Gjest Zeitgeist Skrevet 21. juli 2014 #421 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har en tendens til å gå rabiat når det kommer til presanger og slikt. Og dette resulterte i at min "kjære" eks fikk seg ny iPhone 5, masse svindyrt kjøkkenutstyr, hudpleieprodukter, Leica-kamera, bøker osv. osv. Og for hver gave påpekte han at joda, han skulle jammen ta revansjere seg når jeg hadde fødselsdag. Og så, kvelden før jeg hadde fødselsdag og vi hadde tenkt å gå ut og spise, og feire inn dagen min. Klokka åtte satt jeg da på restauranten hvor vi skulle møtes. Sminket og pyntet og stylet ut til fingerspissene. Klokka halv ni var han fortsatt ikke dukket opp, og ikke svarte han heller da jeg ringte. Klokka ni hadde jeg allerede mottatt en rekke stygge blikk fra de ansatte på restauranten siden jeg ikke hadde bestilt noe foruten et glass vin. Og dette var en en meget distingvert restaurant med venteliste og nobelt klientell og Michelin-stjerner. Jeg betalte for vinen, unnskyldte meg opp og ned og i mente, og forlot restauranten. I taxien på vei hjem, noe vel forsmådd, flau, og lettere irritert prøvde jeg nok en gang å ringe han. Igjen ikke noe svar. Jeg ba taxi-sjåføren om å kjøre meg til min eks' adresse. For alt jeg visste, kunne det jo hende at det hadde skjedd noe. Joda, det hadde skjedd noe! For der stod jeg da, klokka halv elleve på kvelden - kvelden før fødselsdagen min - i leiligheta til min eks - og fersker han med en annen! Fødselsdagen min inkluderte et besøk hos gynekologen. Av min eks fikk jeg en bukett - av kjønnssykdommer. Hipp hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karrifrøkna Skrevet 21. juli 2014 #422 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg husker jeg fikk 700 kroner i valentinesgave av min første kjæreste, på vår første valentines sammen... Jeg var ikke utakknemlig, men jeg hadde jo ikke noe annet valg enn å bruke de 700 kronene på noe vi kunne gjøre sammen den dagen, da han ikke hadde planlagt noe heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 21. juli 2014 #423 Del Skrevet 21. juli 2014 Her var det mye utakknemlige folk, og absolutt mange som har vært særdeles uheldige ved valg av livsledsagere Joda, det andre året jeg var sammen med eksen fikk jeg ei skjorte av henne på julaften, lite gjennomtenkt og veldig standard, men jeg prøver å være glad for alt jeg får. Skjorten var i XXXL (jeg brukte L), olaskjorte med lyse steinknapper og hvite sømmer. Nå hører det med til historien at min daværende svigerinne ikke er helt riktig navla, hu er mentalt tilbakestående, akkurat like mentalt tilbakestående som sin 170 cm høye og 140 kg tunge kjæreste som barberer og klipper seg to ganger i året. Jeg måpte litt når jeg så at han hadde fått en identisk skjorte fra svigermor. Det skulle vise seg at min ekskjæreste hadde glemt meg og fått den ene av de to skjortene svigermor hadde kjøpt til den andre svigersønnen for å gi den til meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariahamm Skrevet 21. juli 2014 #424 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg var veldig syk en gang da jeg var 13 år, og faren min var så snill at han kjøpte gave til meg. Utrolig koselig tanke, men han kjøpte en dokumentar film om oljeboring og en CD med barnesanger. Jeg var heldigvis stor nok til å ikke vise skuffelsen, for tanken var jo super, men følte ikke at han kjente meg særlig godt nei... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2014 #425 Del Skrevet 21. juli 2014 Exen kjøpte en kjølepute til pcn og sokker man kunne varme i mikroen til meg. Det var rimelig spesielt. Han var veldig praktisk anlagt, og tenkte at det var en super gave siden pcn min gikk fort varm og jeg ofte frøs på beina. Jeg er mer romantisk av meg, så det var ikke helt min greie. Det var jo en romantisk og gjennomtenkt gave etter min mening. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syse Skrevet 21. juli 2014 #426 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Jeg har to å komme med her: 1. Gave fra en særdeles trivelig kollega (kjenner han ikke kjempegodt, menn flott fyr) som jeg også åpnet foran andre kollegaer: orgasmekrem! 2. Av min niese (som var i starten av tenårene på denne tiden) fikk jeg én markeringstusj. Andre familiemedlemmer fikk også samme type gave. I min nieses konfirmasjon virket det da riktig å komme med like god gave, bare hun fikk flere forskjellige farger. Oh happy day! (Redigering: fikk ikke helt med meg at dette var dårlige gaver fra kjærester.. Nuvel) Endret 21. juli 2014 av Syse 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 21. juli 2014 #427 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg fikk en film i julegave, med Jens Stoltenberg, den dokumentaren som gikk på tv, som jeg fulgte med på, dette hadde han fått med seg og mente jeg ville bli glad for filmen. Da kunne jeg se den så ofte jeg ville Samme fyren ga meg også et smykkesett i sølvdoublé type Nille-smykke, "nøye valgt ut" og var en dråpe som han mente skulle ligge mellom puppene mine. Kjedet var for kort til det, og jeg har ikke utringning uansett. Han lagde meg 10 cd-plater med diverse musikk jeg kunne ha i bilen. Egentlig søtt. Det ble slutt etter ett år (mange år siden) og jeg satte på en av platene for første gang helt tilfeldig for noen måneder siden. Mellom sangene dukket plutselig stemmen hans opp der han proklamerte sin kjærlighet til meg. Litt spesielt så mange år etter. Da det ble slutt fikk jeg en gave-eske med kvitteringer. Han hadde tatt vare på alle kvitteringer på det han hadde handlet mens vi var sammen (Han hadde gulet ut alt han mente jeg skyldte han, alt fra sjokolade han hadde handlet på eget initiativ, til halvparten av bensin når jeg hadde sittet på. Tror egentlig den gaven topper det meste Anonymous poster hash: b935c...a9b Haha... Det var litt vel sært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 21. juli 2014 #428 Del Skrevet 21. juli 2014 Til jul et år var det en kjempestor eske fra en som veldig gjerne ville bli typen min. Jeg pakket opp, og der lå det største stettfatet/etasjefat jeg har sett i mitt liv... Det nederste fatet var omtrent så stort som halve stuebordet, og oppover var det to eller tre til LITT mindre fat. For det første var fargen grusom og for det andre....NÅR får man bruk for et slikt fat??? Og for det tredje...HVOR oppbevarer man det???? Hadde vel tatt opp en hel vegg i garasjen Jeg var utrolig glad for at han ikke var kjæresten min, og han ble det iallefall ikke etter den gaven . Han fikk heller aldri vite at det fatet ganske raskt avgikk ved sin død ved å "meget trist" knuse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 21. juli 2014 #429 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg var veldig syk en gang da jeg var 13 år, og faren min var så snill at han kjøpte gave til meg. Utrolig koselig tanke, men han kjøpte en dokumentar film om oljeboring og en CD med barnesanger. Jeg var heldigvis stor nok til å ikke vise skuffelsen, for tanken var jo super, men følte ikke at han kjente meg særlig godt nei... Om bare flere fedre hadde vært slik sier nå jeg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #430 Del Skrevet 21. juli 2014 Fra min første kjæreste (var 17 år tror jeg, hadde vært sammen et par måneder), fikk jeg et stygt smykke fra glitter, som var sånn wannabe-sølv, altså plastikk som var "malt" sølv, jippi Var dridskuffa, bestevenninnen min hadde også fått seg kjæreste nesten på likt med meg, og hun fikk smykke i hvitt gull med en liten blå stein i, jeg var dødssjalu. Skal sies at forholdet vårt ikke varte lenge. Anonymous poster hash: e60b2...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #431 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor fokusere på det? Hva er det beste du har fått? Ikke fokuser på det negative! Anonymous poster hash: b8101...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #432 Del Skrevet 22. juli 2014 En stygg dokumentmappe som til og med hans mor hadde kjøpt fordi han gadd ikke. Burde jo forstått at forholdet var på hell http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/ler.gif Av en ekssamboer så fikk jeg kjøkkenvekt i halvtårspresang. Skikkelig romantisk ja. Ble paff, men gaven var nyttig den. Har den fortsatt 20 år etter. Halvtårpresang?Anonymous poster hash: 03c0a...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #433 Del Skrevet 22. juli 2014 Halvtårpresang?Anonymous poster hash: 03c0a...7a7 Liker måten du drar fram et innlegg fra 2007, og presterer å spørre om noe så simpelt De feiret vel at de hadde holdt sammen i et halvt år da? Anonymous poster hash: b92b1...ccb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixxie Skrevet 22. juli 2014 #434 Del Skrevet 22. juli 2014 Min første seriøse kjæreste reiste til Tyrkia rett før vi ble sammen, da han kom hjem hadde han med seg en ring til meg. Jeg liker enkle ringer og smykker, dette var en svær greie som jeg er rimelig sikker på at var ment til menn. Helt forferdelig stygg, jeg gikk med den bare i nærheten av han, og tok den av meg så fort han ikke var der. Min kjæreste på barneskolen kom faktisk også hjem fra ferie med en parfyme til meg... Jeg synes den luktet litt spesielt og spurte søsteren min hva hun syns. "Jo den lukter godt, men det er jo en manneparfyme" 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2014 #435 Del Skrevet 22. juli 2014 Hvorfor fokusere på det? Hva er det beste du har fått? Ikke fokuser på det negative! Anonymous poster hash: b8101...3b8 Tråden handler jo om den verste gaven man har fått. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2014 #436 Del Skrevet 22. juli 2014 Liker måten du drar fram et innlegg fra 2007, og presterer å spørre om noe så simpelt De feiret vel at de hadde holdt sammen i et halvt år da? Anonymous poster hash: b92b1...ccb Mener du "simpelt" på norsk eller engelsk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. juli 2014 #437 Del Skrevet 22. juli 2014 Dette var av venner og ikke kjæresten, men jeg fikk en haug med øl, et kålhode og et brød. Veldig spesielt.Anonymous poster hash: 05e65...df5 Ølen skjønner jeg, men et kålhode og et brød?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #438 Del Skrevet 22. juli 2014 Fra min første kjæreste (var 17 år tror jeg, hadde vært sammen et par måneder), fikk jeg et stygt smykke fra glitter, som var sånn wannabe-sølv, altså plastikk som var "malt" sølv, jippi Var dridskuffa, bestevenninnen min hadde også fått seg kjæreste nesten på likt med meg, og hun fikk smykke i hvitt gull med en liten blå stein i, jeg var dødssjalu. Skal sies at forholdet vårt ikke varte lenge. Anonymous poster hash: e60b2...66c Forventa du virkelig noe dyrt fra en kjæreste du hadde vært med ett par måneder - når du var 17?? På den tiden hadde jeg vært mer enn godt fornøyd med et smykke fra Glitter...Anonymous poster hash: edc17...182 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #439 Del Skrevet 22. juli 2014 Ølen skjønner jeg, men et kålhode og et brød?? Skjønte den ikke jeg heller. Tror jeg greide å skjule skuffelsen. Anonymous poster hash: 05e65...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #440 Del Skrevet 22. juli 2014 Forventa du virkelig noe dyrt fra en kjæreste du hadde vært med ett par måneder - når du var 17?? På den tiden hadde jeg vært mer enn godt fornøyd med et smykke fra Glitter...Anonymous poster hash: edc17...182 Jeg snakker ikke om at jeg ville ha noe som var knalldyrt, men kanskje noe som koster mer enn en pakke med ost? Og kanskje du hadde vært fornøyd, men det ble ikke jeg. De to guttene var bestevenner, og den ene kjøpte et smykke til mange hundre kroner, og min kjøpte et til 50 kr. Glitter er en billigbutikk som man ikke kjøper gaver fra, med mindre man kjøper til en 12 år gammel jente. Anonymous poster hash: e60b2...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå