Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Jeg har noen gode innspill her..

Første var når jeg var rundt 15 år. Fikk da et perlesett av min tante/GUDMOR som var beregnet til barn på ca rundt 6 år. Sånn ordentlig Disney-prinsesse-preg. Mamma skyldte på at hun sikkert ikke husket helt hvor gammel jeg var, siden jeg vokste så fort. Hun hadde en datter som var 1 år eldre enn meg, så så vanskelig kunne det vel ikke være...

Andre var en eks jeg hadde som ga meg en halvtom parfyme i bursdagsgave.. Altså eksen hans sin parfyme som var godt brukt... 

Samme eksen kjøpte en flaske med vodka til min søster til jul. Hun var da 7 mnd gravid... Og det var ikke en samler-vodka eller noe spessielt, men en liter Absolutt Vodka. Nei, hun er ikke gravid for alltid, men det passet seg ikke.

Samme fyren, neste bursdag. Han ba meg svinge innom Shell på veien, hvor han fylte halv tank og gratulerte meg med dagen... Finnes det noe mer uromantisk enn en halv tank i bursdagsgave? Kunne like gjerne kjøpt meg en melk. Eller betalt strømregningen min.

Også var det en som var litt søt.

Var en periode i USA, og fikk en liten flørt. Det stoppet jo når jeg dro, men vi holdt kontakten. Han skulle sende meg en julegave som var så spesiell! Åpnet pakken og den var så norsk som det kunne bli:

- Freia Melkesjokolade

- Grytevott med elg på

- Et sånn turist troll

- En pakke brunost

Veldig hyggelig det altså, og han hadde slitt som f for å få tak i dette på andre siden av kloden... Men jeg kunne jo gått på rema å handlet det selv.. 

Anonymous poster hash: 37de5...612

hehehe ja, den var veldig søt, og jeg hadde nok falt litt for den der. :) 

Anonymous poster hash: 05ea8...2b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, det var ingen dårlig gave MEN.. Han hadde virkelig hintet om at han hadde brukt SÅ mye penger på gaven min, og hintet veldig om at det var en Mac. Så får jeg gaven og det er en flaske billig vin  :laugh:  Så sier han at han hadde faktisk TENKT på å kjøpe en Mac. Tanken som teller, I guess???

Anonymous poster hash: eb429...5dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg fikk et spill til nintendo wii. Jeg spiller generelt veldig lite fordi det er en ting jeg ser at man helst gjør når man er flere.

Jeg hadde da på forhånd gitt ønskeliste over billige, fine ting jeg ønsket meg. Skrev også ganske klart at spill er noe jeg ikke ville ha.

I senere tid har jeg ikke fått hverken bursdagsgave, julegave eller "årsgave"... Ikke et snøflak engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nyforelskelsens rus, kjøpte jeg kjæresten min et 2kgs tungt stearinlys formet som en isbjørn. Blått, svært og grusomt stygt.

Kjæresten takket pent og høflig, og jeg presiserte at han var nødt til å pakke det ekstra godt inn i den lille kofferten sin, slik at det ikke ble ødelagt på flyet.

Han er forøvrig 21 år, og dette skjedde for snaue to år siden. Hva tenkte jeg på?! :klaske:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba noen venninner og et par kolleger fra jobb på bursdagsfeiring en gang. Lagde god mat, serverte vin og bakte kake osv. Alle hadde med seg fine gaver, som blomsterbukett, vinflaske, kokebok- bortsett fra en. En lyseblå plastelefant formet som vannkanne, noe av det styggeste jeg har sett. Så den i en Mique butikk senere til 20 kr. Husker en av de andre jentene som var der ringte meg dagen etter og bare " hva fa** var greia med den grusomme elefanten?!!??"

Anonymous poster hash: e003a...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å nevne gaver fra eks-svigermor? :)

For nærmere ti år siden feiret jeg jul med eks-svigers. Svigerinna mi på 24 årvar sammen med fyr på 40 år som så ut som et takras, vi snakker 170 cm, 130kg, langt rødt skjegg og tykke briller. Jeg så ikke slik, langt ifra.

Når pakkene skulle åpnes så flirte jeg litt for meg selv når vår flotte svigermor hadde pakket inn en blå og hvit stripete skjorte med sånne linedancing-striper og knapper av en form for stein. Geipen hang i gulvet når jeg pakket opp min MATCHENDE GENSER I SAMME STØRRELSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk stekepanne til bursdagen min av min nåværende samboer. Fikk også konsertbilletter i tillegg da Det aller værste var nok en gave fra en guttetur han hadde vært på i utlandet. Vært borte i over en uke å får en singlet som det står noe ølgreier på og en altfor stor treningsjakke. Skikkelig skuffaGulp! Hvor har det blitt av romantikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en utrolig gniten eks som alltid forsøkte å 'glemme' å kjøpe gave, og det ble alltid noen mnd på overtid før han skrapet sammen noe..

Men husker engang han var på jobbreise og erklærte i en SMS at han hadde kjøpt gave til meg! Jeg fikk selvsagt forventninger i og med at han nevnte det flere ganger, og skal innrømme at jeg lurte litt på om han hadde slått til med en diamantring, øredobber eller kanskje en litt eksklusiv parfyme?

Vel, det han hadde kjøpt viste seg å være et rundt, rosa lommespeil (!!!) ala noe du kan kjøpe på nille til en 50-lapp...

Har jo gjerne små speil som følger med pudder osv, så var totalt bortkasta..

I tillegg ble han så dritsur og fornærmet at han kastet speilet i gulvet, da han forstod at jeg ikke trodde på at det var det som var gaven, og at jeg rett og slett ikke blei glad :P

Anonymous poster hash: 15577...28a

:ler:  :ler:  :ler:  :ler:  :ler:

Anonymous poster hash: 31423...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en 5 pakning med g-stringer for menn for noen år tilbake av ei eks. tror de heter tanga, men de ser helt ut som dame stringer bortsett fra størrelsen på fronten.

Har 2 av de enda, bruker de bare på sommeren eller når jeg er i syden. Funnet ut det er litt mer behagelig å gå med enn boxere som blir fulle av svette å klistret seg til huden  :laugh:

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en 1 meter høy sjøhest i malt porselen, oransje med gulldetaljer. Den hadde lys i øynene og så psycho ut. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med den. Styggeste jeg har sett. Så jeg "mistet" vaffeljernet på den......

Anonymous poster hash: 31423...fa2
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har skrevet her før.. :vetikke:
Oh well.

Fylte 19 år, og var sammen med en som fylte 30 samme året.
Hadde vært sammen en måneds tid.
Han var World of Warcraft gamer..
Nevnte en gang mens han satt og spilte at det så LITT spennende ut.
Var ikke ment som i at jeg kunne tenke meg å spille det selv..
Men det var det jeg fikk, World of Warcraft. Og han var så kry og stolt.
Overbevist om at jeg ville bruke tiden jeg var hos ham på å sitte og spille med ham og kompisgjengen - også 30-ish :bond:
Det var en grunn for at det ble slutt for å si det sånn :fnise:

Anonymous poster hash: 2920f...704
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg datet en gang følte seg så gavmild et lite øyeblikk at han insisterte på at jeg skulle få en gyselig lilla GJENNOMSIKTIG lang kjole som hang og flagret i stabburet hans. Den var jo tross alt ny, ettersom prislappen var på, men mtp hvor mange år den hadde hengt i det fuktige skitne stabburet så takket jeg pent nei til den dritstygge kjolen.  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nesten femti år gamle kjæreste ga meg "Clone a Willy" til 40-årsdagen min....

(Til dere som ikke vet hva det er: Det er et "kit" til å lage en kopi av mannens penis)

Anonymous poster hash: 293db...30b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste er vel da jeg ga en veldig gjennomtenkt julegave som kostet 1800kr .. Kjøpte den fordi jeg ville han skulle ha den og brydde meg ikke om jeg fikk noe tilbake.. Han sa han skulle kjøpe gave til meg hele desember.. Tenkte at det hadde jo vært veldig koselig og gledet meg.. Fikk ingenting... Han ble forøvrig veldig glad for sin gave da, så det er jo bra :) han fortsatte å si han skulle kjøpe julegave til meg i tre uker etter juleaften... Fortsatt ingenting.. Til min bursdag i februar fikk jeg en mini melkesjokolade og en bukett med roser kjøpt på Shell.. De døde etter to dager... Generøs mann 😒

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...