Gå til innhold

Den rette for Tor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*

Enig med Altena, ikke hets folka, det er så lov-life... Går an å holde seg til snakking....

Jeg "heier" og på Eva, men så lite til henne i de siste programmene, men er jo som dere sier, de klipper det til... Syns hun Christin er litt kul og jeg da, og hun digger jo fyren ;)

Ellers kjenner jeg egentlig Tor, så "heier" mest på han ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett dagens episode (har tatt den opp).

Det som har imponert meg mest er han selv. Som musikk journalist og Idol-dommer virket han hard og kynisk.

I dette programmet virker han som en myk mann som er i kontakt med selv. Skal ikke skue hunden på håret...

Ellers blir det spennende å se hvem han ender opp med. For meg er det for tidlig å komme med gjetting anngående hvem han kommer til å velge.

Uansett det blir spennende å følge jakten videre! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mona_*

Hmm, jeg synes han fremstår ganske kald og upersonlig jeg da. Når de snakker sammen på datene er det så vidt han har øyekontakt, og han sitter og stirrer en helt annen retning enn dama. Jeg tror det blir vanskelig for damene å komme inn på ham.

Og hva er greia med at mange av damene der ennå ikke har hatt alenetid med ham? De sitter jo bare i huset og venter! Dette er mer en bli-kjent-med-damene-leir enn noe annet. De er jo veldig lite sammen med ham samtidig alle sammen også. Alle utfordringene foregår jo uten at Tor er til stede! Nei, dette virker helt useriøst spør du meg. Merkelig å sitte der etter fire-fem elimineringer og faktisk aldri ha snakket med ham!

Jeg er for øvrig glad for at Linda ble sendt hjem. For det første er det jo klart at de overhodet ikke hadde noen kjemi. For det andre virker hun ekstremt anstrengt og tilgjort - er det noen andre som har hengt seg opp i det? Og hun virker rett og slett ganske rar!

Når jeg først er i gang, må jeg også si at det må være vanskelig for damene å skulle bli kjent med Tor hvis rådgiverne har nominert dem og sagt noe negativt. Synes Tone-Lise virker ekstremt kald og sur mot damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for øvrig glad for at Linda ble sendt hjem. For det første er det jo klart at de overhodet ikke hadde noen kjemi. For det andre virker hun ekstremt anstrengt og tilgjort - er det noen andre som har hengt seg opp i det? Og hun virker rett og slett ganske rar!

Ja, absolutt! Hva var det hun egentlig snakket om under "daten" i går? Kvantemekanikk og universet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tv3, som er ufatteligt irriterende siden en veninne av meg er med. (....Hun vant...) :)

Du kan se episodene på web-tv. Det er bare å gå inn på tv3.no og klikke deg videre. Episodene legges som regel ut dagen etter de ble sendt på tv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan se episodene på web-tv. Det er bare å gå inn på tv3.no og klikke deg videre. Episodene legges som regel ut dagen etter de ble sendt på tv. :)

Det visste jeg ikke. Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissel, er det hun han har datet så mange ganger? (hun med det korte håret)

Jaja, deg om det :filer:

For alt vi vet kan det være at samtlige av de som deltar i disse showene sitter her inne og leser om hvor patetiske og toskete folk synes at de er. Sikkert koselig å få det slengt i trynet over frokostkaffen....

Det må man faktisk bare regne med når man melder seg på et reality program. Man må innse at man ikke kan bli likt av andre. Å tro noe annet er naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Guri er hun skuespiller?

minner meg så om en ,vet ikke hvor fra,

Hun ligner på Grete Kausland, kanskje det er det du sikter til? (Og hun ser minst ti år eldre ut en hun er. Jeg klarer faktisk egentlig ikke å tro på at hun bare er 43. Sært å se henne sammen med Sissel, det er tre år mellom dem, men de kunne uten problemer være mor og datter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...