Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Pappa ga mamma et LOKK til sin nykjøpte gassgrill til 40-årsdagen hennes Vi ler fremdeles av dette. Jeg aner ikke hva pappa tenkte da han kjøpte det. Flirer bare jeg tenker på det :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En pose chips og en pose kaffe, "for han ville gi meg yndlingstingene mine." Naa maa jeg legge til at han var saa gjerrig, at hvis han kjopte sjokolade, saa spiste han den opp paa veien hjem, for han ville ikke dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Min søte, snille mann elsker å gi meg gaver, han interesserer seg null for klær og det har resultert i ganske mange morsomme gaver opp gjennom årene. 

Da jeg var 19 fikk jeg en stor, myk pakke til jul og åpnet den forventningsfull: En blå herreslåbrok!

Jeg ble mildt sagt målløs og trodde at han hadde satt feil navnelapp på den. Men nei, han mente at jeg hadde ønsket meg morgenkåpe og den blå var så fin. Det tok en stund før jeg forsiktig fortalte ham at dette ikke var et kvinneplagg og at blått ikke var helt fargen for meg. 

Til bursdagen min året etter fikk jeg ny, myk pakke. Og hva lå inni? Jo, en ny herreslåbrok, også blå!  

Da ga jeg opp og lo så tårene trillet. 

 

Anonymkode: 99c9a...4d5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av eksen fikk jeg en minde sjokolade racket til jul... yey. 

Heldigvis er kjæresten min nå helt fantastisk til å handle presanger :rodmer:

Anonymkode: 75ca1...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett vært heldig med gaver fra kjærester, men hadde en eks som har utrolig dårlig humor. 

Vi hadde kun vært sammen i noen måneder, jeg var 19 år, og vi gikk på FHS - hva gir han meg? En gedigen bamse på 1.30 m. Jeg likte ikke bamser en gang, men han mente det var søtt og morsomt. 

Hvis han absolutt skulle gi en bamse, kunne den ikke i det minste kjøpt en liten? Det var litt av et strev å få greia med hjem. Til dags dato står den på loftet hos foreldrene mine. 

Endret av LucyLiu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kunstig mini potteplante fra Nille til min bursdag. Det ble slutt ikke lenge etterpå... (ikke pga gaven, da) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg fikk av eksen min i bursdagsgave etter at vi hadde vært sammen i 10 mnd? Ingenting. Da han hadde bursdag to mnd før meg fikk han en gjennomtenkt gave i tillegg til at jeg lagde mat og hadde kjøpt inn snacks/godteri. Det hører med til historien at han glemte at jeg hadde bursdag selv om jeg hadde feiret den helga før, og dro spontant på konsert med en jente han hadde hatt følelser for siden tenårene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor klagde over at juletreet drysset så my et år. Året etter kom min far hjem med en julepresang som min mor måtte åpne den 23 (vi pyntet juletreet da).. Hun åpnet den stor esken og ut poppet det et gigantisk plastjuletre. Haha. Det var festlig det. :fnise: Det står fortsatt i esken sin i garasjen det... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ring kjøpt mens han var på besøk hos sin andre kjæreste i en annen by 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg bare tjue og han var nitten. Jeg så at dette måtte være et smykke på emballasjen, og selvsagt var det riktig. Et søtt halsgropsmykke i sølv med en sten på. Diamantkopi. men samme det. Det var ikke min stil. Fint smykke i grunn, enkelt, men ikke meg. Han burde gitt meg et sølvsmykke av et hjerte uten stener. Da ville jeg i alle fall blitt rørt.

Etter det har jeg sagt at jeg aldri vil ha gaver og aldri smykker.

 

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullt av gamle PS2 spill. Jeg spilte ikke playstation engang, gjør forsåvidt ikke det nå heller da. 

Anonymkode: 5e18d...1a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En DVD med prislappen på.

Kanskje ikke så kjip gave, men kjæresten hadde gitt meg sin ønskeliste (med bare dyre ting) så jeg kjøpte fjernstyrt helikopter og en jakke fra sportsbutikken til han. 

Gjorde ikke saken bedre at søstera mi pakket opp diamantring og kosedress fra mannen sin:fnise:

Anonymkode: 7d7cc...a59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. mars 2016 at 2.15, AnonymBruker skrev:

Min søte, snille mann elsker å gi meg gaver, han interesserer seg null for klær og det har resultert i ganske mange morsomme gaver opp gjennom årene. 

Da jeg var 19 fikk jeg en stor, myk pakke til jul og åpnet den forventningsfull: En blå herreslåbrok!

Jeg ble mildt sagt målløs og trodde at han hadde satt feil navnelapp på den. Men nei, han mente at jeg hadde ønsket meg morgenkåpe og den blå var så fin. Det tok en stund før jeg forsiktig fortalte ham at dette ikke var et kvinneplagg og at blått ikke var helt fargen for meg. 

Til bursdagen min året etter fikk jeg ny, myk pakke. Og hva lå inni? Jo, en ny herreslåbrok, også blå!  

Da ga jeg opp og lo så tårene trillet. 

 

Anonymkode: 99c9a...4d5

Jeg trodde slåbråker var unisex?? Lurer på om mine er herremodell eller kvinnemodell :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en halvdød potteplante han hadde fått gratis på matbutikken til jul en gang. Jeg hadde brukt 1000kr på hans gave. :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Atea skrev:

Da var jeg bare tjue og han var nitten. Jeg så at dette måtte være et smykke på emballasjen, og selvsagt var det riktig. Et søtt halsgropsmykke i sølv med en sten på. Diamantkopi. men samme det. Det var ikke min stil. Fint smykke i grunn, enkelt, men ikke meg. Han burde gitt meg et sølvsmykke av et hjerte uten stener. Da ville jeg i alle fall blitt rørt.

Etter det har jeg sagt at jeg aldri vil ha gaver og aldri smykker

Nå vet jeg ikke hvor lenge dette er siden, men virker litt vel drastisk at du aldri vil ha gaver og aldri smykker fordi din 19 år gamle kjæreste ikke klarte å velge rtog smykke. Men det er kanskje bare meg. 

Anonymkode: cf804...22c

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hvor lenge dette er siden, men virker litt vel drastisk at du aldri vil ha gaver og aldri smykker fordi din 19 år gamle kjæreste ikke klarte å velge rtog smykke. Men det er kanskje bare meg. 

Anonymkode: cf804...22c

Det er veldig lenge siden. Synes ikke det er drastisk, er kanskje typen som ikke er så opphengt i gaver og er det en rund dag er jeg så praktisk og rett frem at jeg sier hva jeg ønsker meg. Da kommer smykker langt ned på lista. Har par hobbyer og vil helst ha noe relatert til det.

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...