Gå til innhold

Den rette for Tor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest ¤*Morgensol*¤

Den rette for Tor går på TV3.

Flere som har begynt å følge med på det?

Jeg har sett alle episodene. Synes det var litt artig. Vanskelig å di hvem som er den rette for Tor. Jeg liker Eva godt.

Ble veldig glad når Randi ble sendt hjem i går, for hun var ekkel.

(Jeg fant ikke noe tråd om dette, derfor startet jeg en tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser også på det! Underholdende. Det overrasker meg hvor lite tid damene ser ut til å tilbringe med Tor, da. Mesteparten av tiden er de jo bare i huset og prater sammen. De må bli veldig gode venninner da ;)

Enig i at Randi var veldig rar. Og så begynte hun å late som det ikke gjorde noe da hun ble sendt hjem fordi hun skulle på ferie og sånn, litt pinlig egentlig.

Tror jeg liker Eva best, hun virker så trivelig og ikke like sladrete som de andre. Hun nordlendingen med lyst hår er bare too much og fryktelig dramatisk hele tiden! 25-åringen er rar og kjip. (Har altså ikke lært meg alle navnene). Hun Sissel (?) fra Bergen oppførte seg litt teit på Tusenfryd-daten, slik Kåre Magnus påpekte. Hun ble liksom veldig overivrig og skulle være veldig morsom og spontan og gærn!

Så konklusjonen må bli at jeg heier på Eva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det med hun 25 åringen!! Jeg er vesentlig eldre enn henne og ville IKKE tatt i noen så gammel som Tor..!!

Og så virker hun bare så rar. Enkelte burde beskyttets fra seg selv av de som produserer TV-programmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er det med hun 25 åringen!! Jeg er vesentlig eldre enn henne og ville IKKE tatt i noen så gammel som Tor..!!

Og så virker hun bare så rar. Enkelte burde beskyttets fra seg selv av de som produserer TV-programmene.

Kjenner du egentlig vedkommede siden du finner det for godt å komme med slike karakteristikker? Og hva er egentlig galt med å like eldre menn? Det finnes mange som finner det tiltrekkende også. Selv om du kanskje får hetta ved tanken så er det gjerne andre som ikke er like A4? La nå folk få holde på med hva de vil og like hvem det måtte passe dem.

Det pussige med slike show er å se alle de som sitter anonymt bak TV-skjermen og dataen og slenger ut spydigheter om alt og alle. Tror neppe de hadde vært like eplekjekke dersom det hadde vært dem det var snakk om :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pussige med slike show er å se alle de som sitter anonymt bak TV-skjermen og dataen og slenger ut spydigheter om alt og alle. Tror neppe de hadde vært like eplekjekke dersom det hadde vært dem det var snakk om :filer:

Jeg har mer vett enn til å sette meg selv i en slik situasjon. Skal ALDRI på TV!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, deg om det :filer:

For alt vi vet kan det være at samtlige av de som deltar i disse showene sitter her inne og leser om hvor patetiske og toskete folk synes at de er. Sikkert koselig å få det slengt i trynet over frokostkaffen....

Endret av Altena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For alt vi vet kan det være at samtlige av de som deltar i disse showene sitter her inne og leser om hvor patetiske og toskete folk synes at de er. Sikkert koselig å få det slengt i trynet over frokostkaffen....

Det er nettopp derfor jeg mener TV-produsenten burde ha et ansvar for å "luke ut" de som for sin egen del ikke bør bli med på slike TV-programmer.

Og folk som fremstår som så patetsiske BØR beskyttes mot å ødelegge for seg selv ved å delta. Og god TV blir det ikke heller, bare flaut-ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er hun ikke så patetisk som du har fått inntrykk av....og her snakker jeg av personlige erfaringer. Av og til kan det være lurt å tenke før du kritiserer folk du ikke kjenner.

Når det er sagt så bør det være en kjent sak av TV-stasjonene klipper og limer slik de finner det for godt. Har selv hørt flere deltagere si at de faktisk har sagt og gjort helt kurante ting som har blitt klippet bort i senere tid. Skulle man få se absolutt alt hadde nok hver sending vart i flere timer mer enn de per dags dato gjør. Med tanke på dette kan man vel si at det er TV-kanalen som deler ut førsteinntrykkene av folk som deltar i disse showene mer enn deltagerne selv.

Endret av Altena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er hun ikke så patetisk som du har fått inntrykk av....og her snakker jeg av personlige erfaringer. Av og til kan det være lurt å tenke før du kritiserer folk du ikke kjenner.

Når det er sagt så bør det være en kjent sak av TV-stasjonene klipper og limer slik de finner det for godt. Har selv hørt flere deltagere si at de faktisk har sagt og gjort helt kurante ting som har blitt klippet bort i senere tid. Skulle man få se absolutt alt hadde nok hver sending vart i flere timer mer enn de per dags dato gjør. Med tanke på dette kan man vel si at det er TV-kanalen som deler ut førsteinntrykkene av folk som deltar i disse showene mer enn deltagerne selv.

Og det vet ikke folk som melder seg på realityserier? Trodde alle visste det, jeg. De skal jo lage god tv og de klipper og limer som de vil. Melder man seg på slikt, må man regne med å bli framstilt som en dust. Må være litt uopplyst for ikke å vite det etter alle år med reality nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vet ikke folk som melder seg på realityserier? Trodde alle visste det, jeg. De skal jo lage god tv og de klipper og limer som de vil. Melder man seg på slikt, må man regne med å bli framstilt som en dust. Må være litt uopplyst for ikke å vite det etter alle år med reality nå.

Til en viss grad ja. Men å mene at folk som melder seg på reality-serier er får som ulvene kan kaste seg fritt over er litt vel drøyt, selv om man selvsagt ikke kan forhindre at nettopp dette skjer. Men nå var det til syvende og sist ikke klipp-og-lim metoden til TV-kanalen jeg reagerte på, det var derimot hvor mye drittslenging reality-deltakere må tåle å høre fra sofakrigerne bare fordi de velger å være med på et TV-show. Hvordan hadde du likt det å lese all mulig hetsing og usaklig oppgulp om en person i din omgangskrets eller et familiemedlem? Tror neppe det hadde vært noen "jaja, de får som fortjent" holdning å spore da.

Endret av Altena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå var det til syvende og sist ikke klipp-og-lim metoden til TV-kanalen jeg reagerte på, det var derimot hvor mye drittslenging reality-deltakere må tåle å høre fra sofakrigerne bare fordi de velger å være med på et TV-show.

Vel det finnes en sikker metode for å unngå det: å ikke melde seg på et TV-program.

Så lenge det finnes så enkle og åpenbare veier å gå synes jeg det er merkelig å engasjere seg for å beskytte folk som med vitende og vilje har satt seg i en slik posisjon.

Det jeg mener det evt heller burde gjort er å rådig folk FØR de går til det (tåpelige) skrittet å sette seg selv i en slik situasjon.

Hvordan hadde du likt det å lese all mulig hetsing og usaklig oppgulp om en person i din omgangskrets eller et familiemedlem? Tror neppe det hadde vært noen "jaja, de får som fortjent" holdning å spore da.

Dersom noen jeg kjente hadde gjort noe så dumt hadde jeg sannerlig ikke giddet å kaste bort tiden på å synes synd på dem. Men hadde jeg hatt muligheten hadde jeg selvfølgelig gjort alt jeg kunne for å fraråde dem å delta.

Nå skal det være sagt at jeg HAR en venn som deltok i en reality serie. Men han er en persom som EGNET SEG for den typen show og han kom godt ut av det.

Det jeg snakker om her er de litt mer stakkarslige tilfellene. Som f.eks hun 25 åringen på "den rette for Tor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som er med på Top Model i år. Hun er veldig annerledes i virkeligheten enn i programmet. Alle som kjenner henne vet det og hun vet det selv. Hun er klar over at de klipper for å få god tv og de som snakker om henne ut i fra hvordan hun framstår der, snakker ikke om henne men om Top Model-henne. Og hun er mye yngre enn 25 år, så jeg synes ikke denne 25-åringen kan være reflektert nok til å være med på et sånt program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett synes jeg svært lite om å hetse folk man ikke kjenner og kalle dem teit og latterlig, samme hva det gjelder. At folk velger med vitende vilje å sette seg i gapestokken ved å delta i slike reality-show er deres valg og deres problem, det betyr ikke at resten av innbyggerne er pålagt å stille opp med stokker, stein og spyd for å hetse dem. Akkurat det holder jeg meg for god til og jeg synes det er helt latterlig å tro at alle som deltar i slike show er helt bortreist i hodet.

Det finnes svært mange intelligente individer der ute som er med på slike show fordi de rett og slett har lyst til å prøve seg og det finnes også mange lite oppegående mennesker som aldri kunne tenke seg å være med på et slikt show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, her var det mye utenomsnakk.

Tilbake til temaet; nemlig selve serien.

For de som vil diskutere hva man synes om at folk slenger dritt om de som er med på realityshows foreslår jeg at det åpnes en ny tråd.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, slapp av da. Dette er et diskusjonsforum og da må man nesten tåle at tråder sporer av rett som det er uten å få kaffen i vrangstrupen :kaffe:

Men greit nok, ikke mer avsporing fra min side

Endret av Altena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, slapp av da. Dette er et diskusjonsforum og da må man nesten tåle at tråder sporer av rett som det er uten å få kaffen i vrangstrupen :kaffe:

Men greit nok, ikke mer avsporing fra min side

Hehe, du trenger ikke bekymre meg for at jeg ikke slapper av. Hvis du titter på dine egne innlegg over her er det ganske tydelig at det er du som er i ferd med å miste kontrollen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også hun unge er litt rar. Hun virker veldig forknytt og innesluttet, men jeg skjønner forsåvidt at det er lett å bli litt utenfor når alle andre er 15 år eldre og enda mer enn det også.

Eva er søt da!

Hvem tror dere står igjen til slutt?

Tone-Lise virker forøvrig som en krass og lite varm person. Det gjorde hun også da hun var Idol-dommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*

Gidder ikke å se på slikt. Denne Tor fanger virkelig ikke min interesse og kvinnene jeg har sett i avisene som liksom skal være frierne hans ser kjedelige og lite interessante ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå begynt å se på dette, synes igrunn det er litt okey. Har litt sansen for Tor Milde. Noen av damene irriterer meg litt, vet ikke helt hvem jeg liker enda. Var iallefall glad da hun Randi forsvant. Jeg tror jeg liker hun som hadde laget strikkebok og jeg liker også Eva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare på denne serien fordi venninnen min er med i den, og selvfølgelig håper jeg at hun vinner hans hjerte.

Endret av Piper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...