Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?

Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Fikk en plastring fra Nille for en del år siden. Stygg var den å.

Er koke forkle. Jeg lager nesten aldri mat :fnise:

huff trasige gaver.. sistnevte hørtes ut som et hint.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter krangling: fredslilje( morsomt). Etter en annen krangel: fredslilje ( ok, men ikke en gang til! ) etter nok en krangel: husfred ( grrrrrrrrrrrr, fungerte ikke. ) forresten, vi er ikke sammen i dag.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen er skikkelig rocka mennesker begge to, rocka i stil, musikk, alt mulig egentlig. Til hans bursdag og julegave fikk han ny reim til gitaren, custom made med rockestil, og en veldig stilig jakke.

Til min bursdag fikk jeg en noen filmer med OLUF, som han hadde tapet på en vhs kasett hjemme......

Det må sies at jeg aldri har likt den slags type humor, og det var faen meg over 12 timer med det.

Og han visste jeg ikke likte det, happy birthday lissom.

Anonymous poster hash: 5088e...3c0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brente boller.

Jeg hadde hatt kveldsvakt, og var ganske spent på hva han hadde ordnet til jeg kom hjem. Han er typen til å lage god mat, gjøre det koselig og romatisk og jeg gledet meg veldig til å se hva han hadde ordnet denne gangen.

Men når jeg kom inn døra hjemme, var det helt mørkt i leiligheten og det luktet brent. Jeg forter meg inn i stua hvor jeg finner samboeren min sovende, forter meg videre inn på kjøkkenet hvor det står ett brett med helt svarte boller i ovnen. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, men det endte med at jeg måtte gråte litt.

Jeg og samboeren min hadde da vært sammen i litt over 5år.
Og jeg skjønner nå at jeg ikke skal ha noen store forventninger til neste gang :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brente boller: Det var jo ikke med vilje da... jeg ville blitt glad om kjæresten min hadde forsøkt å bake til meg, det tror jeg ikke kommer til å skje med det første..:P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den verste gaven jeg fikk er fra min nåværende kjæreste..

I en måneds-gave (gav ham ingenting, visste ikke at det var vanlig) fikk jeg et sånn sett hvor man skal lage sin egen dildo ved å avstøpe hans penis..

Han har sagt i ettertid at han kunne ikke kjøpe en annen dildo/vibrator som var større enn ham derfor tenkte han at det var en fin løsning :P

Han har heldigvis ikke kommet med flere slike gaver..

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gave i og for seg, men eksen min (jeg var vel rundt 17) sa en gang at han hadde en overraskelse til meg da jeg kom hjem. Jeg ble jo kjempespent, fortalte det til alle venninnene mine i klassen (:fnise:), og gledet meg til å komme hjem. Overraskelsen var: Et bilde av en diger edderkopp som hadde laget et stort nett i baksetet på bilen hans som han kjørte meg til skolen i.. Altså var den baki mens vi kjørte.. :fnise:

En annen eks sa også jeg skulle få en overraskelse neste gang jeg besøkte han. Jeg gledet meg som en unge igjen. Overraskelsen var at han hadde kjøpt nytt sengesett som lå på senga hans.. Med kumønster :ler:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Toalettbørste.

Hadde nettop flyttet i ny leilighet og manglet "alt", så han mente det var en god gaveide` :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min tenkte mest praktisk. Jeg fikk smulestøvsuger, tørkestativ og fotbad. Litt søt og rart på en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en t-skjorte med bilde av et europakart med byer kjent fra 2. verdenskrig, og Hitler i uniform med tittelen: Hitler: European Tour 1939 - 1945.

Jeg er jøde, og han er en eks.

Anonymous poster hash: 3385c...c2e
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk "gavekort" på sydentur i bursdagspresang av ex'en, det var bare det at på gavekortet sto det at jeg fikk gaven om jeg slanket meg 10 kilo. Så bursdagsgaven min avhang av at jeg slanket meg, ellers fikk jeg ikke noe.

Kjenner at jeg fortsatt blir lei meg av å tenke på det.

Anonymous poster hash: 037a4...376

Ouch.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var av venner og ikke kjæresten, men jeg fikk en haug med øl, et kålhode og et brød. Veldig spesielt. Anonymous poster hash: 05e65...df5

Mon tro om det ikke lå et helt spesielt budskap i de gavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få ham. Han kjøpte konsekvent praktiske gaver, det var jo veldig greit men ikke helt meg bare. Og så kjøpte han 1 rød langstilket rose. Jeg jobber i blomsterbutikk, elsker blomster, men kan ikke fordra røde roser

Oi, det var risky. Som å ta med en kokk ut på middag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en t-skjorte med bilde av et europakart med byer kjent fra 2. verdenskrig, og Hitler i uniform med tittelen: Hitler: European Tour 1939 - 1945.

Jeg er jøde, og han er en eks.

Anonymous poster hash: 3385c...c2e

Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av min eks fikk jeg til jul en skoeske med en solobrus, mandarin og en grå stein. ????

Anonymous poster hash: 88be5...cd1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...