Gå til innhold

Lisle's spennende hverdag

Lisle

Anbefalte innlegg

Hei fæns!

dette skal bli min dagbok.... jeg skriver sikkert ikke ofte her og sikkert ikke noe interessant men det er sikkert et par av dere som vil ha glede av å vite mer om meg :) jeg bor i nederland bare så det er sagt med en fyr jeg traff på internett. jeg "studerer" hjemme; apotektekniker, skal ta to eksamener før juli men jeg har ennå ikke bestemt meg når og heller ikke begynt å pugge for jeg gruer meg slik at jeg ikke kan konse.... :( hmmm.... kjæresten min søker konstant jobb, vi har konstant krangel med hasjlangeren som bor ovenfor taket vårt, han er en skikkelig bråkmaker og pøbel og politiet og huseierselskapet vårt kan ikke gjøre noe særlig med mindre politiet er vitner til bråket hans.... i mellomtiden søker vi hele tiden etter en ny leilighet.

idag var en spennende dag; jeg stod opp, dro til butikken og handlet litt mat og greier. dro hjem, vasket badet, så vasket jeg kjøkkengulvet, så lagde jeg spaghetti og tok oppvasken. oi oi oi for en spennende dag :) hva skal jeg finne på i morgen da, støvsuge kanskje? vinduene må også vaskes men jeg vil vente til helga siden det skal regne slik de kommende dagene.... og jeg fikk mensen i dag også ja, jeg hadde vondt i hele kroppen pga den men jeg tok meg en pille før jeg gikk i butikken og nå kjenner jeg ingenting :) igår var vi i byen, jeg kjøpte meg en ny flaske neglelakkfjerner men den lakk eller lekte hehe i posen >:( og det begynte å regne da vi var i byen og jeg var søkkvåt og iskald da jeg kom hjem. huff. ja det er grusomt....

jeg prøver å komme i form for tiden (høres bedre ut enn å slanke seg gitt!) ved å sykle, prøver å sykle 1.5 time til 2 timer hver dag men det gidder jeg ikke nå som det blåser og regner hele tiden. jeg fikk en liten speedometerdings av kjæresten min forrige uke. den festes på sykkelen og måler hvor fort du sykler, hvor langt du sykler og har klokke. fartsrekorden min er 41 km/t i flatt terreng :) og sykkelen min har ikke gir engang. oi oi o i....

hmmmm ja hehe jeg har sluttet å bite negler :) slik helt plutselig. har ikke bitt på over 2-3 måneder nå og de er lange og fine nå men er i veien når jeg spiller piano.... kjæresten min sier de ser fine ut men liker de ikke, han syns de er farlige >:) TO ganger siden jeg sluttet har jeg hatt lyst til å bite en negl, ekkel følelse huff! da må jeg finne noe annet å knaske på :) kjæresten min har vært røykfri i 1 år og 1 måned nå og han har aldri abstinenser, kun et par ganger har han sagt at han hadde lyst på en røyk nettopp fordi det føles så koselig med en øl og en røyk foran datan. men han kommer neppe til å begynne igjen for da skal jeg og svigermora mi banke ham opp :) mora mi er superstolt av ham og kjempemisunnelig på ham som klarte å stoppe så lett....

nå tror jeg at jeg sender dette før jeg trykker noe galt og alt slettes huff det har skjedd mange ganger før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

idag sykla jeg 4.5 mil :) da jeg kom hjem dusjet jeg og lagde middag, ris med kyllingfilet og champignonsaus med ekte champignoner. det var nydelig. hmmmm okay det var alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Embla s

Hei, Lisle!

Lenge siden jeg har sett deg rundt omkring?!

Har du det travelt?

God pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei embla! :) jeg er her fortsatt som en annen bruker (vampie)... har ikke annonsert at jeg har skiftet nick her inne heller da men jeg holder jo så lav profil uansett at jeg trodde ikke noen ville legge merke til det. men kjempesnilt av deg å spørre etter meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

aha - har nok tenkt på det siden Vampie også bor i Nederland.... (du lurer ikke Embla s, nei :wink: )

Klart det merkes når noen "blir borte", jeg husket bare ikke hva du het - helt til jeg tilfeldigvis så dagboken din: Hun var det, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...