Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

God morgen!

I dag skal jeg prøve å få kjøpt de siste julegavene. Og så må jeg rydde litt her, for i morgen skal det vaskes og pyntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips: Du må ikke SPØRRE om det er greit at du bruker bilen. Du må si i fra at: i dag henter jeg bilen kl ......

Når du spør er det lett for han å si nei..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Du må ikke SPØRRE om det er greit at du bruker bilen. Du må si i fra at: i dag henter jeg bilen kl ......

Når du spør er det lett for han å si nei..

:klemmer:

Enig med Annie. :Nikke:

Ellers, ha en fin dag! :klem:

Hjelper ikke uansett tror jeg. Når han har bestemt seg for at han skal ha bilen,så gjør han seg vanskelig sånn at jeg får dårlig samvittighet. Får meg til å føle at jeg har tatt fra han alt, og det minste jeg kan gjøre er å låne han bilen liksom...

Det går mye bedre med han nå. Han ringer ikke så mye som før, kan faktisk gå en hel dag uten at jeg hører fra han. Og når vi prater,så hører jeg at han har det lettere.

For et par dager siden når han var innom her,så hadde han et lite tilbakefall. Alt ble tungt og vanskelig igjen. Men det går lengre tid mellom hver gang han har det sånn.

Merker at han er "kaldere" mot meg nå. Han har ikke det samme behovet for at vi skal være venner hele tiden. Er egentlig litt glad for det, for det betyr at vi kan krangle litt, eller iallefall diskutere uten at han blir redd og trekker seg tilbake. Det var utrolig irriterende når jeg ikke kunne heve stemmen uten at han trodde vi var uvenner.

Snart er det jul, og jeg vet at han ikke gleder seg til det. Han har egentlig aldri vært spesielt glad i julen heller, iallefall ikke på samme måte som meg.

Det er noe jeg alltid har syntes har vært litt trist. Har følt meg så alene i planleggingen og alt det der. Og når julen kommer,så har han syntes alt har vært stress, og vi har kranglet for at han mener jeg dro han med over alt. Jeg gjorde kanskje det....

Nok om det!

Nå skal jeg betale regninger,så kommer en kompis og henter meg.

Ble ikke julegaveshopping i dag pga at jeg ikke har bil, men i morgen MÅ jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fy faen! :frustrert: Greit nok at det var du som gjorde det slutt(noe du selvsagt _måtte_ gjøre når følelsene ikke var de rette), men det betyr på ingen måte at han har krav på absolutt sympati og enerett på bilen (som er din!). Nå synes jeg han oppfører seg utrolig umodent!

Skjønner deg kjempegodt, jeg hadde også blitt sint!

Endret av Advena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

????Nå skjønner jeg ingen ting her???

Hvem eks og hvilken bil?? Nå må du oppdatere meg snuppa......

Var innom for å ønske deg ei riktig god jul og et herlig nytt år!!!

Mange mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Advena, Skytte,Impala & Skravla!

God jul til dere alle! :nisse:

Har roet meg ned nå. Ordnet seg med bil, og jeg og eks er venner igjen. Har vært masse krangling i går og i dag, men vi fikk pratet rolig sammen isted.

Blir nok flere krangler i tiden fremover, men vi håper begge at vi kan fortsette å være venner når alt dette er over.

I morgen skal jeg være med han ut å handle julegaver.

Har noe småtteri igjen selv også.

I går og i dag har jeg hatt det vanskelig. Jeg har hele tiden skjøvet de triste tankene bort, og jeg har klart meg utrolig bra. Har vært på farten hele tiden, kan ikke huske sist jeg satt hjemme alene en kveld.

Tror det har noe med at det nærmer seg jul, og jeg vet at denne julen vil bli annerledes.

Jeg tenker mye på ting jeg og eks pleide å gjøre, ikke bare i julen, men ellers også. Det er så trist å tenke på at vi aldri skal gjøre det igjen.

Han var innom og flyttet ut endel av tingene sine i går. Jeg begynte å gråte når han skulle dra. Han syntes det var godt å se at jeg viste følelser, for han synes jeg har vært så kald mot han helt siden jeg gjorde det slutt. Stemmer nok det, har gjort det for å beskytte meg selv. Vil ikke tenke triste tanker, skyver de bort.

Føler jeg har mistet alt det trygge og gode i livet mitt. Det gjør ekstra vondt nå i julen. Jeg har jo familien min,bestis og andre venner, men jeg savner det å ha noen å komme hjem til.

Når jeg har disse triste tankene,så kjenner jeg at jeg savner det trygge.

Men jeg er helt sikker på at jeg har tatt et valg som er riktig for meg.

Er overrasket over at jeg er så sikker.Følte meg ikke så sikker før jeg gjorde det slutt.

Nå skal jeg pakke inn noen julegaver.

Er alene for første gang på lenge. Vond klump inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pakket inn nesten alle julegavene. Gikk tom for innpakningspapir.

Føler jeg har kontroll nå, og det er det lenge siden jeg har følt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på jobb. Dødstrøtt.

Når jeg slutter skal jeg hente eks,kjøpe inn siste rest av gaver,hjelpe han med gaver, handle inn litt mat til jul, dusje og pynte meg, og i 18 tiden skal jeg hos papsen på middag.

I tillegg til alt dette så vet jeg at det er flere som forventer at jeg kommer på besøk.

Jeg blir stresset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med alle julegavene!! :juhu:

Er så sliten at jeg tror jeg dør. Skal slappe av en halvtimes tid før jeg skal dusje og ordne meg. Middag hos papsen om et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slit deg ut, vennen!

Ønsker deg en god jul nå jeg, tilfelle jeg ikke rekker innom her igjen!

Slapp av, kos deg og spis masse god mat!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...