Gå til innhold

Tør ikke håpe, men kan jeg være gravid?


Gjest Vil så gjerne være gravid!&#

Anbefalte innlegg

Gjest Vil så gjerne være gravid!&#

Hei!

FF sier jeg har har en trifasisk tempkurve. Er på CD28 nå, temperaturen har holdt seg høy (37.2-3) de siste 5 dagene. Har ekstremt ømme bryster, ellers ingen "symptomer". Og tatt graviditetstest (quick response tror jeg den heter) de siste fire dagen e og den er negativ. De siste fire dagene har jeg hatt litt blod. De første to bittelitt frisk blod, de neste litt brun slimaktig utflod. Men i dag - som mensen normalt kommer - er det ingenting. Har tenkt festeblødning, men det er vel litt sent? Er 14 dager siden EL.. Kan jeg være gravid selv om ikke testen slår ut? Noen som har vært i en lignende situasjon? Blir uansett helt gal av å gå rundt å tro jeg er det når jeg tester negativt og dermed mest sannsynlig ikke er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var meg for 4 dager siden , dvs før jeg fikk mensen .

Jeg hadde også allverdens symptomer , men negative tester og uteblitt mens på dag 32 i syklusen .

På den annen side testet jeg negativt helt til 15 DPO en gang når jeg var gravide (fikk positivt 30 DPO) og da fikk jeg en liten blødning rett før mensen vanligvis skulle kommet .

Det kan jo være begge deler fremdeles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...