MrsP Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2941 Del Skrevet 3. oktober 2008 Natta kiwii Telefonen er på natt og dag, så ikke vær redd for å sende melding uansett når på døgnet! Hvordan går det med deg i dag? Det går veldig bra Hei hei søta Fra en frukt til en annen Så koselig å følge deg her inne. Merker at jeg gleder meg litt til det skjer noe.. Ha en strålende dag! Så koselig! Ha en fin helg Innom og sjekker.. Fremdeles ikke noe action her ***** Har sovet godt i natt også. Sto ikke opp før klokken var 11. Har spist frokost og lest avisen. Fikk brev fra nav i dag om at søknden om foreldrepenger er innvilget. Så da er det i orden. Nå skal jeg surfe litt på nettet en halvtimes tid før jeg hopper i dusjen. S slutter tidlig i dag, og når han kommer hjem skal vi ut å handle til helga. kiwii - 40+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2008 #2942 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor er tippelista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2943 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor er tippelista? den er vel laaangt tilbake i dagboka. Har helt glemt den jeg.. Skal lete den opp senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. oktober 2008 #2944 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bare innom og sjekker ståa. Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. oktober 2008 #2945 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så koselig her inne! Det nærmer seg virkelig, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 3. oktober 2008 #2946 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå er det snart baby-tid! så spennende!! God helg!! ps. heldige du som har sovet lenge idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. oktober 2008 #2947 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er bare inne og sjekker om drömmen min var sann Drömte at ambriel kom löpende inn på hotellet og fortalte at du hadde födt en liten gutt! Men da er lillebebissen i magen og venter til reka er hjemme igjen og kan fölge ordentlig med Håper formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 4. oktober 2008 #2948 Del Skrevet 4. oktober 2008 Åååh, begynner å bli spennende her inne nå Ikke lenge igjen nå! Håper du og S får ei fin helg sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 4. oktober 2008 #2949 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Nam, jeg skal spise reker i dag (kom på det når Reka hadde vært her inne )! Håper ellers alt står fint til med den lille familien! Endret 4. oktober 2008 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2008 #2950 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke hørt noe enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2008 #2951 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prinsessa er født!! Hun ble født i går, 04.10, veide 4050 gram og er 52 cm lang. GRATULERER til de nybakte foreldrene og den vakre Prinsessen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana Skrevet 4. oktober 2008 #2952 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så gøy, måtte innom å sjekke før jeg tar kveld. :-D GRATULERER SÅ MYE! Håper alt står bra til med mor og barn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2008 #2953 Del Skrevet 4. oktober 2008 Alt står bra til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. oktober 2008 #2954 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) JIPPI! Åhhh, Kiwiiiiiiiii! Gratulerer!!!! Endret 5. oktober 2008 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 5. oktober 2008 #2955 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer så masse med jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. oktober 2008 #2956 Del Skrevet 5. oktober 2008 Åh - gratulerer så masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 5. oktober 2008 #2957 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer med den lille!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 5. oktober 2008 #2958 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer masse med prinsessa, Kiwii. Håper alt står bra til med dere. Kos dere med vidunderet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. oktober 2008 #2959 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer så masse med ei lita prinsesse, vennen! Gleder meg til referat og bilder! Nyt den herlige tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 5. oktober 2008 #2960 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ååå... :rødme: Gratulerer så masse! Endelig er hun her Håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå