Gå til innhold

kraftige murringer


Gjest nalle puuuu

Anbefalte innlegg

Gjest nalle puuuu

Er i pp1 etter pillebruk. Den siste uka har jeg hatt kranper og veldige murringer. Kjennes ut som veldige sterke menssmerter. Er så sterkt at jeg blir kvalm til tider. Venter mens om5-6dager, men har ingen andre pms-symptom,eneste at jeg har såre brystvorter, noe som jeg forresten ALDRI har hatt, bare ømme bryst. Er dette pga av pilleslutt?

Etter orgasme er det helt forfedelig! Er søren ikke verdt å ha sex!! :nei:

Må sies at jeg ALDRI har hatt slike smerter før mens før. Har kjent det, men ikke i samme styrke. Det komme og går nå, liksom.

Noen som vet hva dette kan vere? graviditet eller sterke pms pga pillebruk? Har tatt endel gravi-tester, men alle er negative. Men er kanskje fortidlig å teste. Før jeg begynte på pillen hadde jeg en syklus på litt over en mnd.

hadde eggløsningsslim den 11.september, og stod da virkelig på :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også nettopp sluttet på p-pillen.

jeg hadde det på samme måte som deg. kraftige magesmerter, og ømme brystvorter, noe som jeg aldri har hatt før.. var sikker på at jeg var gravid, men så kom mensen et par dager etterpå..

ringte legevakten og spurte angående magesmertene, hun sa at det kunne være eggløsning, eller mens smerter.. hun sa at det kunne gjøre veldig vondt etter p-pilleslutt siden det er så lenge siden det har løsnet et egg..

før p-pilleslutt hadde jeg en regelmessig sykls på 1 mnd, denne gangen var den på litt mer.

vet ikke om dette var til så mye hjelp, men ville ihvertfall si at jeg har hatt det på samme måte.

men håper det viser seg at du er gravid!

lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke.. har ihvertfall hatt endel smerter i magen siste måneden.. noen dager var verre enn andre, og hadde en dag som var helt forferdelig..

men det er så individuelt, så du må vel bare vente å se om mensen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget, felicity

kan jo være syste som har sprekki også... Ellers kan det være eggløsning, eller at egget fester seg... Da er det gjerne murringer og stikkinger:) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...