Gå til innhold

Drømmefangere


Anbefalte innlegg

Når det gjelder drømmefangere vil jeg anbefale dere å lese "Lenore" i Nemi nr. 1 (original i Lenore nr. 7), så kan dere se hvor skumle ting man faktisk kan få has på med en drømmefanger... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg og sambo har hver sin drømmefanger

over sengen

Jeg liker og tro på den :oops:

Den skal jo fange opp gode drømmer i nettet :Nikke:

og fæle drømmer gjennom nettet :sur:

Så man kan jo tro visst man vil :D

eller bare ha de til pynt er jo fine og da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ekte drømmefanger som er laget av en indianer. Fikk den av eksen. Må legge den ut i sola snart så den får renset seg. Drømmene mine har ikke vært like gode i det siste, så den trenger nok litt solskinn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei veninne av meg har en kjeeeeempestor en som hun kjøpte da hun var i usa og i en indianerbutikk....

jeg har en som jeg kjøpte på scorpios som er ganske stor og rød og kjempefin og snill og billig...

betyr det egentlig at hennes er ekte og min er uekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
ei veninne av meg har en kjeeeeempestor en som hun kjøpte da hun var i usa og i en indianerbutikk....

jeg har en som jeg kjøpte på scorpios som er ganske stor og rød og kjempefin og snill og billig...

betyr det egentlig at hennes er ekte og min er uekte?

Spiller ingen rolle om veninnen din sin er kjøpt i en indianerbutikk. En ekte drømmefanger lages under en sermoni på en helt spesiell måte. Mange indianere jobber med dette som et "rullebånd opplegg" uten noe av det som fra gammelt av gjør en drømmefanger til nettopp en drømmefanger. Dagens drømmefangere er fine suvernier, men har lite for seg ellers. I dag dreier deg det seg om tjene penger også på drømmefangere. Det er overhodet ikke noe personlig over de du kjøper i en butikk, og det skiller de ekte fra de uekte drømmefangerene. Får du noen som kan dette til å lage en spesielt for deg kan det være en helt annen sak derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...