Gå til innhold

Demonio sin bryllupsdagbok


Demonio

Anbefalte innlegg

Er fortsatt her jeg.. har kvilt meg nå!

Min stemamma og søstrene mine har vært med Sarah Martine i hele dag.. De hadde alle sammen på seg prinsessekostymer :ler:

Så tror ikke Sarah Martine har det så kjedelig, selv på sykehuset-det kom jo mange prinsesser på besøk. De hadde også med kostyme til henne :jepp:

Jeg har tenkt litt over bryllupet..og jeg klarer ikke å bestemme om jeg skal gå for røde detaljer eller en annen farge. Siden det er i desember kan lilla også være fint? Jeg elsker lilla og..men det er jo etter julaften.. Noen som har forslag?

Hvis det blir lilla så må jeg nesten ha lilla brudebukett. Jeg har funnet den buketten jeg vil ha, uansett farge!

Til dekorasjon, hvis det blir lilla så skal det være en lilla løper, lilla lys(vet ikke om hvilke??).. Hva annet kan en kombinere med lilla løper og lilla lys?

Lilla servietter blir det nok og da..

Any ideas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

personlig syns jeg lilla og sølv er kjempefint da!

lilla og hvitt (perler?)

lilla og lime, hvis du vil ha mer farge liksom..

ellers er det fint med lilla i mange forskjellige nyanser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg synes det er koselig å lese innleggene dine jeg :)

Når det gjelder farger, så er jeg veldig enig med forslagene til MrsG :) Alle tre forslagene er kjempebra!! Så det spørs jo bare om du vil ha det enkelt (lilla og sølv eller med hvit) eller litt mer farger (lilla og lime). Det er jo utrolig fint med sølv da, og for tiden finne rman jo myyye med sølv - det går jo an å finne slike perler også! Spesielt nå som juletingene begynner å komme i butikkene!!!

:klemmer: Håper din lille prinsesse snart blir frisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Nå er prinsessa hjemme. Vi venter på resultatene da, fra prøvene..men så lenge hun er hjemme, og i god behold så gjør det ikke så masse!

Har egentlig ikke så masse å skrive i dagboken.

Jeg liker forresten tanken på lilla og sølv folkens. Har snakket med diverse andre folk her, og de liker det de og. Hun ene søsteren min er skikkelig med på det :ler: Hun sier at vi må ha et skikkelig snøete bryllup, med det mente hun at alt skulle se ut som det var av snø, krystaller og slikt..

Får vel sette henne til å lage dekorasjoner siden hun alt vet hvordan det skal se ut :ler: For jeg har ikke peiling på det..

Får surfe litt rundt på nettet, for å se om jeg finner noe som kan tilfredstille alle sine behov :tommelopp:

Jeg har og startet å trene.. Tenkte at det var på tide og komme i form igjen til sommeren :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Halla!

Ser du er mer opptatt inne på libbe enn på KG altså:-P

Hvordan går det Sarah Martine forresten? Hørte hun kommer hjem om 2 uker :hoppe:

Det var vel på tide regner jeg med, vært innlagt nesten 7 mndr!!

Så hørte(*kremt* leste) at du er :gravid: igjen??

Du er neimen meg ikke treig i svingene akkuratt :icon_smile: :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...