Gjest iGirl Skrevet 20. juli 2014 #401 Del Skrevet 20. juli 2014 Exen kjøpte en kjølepute til pcn og sokker man kunne varme i mikroen til meg. Det var rimelig spesielt. Han var veldig praktisk anlagt, og tenkte at det var en super gave siden pcn min gikk fort varm og jeg ofte frøs på beina. Jeg er mer romantisk av meg, så det var ikke helt min greie. My kind of guy! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #402 Del Skrevet 20. juli 2014 Fikk stort sett alltid ullundertøy av eksen. Vi var sammen i flere år, og det slo liksom aldri feil. Hvert år, to ganger i året... devold ullundertøy. Anonymous poster hash: 0ddb4...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #403 Del Skrevet 20. juli 2014 Må presisere at dette er en eks! Fikk gaven for å pakke opp foran halve slekten hans. Gledet meg virkelig til å se hva han hadde kjøpt. Og der var det jammen et sett sexy undertøy. Ikke nok med at jeg ikke kjente slekta hans sååå godt og det var flaut nok å pakke opp sexy undertøy, men det var i helt feil størrelse. Dette hadde selvsagt sjarmtrollet tenkt på, så han hadde kjøpt silikoninnlegg for å putte inni bh'en slik at jeg kunne få pupper som så type 5 cuper større ut enn jeg brukte fortsatt foran hele slekta til vill jubel fra onkel... Anonymous poster hash: 7f60b...798 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmeis Skrevet 20. juli 2014 #404 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg har fått en pakke røyk av eksen i julegave da vi var sammen. Jeg røyker ikke, har aldri gjort det.. I tillegg var det tipakning Ellers har samme eks hentet meg etter 8 timer på jobb, etter at vi ikke har sett hverandre på en måned. Der sto han med en bukett roser i hånda, jeg ble kjempeoverrasket og smilte. Neida, de var ikke til meg. Det gjorde i og for seg ikke så mye, var bare litt pinlig etterpå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #405 Del Skrevet 20. juli 2014 En selvskreven "lapp"/kort med løfte om en fødselsdagagave til Barcelona - som aldri ble fulgt opp. Og det var til og med rundt tall og greier... Sløvt...Anonymous poster hash: 936c8...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 20. juli 2014 #406 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg fikk en gang en kattemagnet som kunne henge på kjøleskapet av tre med brukket øre..... Kjempeflott gave kjøpt i Tyrkia til underkant av 50 øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 20. juli 2014 #407 Del Skrevet 20. juli 2014 My kind of guy! Du kan godt få ham. Han kjøpte konsekvent praktiske gaver, det var jo veldig greit men ikke helt meg bare. Og så kjøpte han 1 rød langstilket rose. Jeg jobber i blomsterbutikk, elsker blomster, men kan ikke fordra røde roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 20. juli 2014 #408 Del Skrevet 20. juli 2014 En selvskreven "lapp"/kort med løfte om en fødselsdagagave til Barcelona - som aldri ble fulgt opp. Og det var til og med rundt tall og greier... Sløvt...Anonymous poster hash: 936c8...1c3 Er det mulig?? For en kjip type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #409 Del Skrevet 20. juli 2014 Du kan godt få ham. Han kjøpte konsekvent praktiske gaver, det var jo veldig greit men ikke helt meg bare. Og så kjøpte han 1 rød langstilket rose. Jeg jobber i blomsterbutikk, elsker blomster, men kan ikke fordra røde roser Men burde han ha visst at du ikke kan fordra røde roser? Hvis ikke så er det jo en fin gave. Anonymous poster hash: 51656...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 20. juli 2014 #410 Del Skrevet 20. juli 2014 Ble skuffet da jeg fikk innpakket i gave en uinnbundet kokebok for nybegynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 20. juli 2014 #411 Del Skrevet 20. juli 2014 Men burde han ha visst at du ikke kan fordra røde roser? Hvis ikke så er det jo en fin gave. Anonymous poster hash: 51656...4e9 Vi hadde vært sammen i 3 år på det tidspunktet, så han var fullstendig klar over at jeg ikke liker røde roser i det hele tatt. Han var vel bare for lat til å velge ut noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #412 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg likte ikke boka - men er enig i at bøker er en fin gave, og at denne også var velment, bare feilslått Så egentlig skal jeg ikke klage, men et av utgangspunktene for tråden også var velmente gaver som ikke traff helt. Man kan jo byttebøker også så får du en bra bok som du liker å lese Anonymous poster hash: f66d7...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 20. juli 2014 #413 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) En hjemmelaget treskål(..!!) og et skilt der det sto "Forever and always, no matter what". To dager etterpå dumpet han meg. Edit: dette var bursdagsgave, og jeg ønsket meg bunadssølv. Endret 20. juli 2014 av Flyndrefanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. juli 2014 #414 Del Skrevet 20. juli 2014 For to år siden fikk jeg en elektrisk tannbørste av samboer. Han syns gaven var kjempekul han. Jeg ble litt skuffet... men viste det ikke altså. Han har i ettertid fått høre av meg og kompisene sine (siden de spurte) at gaven var bare ræva. :-P Men de andre gangene han har gitt gave har vært veldig fint. For eksempel dyrt armbånd som man kunne skisse inn bokstaver på og et par dyre øredobber, Marc Jacobs parfyme, 3000 kr til shopping... det jeg kommer på nå ihvertfall :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 20. juli 2014 #415 Del Skrevet 20. juli 2014 En hjemmelaget treskål(..!!) og et skilt der det sto "Forever and always, no matter what". To dager etterpå dumpet han meg. Edit: dette var bursdagsgave, og jeg ønsket meg bunadssølv. Oppfinsom type.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 20. juli 2014 #416 Del Skrevet 20. juli 2014 Call of Duty til Ps3. Jeg hadde ikke Ps3. Det hadde han. Han likte godt Call of Duty. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #417 Del Skrevet 21. juli 2014 Kjæresten min er faktisk veldig flink til å velge ut gaver til meg, eller så lar han meg velge selv, så har aldri fått noe jeg ikke liker av han Anonymous poster hash: 3b663...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #418 Del Skrevet 21. juli 2014 Dette var av venner og ikke kjæresten, men jeg fikk en haug med øl, et kålhode og et brød. Veldig spesielt. Anonymous poster hash: 05e65...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. juli 2014 #419 Del Skrevet 21. juli 2014 Hmmm... Jeg fikk en gang er veldig dyrt og pent smykkeskrin. Jeg bruker ikke smykker av noe slag. Jeg har i løpet av alle mine år, kun greid å skrape sammen tre gigantiske statement-smykker og fire par gigantiske øredobber. Ingen av dem passer i noe smykkeskrin. Så gifteringen min har hele boksen for seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #420 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg fikk en film i julegave, med Jens Stoltenberg, den dokumentaren som gikk på tv, som jeg fulgte med på, dette hadde han fått med seg og mente jeg ville bli glad for filmen. Da kunne jeg se den så ofte jeg ville Samme fyren ga meg også et smykkesett i sølvdoublé type Nille-smykke, "nøye valgt ut" og var en dråpe som han mente skulle ligge mellom puppene mine. Kjedet var for kort til det, og jeg har ikke utringning uansett. Han lagde meg 10 cd-plater med diverse musikk jeg kunne ha i bilen. Egentlig søtt. Det ble slutt etter ett år (mange år siden) og jeg satte på en av platene for første gang helt tilfeldig for noen måneder siden. Mellom sangene dukket plutselig stemmen hans opp der han proklamerte sin kjærlighet til meg. Litt spesielt så mange år etter. Da det ble slutt fikk jeg en gave-eske med kvitteringer. Han hadde tatt vare på alle kvitteringer på det han hadde handlet mens vi var sammen (Han hadde gulet ut alt han mente jeg skyldte han, alt fra sjokolade han hadde handlet på eget initiativ, til halvparten av bensin når jeg hadde sittet på. Tror egentlig den gaven topper det meste Anonymous poster hash: b935c...a9b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå