Cleopatra Skrevet 19. oktober 2014 #521 Del Skrevet 19. oktober 2014 Oppvåkningslampe, han syns jeg lå for lenge om morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småsei Skrevet 19. oktober 2014 #522 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Fikk ett utprintet bilde av ett camera. Jeg skulle angivelig få kameraet etter jul fordi det liksom ikke hadde kommet i tide. Det kom ikke etter jul heller for å si det slik. Så det ble med den a4 siden papir. Endret 19. oktober 2014 av småsei 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 19. oktober 2014 #523 Del Skrevet 19. oktober 2014 Oi, det var risky. Som å ta med en kokk ut på middag. Jepp. Men når man kjenner meg så godt som en kjæreste burde, så er det ikke vanskelig å plukke "riktige" blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsDreamer Skrevet 20. oktober 2014 #524 Del Skrevet 20. oktober 2014 Eksen min gav meg i fjor en ring til jula, hvor han hevdet at den var ekte gull. Jeg bryr meg ikke saa mye om at noe ikke er ekte gull osv, men da ringen ga av og gjorde fingrene mine groenne etter en uke, foelte jeg meg lite verdifull. Problemet var ikke at han ga meg en ring som ikke var av ekte gull, problemet var at han maatte lyve om dette. Dette var den foerste gaven jeg fikk av han etter grov utroskap, derfor var det en saa daarlig gave. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gravid med nr 2 Skrevet 20. oktober 2014 #525 Del Skrevet 20. oktober 2014 Et problem hos min mann er maglende rutine eller planlegging, what so ever..... En julaften fikk jeg et foto camera, noe jeg overhode ikke hadde behov for eller hadde ønsket meg, jeg hadde i laaang tid i forveien gitt han masse tips til hva jeg ønsket meg, men PÅ julaften handlet han inn et foto camera i full panikk, hadde glemt å kjøpe til meg seru, å gjett hvem som satt og holdt på med det camera utover kvelden a!!? Skulle tro han egentlig hadde kjøpt den til seg selv... Men den værste gaven han har gitt meg var den julaften vi hadde blitt enige om og gi hverandre en iphone, min var ikke på lager rundt disse tider så jeg måtte vente litt, men han hadde fått sin da og var veldig fornøyd.. Det tok jo en stundt før min tlf var klar for henting.. Ca 2 mnd, og penger spart tenkte sikkert han så fikk jeg jaggu julegaven min til bursdags gave også har bursdag i februar. HAHA mannfolk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #526 Del Skrevet 20. oktober 2014 hehe.. jeg har vel gitt den teiteste. Ga en gang en genser som så ut som en fengselstrøye... hehe.. tenkte ikke over det før han tok den på Og han så ut som en ekte røver i den også! Så jeg fikk latterkrampe! herregud hehe Anonymous poster hash: 322b6...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #527 Del Skrevet 20. oktober 2014 hehe.. jeg har vel gitt den teiteste. Ga en gang en genser som så ut som en fengselstrøye... hehe.. tenkte ikke over det før han tok den på Og han så ut som en ekte røver i den også! Så jeg fikk latterkrampe! herregud hehe Anonymous poster hash: 322b6...a1c Haha, den høres faktisk litt kul ut! Mannen min hadde blitt glad for noe sånt. Du får følge opp med denne her neste år Anonymous poster hash: 02a36...dd0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #528 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ga samboeren min to skrujern til en gang. Hadde ikke tid til å kjøpe noe mer. Han bare lo. Vi tar det ikke så stivt når det gjelder presanger. Anonymous poster hash: 02c7f...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 20. oktober 2014 #529 Del Skrevet 20. oktober 2014 Vi gir hverandre julekalendere, og DER er det mye ræl hvert år! Jeg har gitt han mange hjemmelaga gavekort på massasje osv som -kremt- ikke lar seg løses inn...det er typisk dårlig gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #530 Del Skrevet 20. oktober 2014 Var sammen med en ganske gjerrig en...... Han ga meg potetgull og kaffe, "fordi det var det beste jeg visste." Ble ganske så forbauset kan du si.......Men, synes ikke sånn er så viktig, varte i tre år og ble slutt av ganske andre grunner. Anonymous poster hash: 6d6cb...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aella Skrevet 20. oktober 2014 #531 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Brukt keyboard ! - Min eks var en skikkelig gamer, og kjøpte seg nytt keyboard, han vasket det gamle å puttet det i esken til den nye, pakket det inn å ga det til meg i gave ... det skal sies at jeg hadde kun laptop på den tiden =P Endret 20. oktober 2014 av Aella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. oktober 2014 #532 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Av en som var skikkelig forelska i meg da vi var tenåringer fikk jeg... En skive med brunost! Haha. Merkeligste kjærlighetserklæringa jeg noen gang har fått. Endret 20. oktober 2014 av Store My 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 29. oktober 2014 #533 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kanskje ikke den verste gaven jeg har fått, men tidspunktet var litt morsomt. Fikk ørevarmere på valentinsdagen!^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 #534 Del Skrevet 29. oktober 2014 Et par tennissokker til jul. Han så jeg blei dritskuffa, og sa at han mente det godt fordi jeg hadde begynt å trene..... Lillesøstra hans fikk et kjempedyrt belte - til sammenligning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 29. oktober 2014 #535 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fikk ett sølvkjede med en rosa sten med matchende øredobber.. Kanskje ikke såååå ille.. Men hadde gitt den gaven til alle sine venninner til og med søstera si! Følte meg lite spesiel da gitt... o_o 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #536 Del Skrevet 29. oktober 2014 Iskremmaskin..Det er meget sjeldent at jeg spiser iskrem, og har heller aldri noe behov for å stå å lage det selv Anonymous poster hash: 80418...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #537 Del Skrevet 29. oktober 2014 har aldri hatt kjæreste så vet faktisk ikke. Anonymous poster hash: afd3f...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 29. oktober 2014 #538 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fikk ett utprintet bilde av ett camera. Jeg skulle angivelig få kameraet etter jul fordi det liksom ikke hadde kommet i tide. Det kom ikke etter jul heller for å si det slik. Så det ble med den a4 siden papir. Er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 29. oktober 2014 #539 Del Skrevet 29. oktober 2014 Oppvåkningslampe, han syns jeg lå for lenge om morgenen trodde det stod overvåkingslampe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 29. oktober 2014 #540 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har fått noen passe dårlige gaver av mine ekser: Vulgært sex-undertøy som jeg ikke følte meg vel i, men må bruke for hans nytelse. Opplevdes ikke som noen gave til meg, akkurat. Håndjern, når jeg hadde spesifisert i god tid at jeg absolutt ikke ønsket meg håndjern (men skjønte at han hadde en fantasi om det). Massasje, når han visste at jeg fikk massasje dekket av helseforsikringen på jobb (og gikk jevnlig). Så fullstendig bortkastet av han å brukke 900 kr på noe jeg fikk gratis. Og det fikk meg til å lure på om han hørte på noe av det jeg fortalte han, for jeg hadde fortalt han at jeg gikk gratis til massasje flere ganger. Anonymous poster hash: 0cd21...3d6 Godt de er ute av livet ditt. Egoister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå