Gå til innhold

Teste i morgen


Amyrlin

Anbefalte innlegg

Tante Rød har fortsatt ikke vist seg. Hadde siste p-ring-mens 4 august. Så i morgen tidlig skal jeg teste! Har ikke merket noen symptomer egentlig, men det er kanskje for tidlig? Er ikke sikker på om jeg har hatt EL, men det var noe som lignet EL-slim en gang, og vi :humpe: dagen før, så det skal bli spennende og se i morgen! :)

Skal teste med en slik en. Noen som har erfaring med de? Noe spesielt jeg må passe på slik at det ikke gir feil resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal teste med en slik en. Noen som har erfaring med de? Noe spesielt jeg må passe på slik at det ikke gir feil resultat?

Oi, så spennende! :popcorn:

Jeg bruker sånne. Tisser i engangsbeger, holder testen nede (ikke lenger ned enn til max-linjen) i 3 sekunder før jeg tar den opp og legger den på papiret. Les av etter maks. 5 min.

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å tisse i en tørr beholder, og ikke direkte på testen og ikke kom over max grensen på testen.. ellers har jeg hørt at de fungerer greit. men kan ha en tendens til å vise svak test strek!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha! Selvfølgelig! Et par timer at jeg startet denne tråden fikk jeg litt farge på truseinnlegget. Det spør om ikke tanta er på vei gitt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Selvfølgelig! Et par timer at jeg startet denne tråden fikk jeg litt farge på truseinnlegget. Det spør om ikke tanta er på vei gitt! :(

Så ergerlig :kjefte:

Det er så typisk... Men vi kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Tanta har definitivt kommet. Jaja. Men det er vel kanskje et godt tegn at den kom så fort tilbake etter p-ring slutt.

Hvordan var det igjen? EL er ca. 14 dager etter første mens dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...