Gå til innhold

Demonio sin bryllupsdagbok


Demonio

Anbefalte innlegg

Hei,

Gratulerer med forlovelsen :)

Ser jo ut som du har kontroll på planleggingen....

Blir spennende å følge med i dabboken din

Endret av *marie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen

Kjolen ser omtrent slik ut, bare den er ikke kjøpt på agape, dermed er det litt forskjell, men du får iallefall et inntrykk av hvordan den ser ut:-)

Å, så fin kjole :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kirken

-->Noen venninner fra skolen skal spille den typiske here comes the bride :P De er dødsflinke(spiller fiolin,klarinett og fløyte)

-->Når vi går ut av kirken: Pachelbel’s Canon eller en irsk sang(fioliner for det meste)

-->Blomster: ???

-Lokaler

-->meny: det har vi ikke bestemt enda

-->kake: oh yeah;-) Den har vi funnet

-->kaketopp: Jepp=)

-->diverse kaker/desserter: familie lager

-->bordplassering: nope

-->Noen venner skal synge og spille, de er faktisk veldig flinke:D De pleier å synge på konserter og slike ting..(jeg og pleier jo og bli med de da, siden vi pleier å synge i kirka)

-Frisør:min tante

-Fotograf:min tante nummer 2 :-P

-Kjole til meg selv+resten av utstyret er kjøpt

-Brudepikekjole til Sarah Martine er funnet, men skal ikke sys før om ei god stund, siden hun vokser så masse nå :-P

-Dress til Trond; det skulle han skaffe selv:-P

-Kjole til forlover: har funnet og kjøpt

-Ringer: jepp:-D Skal bruke forlovelseringene, men gravere bryllupsdato inni dem, og få dem fikset litt før bryllupet, men det er jo ei stund til fortsatt

-Toastmaster: en arbeidskollega og kompis av Trond og ei som jeg kjenner

-Brudens sang til brudgom:

Der skal jeg synge en sang;-)

-Tale: Jeg skal også holde en tale til Trond(må jo benytte anledingen:P)

-Forlovere: De har vi funnet og de har takket ja:-D

-Sanger:

Sliter litt med valget av sanger, hihi

-Blomster:

Har dere noen fine tips til blomster, som passer til et bryllup på den tiden av året?

Temaet skal være i rødt

-Invitasjoner: skal vi lage selv tenkte jeg..

-Meny: skal også lage selv, samme tema som invitasjonene

-bordkort: samme som oven for

-gjestebok

-Bryllupsreise: er planlagt, men ikke bestilt, siden det er ei stund til

-Gaveliste: Nei.. Ikke noen ideer enda :-O

Oisann! Jeg hadde visst kommet litt på vei ser jeg! Nå må jeg snart bremse opp litt :fnise: Slik at jeg har litt å gjøre når vi egentlig skal planlegge det :jepp:

..men jeg har jo nok av eksamener ut på våren, så det blir sikkert travelt nok(gruer meg forresten noe så sykt til praktisk tverrfaglig eksamen :tristbla: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Oisann! Tiden har gått litt fort for meg, så har ikke fått gjort så mye med denne dagboken min på ei god stund. Jeg har heller ikke planlagt så masse mer til bryllupet egentlig..

Trond er vekkreist nå, jobben. Og jeg er bare hjemme for et par timer, skal egentlig hvile meg, men jeg klarer det ikke.. Havnet her istedenfor!

Stakkars Sarah Martine har blitt så syk, den lille prinsessen min..

Hun blir alltid slik hver gang hun er syk, men aldri så gale og så lenge som dette, så nå ville sykehuset ha henne inn til observasjon, og så skulle de ta litt prøver, for å se om det er noe mer som ligger bak. Får håpe for Guds skyld at de ikke finner noe mer..

Når dere blir forkjøla, og litt snufsete, og hun får det samme så kan det vare i mange uker, og hun sliter med å puste. Først, når hun var mindre så var det visst nok bare slim i lungene som samlet seg der, som ville ikke opp, dermed fikk vi en eller annen astma-medisin, og det funket, men nå gjør det ikke det lenger, og hun sliter veldig stakkar når hun blir litt syk. Det går så langt at hun må ha oksygentilførsel om natta nå når hun er blitt syk..

Så vi får be til Gud om at dette vil gå bra, og at legene vil finne ut hva det er og eventuelt hva det er vi kan gjøre, for at hun skal slippe dette her hver gang hun er småsyk..

Ellers har jeg som sagt ikke kommet så mye lengre med bryllupsplanleggingen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

:klemmer: til deg.

Må være fælt med barnet på sykehus,men da er hun jo i gode hender, og får sikkert masse god hjelp.

Så da har du henne sikkert hjemme snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg.

Må være fælt med barnet på sykehus,men da er hun jo i gode hender, og får sikkert masse god hjelp.

Så da har du henne sikkert hjemme snart :klemmer:

Det er jo ikke akkuratt noe kjekt, men jeg er vandt med det(siden hun har vært sånn hele veien, bare ikke fullt så gale, så skal bli spennendes og få resultatene på prøvene..), og det har alltid gått bra med henne. De er utrolig flinke disse legene og jeg stoler på at de gjør alt de kan. De er veldig flinke både med barn og foreldrene dems, ofte er det foreldrene som er reddere enn barna..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk beskjed om å forandre på dette, siden jeg hadde lagt ved navn, så jeg bare slettet det, hehe.. Gadd ikke å sitte å redigere, men jeg har omtrent det samme inne på bloggen min da

Bloggen min

:)

Endret av Demonio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...