Gå til innhold

"gresk" gave


Gjest -eline-

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, men siden det er snakk om julegavetips så la jeg den her :) Foreldrene mine har det aller meste av ting de trenger, men til sommeren så skal de på øyhopping i Hellas, og derfor lurer jeg på om jeg skal lage en liten kurv med litt greske ting og annet som kan være nyttig: foreløpig har jeg tenkt på kokebok, lommeparlør, reisehåndbok og en halvflaske Ouzo ( ;) )og muligens et glass tapenade. Men hva annet kan jeg legge med?

Endret av -eline-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gresk film? Platekompaniet selger faktisk filmer med annet opphav enn amerikansk, så det burde være mulig å få tak i.

..Hvis ikke kan du jo kjøpe filmen Mitt store fete greske bryllup :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Teodorakis CD? Du vet Zorba og alt det der?

Min personlige mening er at å kjøpe greske ting her blir litt som å gå over bekken etter vann (alle disse tingene er tusen ganger billigere og bedre der nede). Men det var nå bare meg ...

Fetaost, oliven, er også veldig "gresk".

En god guide til de greske øyer på norsk er vel kanskje også lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Teodorakis CD? Du vet Zorba og alt det der?

Min personlige mening er at å kjøpe greske ting her blir litt som å gå over bekken etter vann (alle disse tingene er tusen ganger billigere og bedre der nede). Men det var nå bare meg ...

Fetaost, oliven, er også veldig "gresk".

En god guide til de greske øyer på norsk er vel kanskje også lurt?

Er forsåvidt enig i at det er litt som å gå over bekken for å hente vann ;) Men ideen var bare å gi de en liten smakebit til hva som venter det (som sagt, de har *alt*). Har skrevet opp reisehåndbok, nå lurer jeg på om jeg rett og slett lar det være med det jeg har satt opp og heller kjøper en liten ting ekstra til hver av de (pappa blir sikkert glad om han får en svær marsipangris ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...