Gå til innhold

Den rette for Tor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Hei og hå. Jeg er med i serien og fremdeles er det, til ders informason må man før man går inn dette prosjektet faktisk forbi en tvpsykolog....Jeg personelig har vært vant til folk som gjenkjenner meg og har ikke noe problemer med det, eller med at folk ser meg som en annen enn den jeg er fordi de ikke kjenner meg. Man kan ikke gråte over at Aina fra Alta synes man er en dust.... det er en kjennsgjerning at de som stikker frem nesen...må finne seg i å få slag. ,am liker jo best ros og ikke ris da...men, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjedde i går? hvem fikk date og hvem gikk ut?

Tor flyttet inn. Den var en konkurranse der de skulle gå to og to sammen om å innrede et rom, og Tor skulle velge det rommet han likte best. Gunn og Eva fikk en fellesdate med Tor fordi han valgte det rommet de hadde innredet. Tor flyttet inn og fikk inredningen i det rommet han hadde valgt. Han kom også med kake fra Pascal med et spørsmål til hver av jentene/damene.

Ragnhild gikk ut, noe hun egentlig var glad for.

Du kan se alle episodene gratis på web-tv på hjemmesidene til TV3

God fornøyelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Den rette for et kjærlighetsforhold ville i mine øyne vært Eva, men synes ikke Tor virket helt innstilt på å få seg kjæreste. Så tror han endte opp med en god turvenn i Britt. Tror Eva gjorde han nysgjerrig, samtidig som at han ble skremt av hennes ro og selvsikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eva var liksom for snill for han. han følte ho ble for dullete, husmor.

Britt er yngre og mer liv og spenning i.

Tor liker rocka damer, det er bare å se tilbake på bilder av han og tidligere damer. Ingen typisk husmor for Tor, det er ikke hans stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk inntrykk av at britt var med bare for å komme på tv.

Nei men ho var tilbaketrukket pga ho ville ikke vise sine følelser for hele norge. Litt kjedelig vist ho ikke ble valgt. mange som ikke vil dele det med 11 andre jenter og Norge.

Vet ikke om de er kjærester nå etter kamraene er slått av. vet noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vanskelig å si. Vi får se, sier Milde, som ikke vil fortelle hvordan kjærlighetslivet er i dag. Han forteller at Se og Hør har fått førsterett på «Slik gikk det etter programmet»-historien.

Det står jo ikke hvordan det gikk! Jeg fikk ikke sett programmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var egentlig kjedelig program. De sa lite, de var på ferie med kamrane rundt og innom mye. På slutten sa de litt om at bla bla snill person, liker samme ting, bla bla kan tenke seg å bli kjæreste med en slik person.

Moe mer fikk vi egentlig ikke vite, sto liksom litt åpent det spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en ganske anspent stemmning mellom dem hele turen....Ble ordentlig flau av å se på dem. Er ganske overbevist om at det ikke ble noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en ganske anspent stemmning mellom dem hele turen....Ble ordentlig flau av å se på dem. Er ganske overbevist om at det ikke ble noe.

Artikkel. Det ser heller ikke ut til at det har blitt så mye mer. Jeg skjønner at det er vanskelig å bli kjærester når kameraene henger rundt hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...