Gå til innhold

Fra p-pill slutt til første mens


la_luz

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg slutta på p-piller for 1 1/2 uke siden. Gikk på Cerazette og hadd derfor ikke mens.

Lurer bra på om noen kan dele ærfaring på hvor lenge etter p- pille slutt dere fikk deres første mens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinordynol (eller hvordan det nå staves): 2 år til en form for mens (hadde noe "gørr" nå og da i de to årene), og ca et år til før ting var som det var før pillebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurveline
Trinordynol (eller hvordan det nå staves): 2 år til en form for mens (hadde noe "gørr" nå og da i de to årene), og ca et år til før ting var som det var før pillebruk.

Jeg gikk på Trionetta og det gikk 26 dager før jeg fikk mens. Trenger ikke gå så lang tid til alle... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Trionetta og det gikk 26 dager før jeg fikk mens. Trenger ikke gå så lang tid til alle... :)

Nei, ikke for alle, men for enkelte gjør det desverre det. Menmen, skal aldri spise noe slikt mer iverfall, sterilisering neste om jeg noen gang føler meg 110 % ferdig med barnelaging. Frem til det blir det FAM og kondom dann og vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 dager - gikk på minipillen jeg da :sjenert: Men hadde hoppet direkte fra ppille til minipille ett år tidligere. Syklusen var i rute omtrent med en gang, med 4/5 dagers variasjon de første månedene før den stabiliserte seg på 30 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ca 35 dager hos meg. Hadde brukt Trionetta sammenhengende i 7 år.

Kan legge til at mensen overhodet ikke er regelmessig enda. Har sykluser på alt fra 33 dager til 50.

Vært pillefri i 7 mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 5 mnd her :tristbla: Slutta i mars i år og fikk mensen nå i august...vet jo ikke om syklusene er stabile ennå da, men håper jo på det da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har gått på Synfase i fem år, og fekk no første mens etter pilleslutt etter 33 dagar. Det blir spennande å sjå om den blir regelmessig framover. Vil jo helst ikkje at den skal komme i det heile tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Microcynon, og fikk mensen etter 32 dager. Deretter har syklusene bare blitt lengre og lengre.... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Yasmin og min første mens etter pilleslutt kom 3 mnd etterpå.

Syklusen er på plass igjen også. Hurra for det! Hehe.

Jeg også hadde noe brunrød-aktig greier innimellom før jeg fikk tilbake mens.

Endret av Duracella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går fortsatt på p-piller, men var en stund jeg ikke gikk fordi jeg rotet vekk resepten og pga ferie og sånn så gikk det tre mnd før jeg fikk ny resept...da tok det 35 dager før jeg fikk igjen mensen, etter 2-3 år på pillen...det var med Trionetta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...