Gå til innhold

Finn ut hvordan navnet ditt har påvirket deg.


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Vil du vite hvilken betydning navet du bærer har å si for deg?

Her kan du finne ut en slags analyse om deg selv under navnet du er født med. Hvordan du er som person og hva du kan slite med av fysiske plager. Hvilken konsekvens navnet ditt har for livet ditt..

http://www.kabalarians.com/female/norway-f.htm

Finner du ikke navnet ditt under Norske navn kan du finne det på denne linken:

http://www.kabalarians.com/html/surf-by.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mzfire

Duchess : Om du går inn på skandinavisk og norsk finner du navnet ditt :)

Ellers vil jeg tilføye at det som stod skrevet på meg stemte veldig ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nivvy

Hehe, jeg fant såklart ikke mitt navn, men navnet mitt kommer fra det danske navnet Birgitte, som jeg fant. Nå tror jeg ikke helt på slike "tjenester", men var morsomt å se :P

Har forresten en nøkkelring fra Danmark hvor det står om mitt navn;

"menn forguder henne, hun har makt over dem"

Mouhahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Your first name of ***** has given you a responsible, expressive, inspirational, and friendly personality. Expression comes naturally to you and you are rarely at a loss for words; in fact, you have to put forth effort at times to curb an over-active tongue. Self-confidence has made it easy for you to meet people and you are well-liked for your spontaneous, happy ways. You sincerely like people and do not often experience loneliness; your work and home-life are likely filled with association You enjoy music and could have a fine singing voice; however, the study could be somewhat difficult because you do not find it easy to apply yourself to concentrated study for long periods. In this respect, this name is not altogether constructive; it creates a somewhat scattering influence which makes it difficult for you to finish what you start. This name brings disappointments and emotional involvements through being too sympathetic and easily influenced. As a result of your active nature, you have an appetite for quick-energy foods, which you could consume to excess. Health weakness appear as skin conditions, or as ailments relative to the liver.

Passet egentlig veldig bra på meg da!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

Your first name of ****** has given you a very friendly, likeable nature, and you could excel in artistic, dramatic, and musical expression. With this name, you desire the finer things in life, but you do not always have the resolve and vitality to put forth the effort necessary to fulfil your desires. Your emotional feelings are easily aroused and you will always be involved in other people's problems as a result of your overly sympathetic nature. You have many disappointments as a result of extending a helping hand to others in need, and then not receiving any acknowledgement or reciprocation for your generosity. After each experience, you have to guard against feelings of despondency and self-pity. You have lofty goals and high ideals, but must incorporate more practicality, system, and concentration in order to materialize them. In health, this name affects the nervous system and also the fluid functions, giving rise to kidney or bladder weaknesses.

--------------------------------------------------------------------------------

Passer ikke litt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

fant ikke mitt navn. Fant nesten mitt navn - men det mangler en bokstav ....teller det da ..kan man bruke det i analysen? Eller blir det fryktelig feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Nei men jeg kan oversette for deg jeg :) Håper dere vet at om dere ikke finner deres navn under norske er det mange andre sjangre dere kan se under som eks bibelske, skandinaviske osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant ikke mitt navn verken her eller der. Blir det feil å ta det navnet som navnet mitt stammer fra?? Føles litt feil, for det er jo ikke det jeg heter egentlig.

Rart..jeg har da et helt vanlig navn.

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..fant det på svenske navn.

Visste ikke det var mer svensk enn norsk, men ok. Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

kan man ta et navn som ligner? hvis man f. eks heter Linn - og det kun står Line - kan man da bruke Line? eller om man heter Anna - og det står Anne? Eller heter Birgitt og det står Birgitte?

eller vil det bli helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...