Annie Skrevet 10. januar 2008 #1161 Del Skrevet 10. januar 2008 Så herlig med tur! KOS DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1162 Del Skrevet 10. januar 2008 Det skal jeg gjøre,Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. januar 2008 #1163 Del Skrevet 10. januar 2008 Så deilig med langfri. Og kose deg masse på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1164 Del Skrevet 10. januar 2008 Så deilig med langfri. Og kose deg masse på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. januar 2008 #1165 Del Skrevet 10. januar 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1166 Del Skrevet 10. januar 2008 God tur! Takk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1167 Del Skrevet 11. januar 2008 Sto opp tidlig i dag. Har pakket,så nå er jeg klar til å dra på tur. Må brenne en cd med masse fiiin musikk :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #1168 Del Skrevet 11. januar 2008 GOD TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #1169 Del Skrevet 11. januar 2008 Takk! :-D Nå drar jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. januar 2008 #1170 Del Skrevet 11. januar 2008 Kos deg på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #1171 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 13. januar 2008 #1172 Del Skrevet 13. januar 2008 Håper du har det fint på tur, sikkert godt å komme seg bort litt nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. januar 2008 #1173 Del Skrevet 13. januar 2008 Håper du har hatt en flott tur og ei koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #1174 Del Skrevet 13. januar 2008 Joker'n,Annie,magolia & MissS Har hatt ei kjempefin helg! Nesten litt trist å komme hjem igjen... Spiste middag hos S isted, og nå er jeg hjemme en tur. Er spent å hva som skjer over helgen med hussalg og sånn. Ser litt lysere på det nå. Mulig jeg må regne med litt mindre enn jeg hadde tenkt, men det er egentlig helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. januar 2008 #1175 Del Skrevet 14. januar 2008 Så bra at du har hatt en fin helg :-D Bra at det ser lysere ut med hussalg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #1176 Del Skrevet 14. januar 2008 Impala I dag sov jeg lenge. Dusjet og ordnet meg,så kjørte jeg en tur mens jeg hørte på høøøy musikk. Herlig! Nå er jeg hjemme en liten tur. Jeg vil ikke være her, samtidlig som jeg vil. Vanskelig å forklare. Jeg savner det å slappe av hjemme,se tv og kose meg. Det var jo det beste jeg visste. Nå har jeg ikke ro i kroppen til å bare sitte her. Det må skje noe hele tiden, må være sammen med noen. Sitter jeg alene,så kommer de triste tankene. Hvis jeg blir liggende våken en stund før jeg sovner om kvelden,så blir jeg trist. Husker nesten ikke hvordan jeg hadde det med eks, det føles som om det er 100 år siden vi bodde sammen. Det er så rart. Han var den som kjente meg best, han visste alt om meg, jeg kunne snakke med han om alt. Nå sier han at han ikke kjenner meg igjen. Jeg skjønner hva han mener. Kjenner ikke igjen meg selv lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 14. januar 2008 #1177 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje du har godt av å slippe guarden litt? Tvinge deg selv til å være alene en kveld og tillate deg selv å tenke gjennom. Det er viktig at du stopper opp og sørger for at du vet med deg selv at du har med deg fornuften i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #1178 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Kanskje du har godt av å slippe guarden litt? Tvinge deg selv til å være alene en kveld og tillate deg selv å tenke gjennom. Det er viktig at du stopper opp og sørger for at du vet med deg selv at du har med deg fornuften i ny og ne. Jeg hadde noen dager rett etter nyttårsaften der jeg bestemte meg for å være helt alene. Jeg stengte ut alt av familie og venner, og tvang meg selv til å tenke gjennom de vonde tingene. Det gjorde fryktelig vondt og det endte med at jeg ringte eks et par ganger når det sto på som verst, men jeg visste hele tiden at jeg måtte gjøre det, at jeg hadde behov for å tenke gjennom hva som har skjedd og hva jeg vil skal skje fremover. Nå kjenner jeg at det er nødvendig med en sånn tenke-pause igjen. Må bare finne en ledig kveld.... Endret 14. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. januar 2008 #1179 Del Skrevet 14. januar 2008 Vet ikke hvordan du har det, men tipper at det er ille... Får trøste deg med at det blir lettere å komme seg videre med tiden. Enten dere blir sammen igjen eller ei, finnes det et hav av flotte, gode menn der ute. Ikke det at det hjelper deg at jeg sier dette om du savner eksen da. Du får bare ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #1180 Del Skrevet 14. januar 2008 Mange til deg Lipstick! Det vil nok bli bedre med tiden ja, heldigvis. Jeg kommer garantert ikke til å bli sammen med eks igjen. Uansett hvor vondt det er innimellom,så vet jeg at jeg har gjort det rette. Det som gjør vondt er å tenke på ting vi gjorde sammen, hverdagen var så grei liksom. Men det er jo bare fordi jeg var vant til å ha det sånn. Nå er alt bare kaos, og det stresser meg at jeg ikke har noe fast å forholde meg til. Av og til lurer jeg på om han ville tatt meg tilbake hvis jeg ville.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå