Gjest Gjest_Lille my_* Skrevet 13. september 2007 #41 Skrevet 13. september 2007 Ja, ta bilde av barna dine du, bare du henger opp bilde av stebarnet også så skulle ikke dette være noe problem. Hos oss henger det bilde av stebarna hos stebesteforeldrene også, men det er slik det passer for oss - jeg har forståelse for at det ikke passer for alle.
Demonio Skrevet 13. september 2007 #42 Skrevet 13. september 2007 Jeg har veldig lyst til å få tatt bilder av barna hos fotografen, er så lenge siden sist. Jeg og mannen min har to barn sammen, og mannen min har en sønn fra et tidligere forhold. Er det urimelig av meg at jeg tar med mine to til fotografering å ikke sønnen hans? Han er bare på besøk to gang i året, og de har nsten ikke hatt kontakt før nå i de siste to årene, han er 15 år. Jeg vet at det antageligvis forventes at han skulle ha vært med............har ikke noe imot han, vi har t fint forhold. Jeg tar iniativ til dette, betaler alt osv. Jeg synes det er rart med et annet menneske på bilde med ungene mine i en arrangert seanse? hva synes dere og hvordan pleier dere å gjøre det? Det som vi gjorde hos oss var at lillebroren og lillesøsteren min tok bilder av kun de to først, de er felles barna da til pappa og stemamman min. Etter det var det bilder av kun meg(konfirmasjon:P), og så tok vi bilder av alle oss-de to minste+meg og broren min. Men så har vi et annet forhold til dem da enn det dere hadde med sønnen hans. Jeg er hjemme veldig ofte og besøker dem, og broren min bor hos dem.. så det blir vel ikke det samme regner jeg med!
Gjest nimbus Skrevet 13. september 2007 #43 Skrevet 13. september 2007 Det er helt opp til dere hvilket forhold dere ønsker til denne gutten. Men det å gi uttrykk for at dere ønsker ham med på barnebilder er selvsagt èn måte å inkludere ham på. Synes det er rart at ikke faren tar en sterkere stilling i denne saken .. hadde det vært min sønn så hadde jeg krevd at han skulle vært med på bildene .. Man måler ikke kjærligheten til barna etter hvor mye man er sammen med dem. man måler ikke kjærligheten til barn ut i fra hvor mange bilder av dem man har hengende på veggen heller... Dessuten har de jo mange biler av stesønnen allerede, i følge ts. Jeg ser virkelig ikke problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå