere fikk jeg noe som kan ligne på el-slim med litt blod i ellers har jeg ikke sett snurten av ho.hvis jeg husker riktig,er TR nærmere 14 dager sen nå.slutta på pilla for 23 dager siden,så vet mange vil si at det kommer av det,men når jeg har slutta på pilla andre ganger,har mensen kommet med en gang og vært stabil med en gang.hvorfor ikke denne gangen?vet det kan være mange grunner til det.

har tatt maange gravitetser.sist for en uke siden.men alle er negative.

grunn til at jeg tror og håper at jeg er gravid,er alle symptomene.som også kan være andre ting,selvfølgelig.men jeg lister de opp:

-skikkelig ømme pupper og såre nippler.de føles større og tyngre.

-mye mensvondter i magen.som går nedover i låra.føles som voksesmerter.

-vondt i korsryggen

-kvalm og svimmel.spesielt når jeg står oppreist.føler meg rett og slett skikkelig dårlig.i ndag har vært den verste dagen.

-vondt i tenna

-trøtt og sliten

-humørsvingninger

det er det jeg kommer på i farta iallefall.

hvis det er noen som synes noe som helst om dette,setter jeg veldig pris på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av symptomene dine kan jo ligne veldig på graviditetssymptomer.. men de kan også høres ut som slutte-på-pillen-symptomer kombinert med forkjølelsessymptomer.

En ny test vil nok gi et bedre svar enn vi synserne på KG kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...