Gå til innhold

Hun pynter seg for andre


Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*

Er dette normalt?

Når hun drar til behandling/legebesøk/til andre, pynter hun seg i sexy undertøy og er pen i tøyet

Hjemme er hun kledd som en dass/slask og bestandig(!) lite tiltrekkende!

Selv på en Lørdag med "god mat og vin"

Har prøvd å si en hel masse men hun tar ikke hintet

Er det slik for andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel en ganske vanlig problemstilling dette. Jeg synes godt man kan pynte seg litt for sin nærmeste også, samtidig som det er deilig å slappe av hjemme i dasse-klær...

Har du gitt henne "hint" eller har du sagt akkurat det du sier her? Si det på en positiv måte, da, ikke noe sånn sjalusi-greier med at hun vil se tiltrekkende ut for andre, men ikke deg. Bare at du synes hun er så pen når hun pynter seg, og du vil gjerne se henne sånn hjemme i blant også. For deg. I hvert fall når dere har en romantisk lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette normalt?

Når hun drar til behandling/legebesøk/til andre, pynter hun seg i sexy undertøy og er pen i tøyet

Hjemme er hun kledd som en dass/slask og bestandig(!) lite tiltrekkende!

Selv på en Lørdag med "god mat og vin"

Har prøvd å si en hel masse men hun tar ikke hintet

Er det slik for andre også?

Skal jeg på behandling som gjør at jeg må ta av meg klær ned til undertøyet vil jeg jo helst ha på meg noe som ser greit ut..ikke gammle bestemor truser og slitt bh.. Men det gjør jeg kun for min egen velvære... Pynter meg ikke for andre...

Jeg går ofte hjemme i jogge bukse og kose genser. Men pynter meg opp før jeg drar ut..

Sikkert ikke noe annet enn det...

Hva med å si det rett ut til henne da?? Siden hun ikke tar hintet mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frustrert_*
Er vel en ganske vanlig problemstilling dette. Jeg synes godt man kan pynte seg litt for sin nærmeste også, samtidig som det er deilig å slappe av hjemme i dasse-klær...

Har du gitt henne "hint" eller har du sagt akkurat det du sier her? Si det på en positiv måte, da, ikke noe sånn sjalusi-greier med at hun vil se tiltrekkende ut for andre, men ikke deg. Bare at du synes hun er så pen når hun pynter seg, og du vil gjerne se henne sånn hjemme i blant også. For deg. I hvert fall når dere har en romantisk lørdagskveld.

Ikke missforstå.. dasseklær er da lov

Men savner å få oppleve alle de øyeblikkene "alle de andre" har med henne. Jeg vil også se henne sexy kledd og ikke slitte møkkete bher og bestemors truser

Tro meg.. Har tom sagt "Dette var du deilig/fin i! Håper du kler deg sånn en gang til.. men, neida. Eller, når du kler deg sånn blir jeg nesten kåt her... men neida. Eller, i den buksa og toppen fikk du vist frem den fantastiske kroppen din.. Men, neida.. Eller, den kledde du, nå var du fin... men, neida.

Kanskje hun har gått helt lei av meg og ikke synes det er så spennende å vise seg frem fra sin beste side

Kanskje dette er begynnelsen på slutten.

At partene har gått lei og ikke finner hverandre tiltrekkende mer

Jeg har tatt opp disse tingene med henne selv under en diskusjon eller to .

Men ingen ting hjelper

Tror nesten jeg snart begynner å se på andre damer igjen

Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_frustrert_*
Hvordan er du selv? Om du ikke går i joggebusker selv, er det vanskligere for henne å bli slapp.

hehe Visste den kom...

Jeg kler meg i alt fra dasseklær til dress. Alt ettersom situasjon.

Kan tom sprade i undertøyet, naken/halvnaken, eller noe hun har sagt jeg kler godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Føler mye av det samme som deg, bare at her er det mannen som ikke pynter seg!

Jeg går alltid nesten i fint undertøy, men er jo mest for at jeg selv føler meg vel i det. Men allikavel så er det en feil mange gjør at de driter i å ta seg best ut, når de har vært sammen en stund!

But that so wrong..so wrong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frustrert_*

Det er kanskje jeg som er rar....

Når jeg kler meg, enten det gjelder undertøy eller andre klær, så ønsker jeg jo å vise meg fra den beste side, for den jeg er sammen med.. Hva legen mener driter jeg jo i...

Hva alle andre mener betyr NADA

Og en annen ting, til jenter....

Hvorfor er det viktig med hvitt blonde-sexy-undertøy når man går til lege og andre behandlinger, og la gubben sitte igjen med å få se alle de fargede, slitte, 1970 bh`ene??

Noen snakker om å føle seg vel....

Men hvorfor er det viktig å føle seg vel sammen med alle andre og totalt drite i fasaden når en tilbringer tiden sammen med kjæresten??

Unnskyld språket.. hehe

Hvis jeg har fri en uke fra jobben...

Jeg dropper ikke å barbere meg, en hel uke, hvis jeg bare skal være hjemme.. Synes jo det er greit at dama skal få en klem som ikke stikker av skjegg

Om dama synes jeg ser slaskete ut, er jo det noe jeg bryr meg om!??

Ikke missforstå.. Det er lov å ha morrasveis og kosedress :)

Er det viktigere å være flott for legen enn kjæresten?

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hvor lenge har dere vært sammen? Det virker jo som om hun er så trygg på deg og forholdet at hun føler hun ikke trenger å pynte seg lenger for å imponere deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du burde bare si det rett ut og ikke gå rundt grøten, si at forholdet virker slitent og at du ikke liker vendingen det har tatt, at det er flott at hun er trygg nok på deg med å tørre å gå rundt som et dass, men at du blir lei deg fordi hun tar deg for gitt og ikke pynter seg for deg lengre...

foreslå å ha kleskode på lørdager, at dere pynter dere for hverandre uansett anledning på den dagen..

gi henne et shoppingbudsjett der pengene skal gå til sexy koseklær hun kan bruke hjemme, samt nye bh'er og truser, på den betingelse at hun kaster alt det gamle slitte...

ikke bare se problemene her, se løsningen...ingen vits i å klage over at hun pynter seg for legen, dama di er virkelig ikke enestående i sitt tilfelle, alle liker å ha koseklær på hjemme, og kjæresten min har ingen problemer med mine koseklær- men jeg er veldig bevist på at de ikke er stygge å slaskete...en sexy singlet til ei søt kosebukse f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_frustrert_*

Problemet er ikke at hun ikke shopper klær..

Hun pynter seg ofte flott og sexy, men ikke sammen med meg

Se topic: Hun pynter seg for andre

Når jeg nevner dette for henne blir hun bare sur

Jeg har forresten tenkt å gjøre det slutt..

Når, er jeg ikke sikker på..

Gidder ikke å være sammen med ei som driter i meg bestandig

Hu blir bare mer og mer opptatt av andre og seg selv men "oss" er det lenge siden det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...