Gjest Sativa Skrevet 6. september 2007 #1 Del Skrevet 6. september 2007 Hvordan er han / hun? Hvilke kvaliteter innehar vernepleieren som "sivil"? Stil? Jeg er selv vernepleier og opplever ofte å bli dratt over en kam med vernepleiere som jeg selv mener nesten er fra en annen planet enn meg... Vært litt interessant og høre hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. september 2007 #2 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg opplever vernepleiere som praktisk orienterte, litt grepa folk. Som også gjerne går i fargerike crocs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Del Skrevet 6. september 2007 Vernepleierne jeg kjenner er morsomme, tålmodige, varme og laidback:-) Tøft at du tør å starte denne tråden, snart så blir du sikkert halshøgd slik som sykepleierne i en annen tråd her... Stå på videre, sammen gjør vi en god jobb:-) Hilsen sykepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg vet ikke en gang hva en "vernepleier" er, jeg.. (sorry..!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 7. september 2007 #5 Del Skrevet 7. september 2007 Vernepleierne jeg kjenner er morsomme, tålmodige, varme og laidback:-) Ja, og kloke og reflekterte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 8. september 2007 #6 Del Skrevet 8. september 2007 hmm, ska me sjå; kaffedrikkende, humoristiske, tålmodige, bryr seg om andre, spiller gitar, fargeklatter og bruker fargerike klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 8. september 2007 #7 Del Skrevet 8. september 2007 hmm, ska me sjå; kaffedrikkende, humoristiske, tålmodige, bryr seg om andre, spiller gitar, fargeklatter og bruker fargerike klær Hahahaha, der har vi den vettu. Det er denne jeg hører mest av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Del Skrevet 9. september 2007 Humoristiske, tålmodige, sosialister(som oftest, he,he...) Glad i rock, går i dongeri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 9. september 2007 #9 Del Skrevet 9. september 2007 Hahahaha, der har vi den vettu. Det er denne jeg hører mest av Synes det er positive ting som beskriver en vernepleier jeg Jeg skrev ut fra mitt inntrykk etter å ha jobbet med noen, synes de var kjekke og greie folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyPants Skrevet 9. september 2007 #10 Del Skrevet 9. september 2007 hmm, ska me sjå; kaffedrikkende, humoristiske, tålmodige, bryr seg om andre, spiller gitar, fargeklatter og bruker fargerike klær Iiiik! Det er meg! Og jeg er vernepleiestudent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 10. september 2007 #11 Del Skrevet 10. september 2007 Har egentlig ingen spesiell formening om dem. Vet sånn ca. hva de gjør, og synes de gjør en god jobb for samfunnet. That's all. Hvordan er han / hun? Hvilke kvaliteter innehar vernepleieren som "sivil"? Stil? Jeg er selv vernepleier og opplever ofte å bli dratt over en kam med vernepleiere som jeg selv mener nesten er fra en annen planet enn meg... Vært litt interessant og høre hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 26. september 2007 #12 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg opplever vernepleiere som praktisk orienterte, litt grepa folk. Som også gjerne går i fargerike crocs Jeg er vernepleier, og har knall-lilla crocks!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 26. september 2007 #13 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er vernepleier, og har knall-lilla crocks!!!!!!! Jeg og, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 26. september 2007 #14 Del Skrevet 26. september 2007 Synes det er positive ting som beskriver en vernepleier jeg Jeg skrev ut fra mitt inntrykk etter å ha jobbet med noen, synes de var kjekke og greie folk Ja, jeg er enig med deg, det var veldig positive og fine kvaliteter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 28. september 2007 #15 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) For mange år siden jobbet jeg sammen med flere vernepleiere, og det jeg husker er følgende: Mye strikkaklær, også på dager hvor det kanskje var i varmeste laget. Langt hår, skjegg på gutta. Mye "naturlig" - BH var f.eks unaturlig, selv om puppene var digre og hang ned på bukselinninga. Ryggsekker, gjerne vevde og i "frikefarger" Mye vin og røkelse i heimen. Aktive i polkitikken, Sv eller RV'ere. Alltid med Klassekampen under armen når de kom på jobb. Stort sett hyggelige, oppegående mennekser som på den tiden var veldig opptatt av å få se mappa si. Endret 28. september 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå