Gå til innhold

Bokklubben, gavekort på kr 1000

Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå har jeg også meldt meg inn i 10 klubber :fnise:

virker jo nesten for godt til å være sant da..

må jo bruke gavekortene innen 6 måneder da. men det blir ikke noe problem for jeg fant ut at de har alle pensumbøkene jeg trenger til januar.. også blir det sikkert noen julegaver :juhu:

har samboeren min også lov til å melde seg inn?

også lurer jeg på en ting. hvis jeg verver en venninne, får hun dette tilbudet også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, som flere sier, dette er jo nesten for godt til å være sant. Jeg lurer også på hvor lang tid det går før de stopper dette tilbudet.

Men, jeg kunne godt tenke meg å få gjort unna litt julegaver jeg også, og litt shopping til meg selv har jo aldri skadet :)

Så jeg tror jeg skal henge meg på trenden jeg også, og se hvor mange gavekort det blir :ler:

Genialt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...det står at man ikke kan ha vært medlem de siste 12 mnd for å få medlemstilbudet. Gjelder det da i den spesielle klubben man melder seg inn i, eller Bokklubben generelt?

Jeg var nemlig medlem i en klubb der tidligere, og tror ikke det har gått et år enda. Men de har jo flere klubber, om det ikke gjelder generelt.. :lur:

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...det står at man ikke kan ha vært medlem de siste 12 mnd for å få medlemstilbudet. Gjelder det da i den spesielle klubben man melder seg inn i, eller Bokklubben generelt?

Jeg var nemlig medlem i en klubb der tidligere, og tror ikke det har gått et år enda. Men de har jo flere klubber, om det ikke gjelder generelt.. :lur:

Noen som vet?

Det må gjelde den spesielle klubben som du melder deg inn i. Jeg er medlem av mange fra før og har hittil meldt meg inn i 2 nye og fått gavekort fra begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må gjelde den spesielle klubben som du melder deg inn i. Jeg er medlem av mange fra før og har hittil meldt meg inn i 2 nye og fått gavekort fra begge :)

Tusen takk Ephemra :)

Jeg burde ha en haug med gavekort iløpet av morgendagen, gleder meg! :)

Så gjenstår det bare å motbevise samboers påstander om at dette blir dyrt for meg, ettersom han ikke tror jeg kommer til å huske å avbestille alle hovedbøker.

Jaja....er jeg heldig ender jeg opp med en eller annen flott bok om Jakt og fiske eller med Lyrikk. -isåfall har jeg enda noen nye gaver, selv om jeg må betale for dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genialt tilbud!!

Står det forresten "bokklubben" på alle bøkene? Ikke at det gjør så fryktelig mye, men hvis de er helt anonyme lar en venninne av meg familien min bytte bøker i bokhandelen hun driver selv om de ikke er kjøpt der. Jeg har en bokelskende familie, så det er litt risky å ikke kunne bytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Genialt tilbud!!

Står det forresten "bokklubben" på alle bøkene? Ikke at det gjør så fryktelig mye, men hvis de er helt anonyme lar en venninne av meg familien min bytte bøker i bokhandelen hun driver selv om de ikke er kjøpt der. Jeg har en bokelskende familie, så det er litt risky å ikke kunne bytte..

Vil anta at det kommer an på hvilke bøker man kjøper. Flere av de bøkene jeg har bestilt er slike som bestilles fra lager i England, de står det nok ikke bokklubben på. Mens alle bøker som de har på lager står det nok det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Da har jeg også meldt meg inn. Foreløpig i kun 2 bokklubber. Ser at jeg må passe på å avbestille hovedboka 24 ganger i året. 2 klubber betyr at jeg må avbestille 4 bøker hver mnd. Blir det flere blir det så vanskelig å ha oversikt over hva jeg har avbestilt og hva jeg ikke har avbestilt. Jeg tipper at bokklubben kalkulerer med at mange blir fristet av tilbudet og at en god del av disse vil glemme å avbestille en eller flere bøker i løpet av pliktåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett å holde oversikten over hva som er avbestilt og ikke. Legg medlemssidene i favorittene dine, ta turen innom hver 14. dag og avbestill av hjertens lyst... Det er en egen side der inne der man lett ser hva man ikke har avbestilt, så så lenge man ikke er komplett nedsnødd bør det ikke by på noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Jeg tipper at bokklubben kalkulerer med at mange blir fristet av tilbudet og at en god del av disse vil glemme å avbestille en eller flere bøker i løpet av pliktåret.

Selvfølgelig... Men plusset er jo at alle hovedbøkene dukker opp på en og samme side, jeg har vært medlem tidligere i ørten klubber og fikk kun en hovedbok i løpet av et år (og det var en bok jeg virkelig ikke ville ha :fnise: )... Så jeg satser på at jeg klarer dette nå og jeg...og hvis ikke så skal det jo noen bøker til før jeg kommer opp i 10.000 kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også meldt meg inn. Foreløpig i kun 2 bokklubber. Ser at jeg må passe på å avbestille hovedboka 24 ganger i året. 2 klubber betyr at jeg må avbestille 4 bøker hver mnd. Blir det flere blir det så vanskelig å ha oversikt over hva jeg har avbestilt og hva jeg ikke har avbestilt. Jeg tipper at bokklubben kalkulerer med at mange blir fristet av tilbudet og at en god del av disse vil glemme å avbestille en eller flere bøker i løpet av pliktåret.

det er veldig greit hvis du har nettmedlemskap.. da har du jo oversikt på hvilke bøker du har avbestilt der.. og avbestillingen går jo også så mye lettere der enn å ringe inn..

supert dette :hoppe:

men får se i morgen om jeg får gavekort for alle klubbene! er fortsatt litt skeptisk..

men nå er samboer også meldt inn i 11 klubber :fnise: og vi har MYE penger å bruke opp på et halvt år! men turte ikke vente, for regner med at de kanskje fjerner dette tilbudet etterhvert. men jeg har uansett masse pesumbøker pengene kan brukes på hvis ikke annet frister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
men nå er samboer også meldt inn i 11 klubber :fnise: og vi har MYE penger å bruke opp på et halvt år! men turte ikke vente, for regner med at de kanskje fjerner dette tilbudet etterhvert. men jeg har uansett masse pesumbøker pengene kan brukes på hvis ikke annet frister..

Det går fort det om man feks. skal ha hele Simpsons på DVD... eller styggdyre pensumbøker eller nesten alle Sandman-tegneseriene :fnise: Har bestilt julegaver for 3500 kr jeg, pensumbøker for en halv formue og fått fylt opp Sandman-samlinga +++ ...også har samboeren min meldt seg inn og funnet fram endel dvd-er han ønsker seg så det går fort mye penger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fort det om man feks. skal ha hele Simpsons på DVD... eller styggdyre pensumbøker eller nesten alle Sandman-tegneseriene :fnise: Har bestilt julegaver for 3500 kr jeg, pensumbøker for en halv formue og fått fylt opp Sandman-samlinga +++ ...også har samboeren min meldt seg inn og funnet fram endel dvd-er han ønsker seg så det går fort mye penger :ler:

:ler: ja dette er gøy! jeg som egentlig har så dårlig råd for tiden og ikke unner meg så mye ekstra - også kan jeg plutselig shoppe masse! skal nok få brukt dem opp ja.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Har meldt meg inn i en til jeg også... med barnelydbøker. Måtte føre opp navn og fødselsdato på barnet og jeg førte jo opp datteren vår på knappe 8 måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, det er virkelig et puslespill å få utnyttet gavekortene godt nok (at det ikke blir rest på en femtilapp eller noe).

Nå har jeg brukt 6 gavekort, og skal betale 32 kroner utenom - er fornøyd med det! :D

Lenge leve galskap! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert dette :hoppe:

men får se i morgen om jeg får gavekort for alle klubbene! er fortsatt litt skeptisk..

Samme her, jeg tør fortsatt ikke tro heeelt på at det er så enkelt, men jeg håper at jeg har 10 gavekort iløpet av dagen i dag :duskedame:

:legrine:

Har meldt meg inn i en til jeg også... med barnelydbøker. Måtte føre opp navn og fødselsdato på barnet og jeg førte jo opp datteren vår på knappe 8 måneder ;)

Sånn apropo... For en del år siden hadde Bokklubben blant annet Kardemommeby av Egner som velkomsttilbud til nye medlemmer i barnebokklubben. Ettersom alle ungene hjemme hos oss allerede var medlem, og vår utgave av Kardemommeby rett og slett var utlest og utslitt, synes mamma vi trengte en ny. Så etter en "jeg vedder på at du ikke tør-diskusjon" endte det med at de meldte inn hunden vår :fnise: De sjekker tydeligvis ikke personopplysninger så veldig nøye :sjenert:

Hunden var faktisk medlem en god stund. Etter et par år eller noe ringte en hyggelig dame fra Bokklubben og lurte på om det kanskje var på tide å flytte ham fra den ene aldersgruppen til neste, så han fortsatt ville få bøker som passet ham. Det morsomme var at det var pappa som tok telefonen, og damen i andre enden ble ganske rar da han ikke kunne svare på "ja, hvor gammel har han blitt nå?". Pappa som ikke hadde oversikt over hvor gammel hunden var endte med å si noe sånt som "vent litt så skal jeg spørre kona".

Tipper hun i Bokklubben trodde pappa var ganske lite involvert i ungene sine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innmeldt i seks, men det med hunden var ingen dum idè :sjarmor:. Han er jo etter hvert blitt så gammel at han burde kunne ha glede av å lese "voksenbøker"... Gubben kan i hvert fall ingen nekte meg å melde inn! (Bortsett fra kanskje ham selv da :sjenert: ... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...