Gå til innhold

Prøving av brudekjole =)


miss_universum

Anbefalte innlegg

Hei!

Det var veldig kjekt =)

Damen som hjalp meg var kjempeproff og viste akkurat hva som passet meg. Og merkelig nok endte jeg opp med å like noe jeg ikke så for meg at jeg kom til å like.. Og den ene kjolen jeg hadde sett bilde av på nett og ville prøve var ikke fin på meg i det hele tatt...hehe..

Fant en favoritt der nede. (en nydelig Agape-kjole) Skal tilbake om en mnd's tid da 2008-kjolene kommer inn.

Så var jeg på Cleopatra og prøvde litt der, og fant en enda finere en enn på Brudehuset..hehe.

Stemningen var litt mer avslappet der i forhold til Brudehuset, men veldig snill dame som jobbet der og =)

Var der idag og faktisk for å prøve den igjen. (Tror det er en Ginnis, nummer u191, kan legge ut bilde hvis noen vil det =)

Men klarer ikke å bestemme meg enda, men foreløpig er det den på Cleopatra som er favoritten. Har heldigvis noen mnd'er på meg før jeg må bestemme meg.

Begge plassene hadde leveringstid på 3-4 mnd.

Å så gøyt!

Nesten paralell historie til meg....

Jeg elsket pronovias, men endte opp med en fra GINNIS på cleopatra....

Lykke til neste gang da!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var i Drammen på AnnaBee, gikk bare inn for å kikke, og da jeg sa at jeg ikke skulle gifte meg før om et år, så sa de at jeg hadde veldig god tid...Hun sa at de var veldig travle og så helst at jeg bestilte en time, men jeg fikk prøve en kjole til slutt og syns at de var veldig hyggelige der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal ta noen runder i brudesalongene nå snart. Bryllupet er foreløpig hemmelig, slik at om jeg skal ha med meg noen må det bli han jeg skal gifte meg med. Vi skal ikke ha tradisjonelt bryllup, så jeg syns det er helt greit å ha med han og la han se kjolen. MEN er det greit for salongen? De selger vel utstyr til med der også, så ingen som blir sjokka over å se mannfolk i salongen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde kjoler hos Eden brud på Grünerløkka. Veldig søte der! Prøvde vel 6-7 kjoler og fikk ta masse bilder av alle. Var der i 1,5 time tipper jeg. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var runden på mange brudebutikker i Bergen i fjor på denne tiden... brudehuset tror jeg ikke jeg var på, men var mange plasser, og fant drømmekjolen (en ginniskjole ja) hos Cleopatra jeg også... og likte kjempegodt stemninga der, var der flere ganger jeg da, først en gang med ei venninne, så igjen med mamma og forlover, og så en gang til når jeg hadde bestemt meg, og da bestilte jeg den (også selvsagt et par ganger til, for å prøve MIN kjole når den kom i rett størrelse, og for tilpassing og sånn da) og ble kjempegodt mottatt.

Der fikk jeg jo også ta så mye bilder jeg ville. På en annen plass fikk jeg ikke ta bilde før etter den var bestilt, og nei, der fikk jeg ikke vite hva kjolen het heller... (Men det hadde jeg allerede lest på lappen i prøverommet jeg da...) skulle ikke få se på den på nettet, muligheten til å kjøpe brukt eller andre steder nei, må vite... Ellers varierte det fra butikk til butikk hvor mye hjelp jeg fikk og hvor mye jeg fikk prøve, og tid og sånn, men kjoleprøving var koselig det.

Og det å like noe man ikke trodde man skulle like, det er ikke merkelig, det er typisk! Det er noe annet å få det på seg enn å se bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...