Gjest *englefjes* Skrevet 26. januar 2008 #241 Del Skrevet 26. januar 2008 idag har jeg lagd brudebukett og knapphullsblomster til et brudepar på over 80 år! :D ikke verst, eller hva? så nydelig da :-D Det brudeparet skulle jeg gjerne ha sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 26. januar 2008 #242 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) (morsom link ) -- Så søtt med det gamle paret! Får en sånn god følelse når jeg ser gamle folk som er åpenlyst glad i hverandre. Synes jeg ser 80-år gammel bridezilla da! Disse gamle damene har jo generelt en holdning om at - nå har jeg levd så lenge at nå gjør jeg som jeg vil og er så urimelig som jeg bare orker! Og jeg gir blaffen i hva andre måtte synes om det! Håper du har en fin helg! Edit: gramatikk er en fin ting Endret 26. januar 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. januar 2008 #243 Del Skrevet 26. januar 2008 Om du mangler noe til bryllupet, så er det salg på Agape da.. Alt i butikken til 20% rabatt ut januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 26. januar 2008 idag har vi bestilt ringer!!! (betalt for de også, forsåvidt ) kan sees her bla frem til side 8/9 i brosjyren. det er de øverst i midten. enkle, glatte ringer i hvitt gull. 4mm brede. min har 3 diamanter... betalte 6600,- for de. og igår fant jeg en kjempefin butikk, som lager smykker selv.. dessuten hadde de 50% salg på alt i butikken! så da fikk jeg enkelt halskjede med ei perle på, til 125,-! fikk også matchende øredobber da.. men nå har jo ikke jeg hull i ørene da så.. hehe. finner vel noen som kan bruke dem. forlover kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 27. januar 2008 ... hun dama som tok imot bestillingen vår fniste litt da hun fikk vite hva som sklle stå inni ringene da... i min ring skal det stå: "Håkon sin" og dato da. og i Håkons ring skal det stå "Marte sin" + dato. litt barnslige vi da, men syns det var litt søtt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 27. januar 2008 #246 Del Skrevet 27. januar 2008 Fine ringer, vi har tenkt noe i den banen vi også. Var morsom det dere skriver i ringene. I forlovelses ringene vår står det "for evig din ... 06.10.05" Får se hva det blir i gifteringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 28. januar 2008 dama fra gullsmeden var innom meg på jobben idag (vi jobber i samme kjøpesenter..) og fortalte at jeg ikke kunne få så stooore diamanter i ringen min (da følte jeg meg sånn passe kravstor ... ) men.. joda.. steinene (tror det var 0.05 og 3 stk. var for store for ringen vi hadde valgt. så da ble det 0.04 da. eller var det 0.03? mange problemer her i verden assa... på torsdag skal vi se på lokaler... igjen... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. januar 2008 #248 Del Skrevet 28. januar 2008 ... hun dama som tok imot bestillingen vår fniste litt da hun fikk vite hva som sklle stå inni ringene da... i min ring skal det stå: "Håkon sin" og dato da. og i Håkons ring skal det stå "Marte sin" + dato. litt barnslige vi da, men syns det var litt søtt også. Synes det var søtt jeg Synd dere ikke har funnet lokale ennå, får håpe det klaffer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. januar 2008 #249 Del Skrevet 29. januar 2008 Skal dere ha solist i kirka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. januar 2008 #250 Del Skrevet 29. januar 2008 ... hun dama som tok imot bestillingen vår fniste litt da hun fikk vite hva som sklle stå inni ringene da... i min ring skal det stå: "Håkon sin" og dato da. og i Håkons ring skal det stå "Marte sin" + dato. litt barnslige vi da, men syns det var litt søtt også. I våre forlovelses ringer har vi "Din sin ******" i min, og "Di si ******" i hans Syns det er søtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jacayl Skrevet 29. januar 2008 #251 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Så morsomme og personlige hilsner dere har inne i ringene da! :D Endret 29. januar 2008 av jacayl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 29. januar 2008 #252 Del Skrevet 29. januar 2008 dama fra gullsmeden var innom meg på jobben idag (vi jobber i samme kjøpesenter..) og fortalte at jeg ikke kunne få så stooore diamanter i ringen min (da følte jeg meg sånn passe kravstor ... ) men.. joda.. steinene (tror det var 0.05 og 3 stk. var for store for ringen vi hadde valgt. så da ble det 0.04 da. eller var det 0.03? mange problemer her i verden assa... på torsdag skal vi se på lokaler... igjen... sukk Var for å bestille ringer i dag vi og... var noe med dybden og tykkelsen på ringen.. sånn at diamanten kunne stikke ut under og gnage på fingeren eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 29. januar 2008 vi skal ha solist(er) i kirka, ja! hvis alt går som planlagt, skal vi ha "you raise me up" som inngang.. og muligens "the prayer". har sendt mail til menighetskontoret med fullt program, men har ikke fått noe svar fra dem ennå. litt usikker på om vi må ha to salmer? noen som vet? det jeg har sendt til m.kontoret inneholder i alt 3 sanger, + en "hemmelig" sang fra meg til min kjære, og kun 1 salme.... hva skal dere ha som skriftlesning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 29. januar 2008 #254 Del Skrevet 29. januar 2008 vi skal ha solist(er) i kirka, ja! hvis alt går som planlagt, skal vi ha "you raise me up" som inngang.. og muligens "the prayer". har sendt mail til menighetskontoret med fullt program, men har ikke fått noe svar fra dem ennå. litt usikker på om vi må ha to salmer? noen som vet? det jeg har sendt til m.kontoret inneholder i alt 3 sanger, + en "hemmelig" sang fra meg til min kjære, og kun 1 salme.... hva skal dere ha som skriftlesning? jøss, så mye dere skal ha.. må man ha skriftlesning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg tror man må ha skriftlesning.. eller? men man kan velge om man vil at presten skal lese, eller om noen annen (forlover, mor, far, søster, bror, hvem som helst egentlig.. hihi) tror jeg.. vet vi skal ha endel, derfor vil jeg gjerne ha svar så fort som mulig da.. menne... drar ut, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 30. januar 2008 #256 Del Skrevet 30. januar 2008 litt usikker på om vi må ha to salmer? noen som vet? Vi må ha to,har hørt om andre steder der man må ha tre,så det kommer litt an på kirken tror jeg... hva skal dere ha som skriftlesning? Vi skal ha Paulus’ første brev til korinterne kap 13. Skal høre med kjærestens mormor om hun vil lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. januar 2008 #257 Del Skrevet 30. januar 2008 vi skal ha solist(er) i kirka, ja! hvis alt går som planlagt, skal vi ha "you raise me up" som inngang.. og muligens "the prayer". har sendt mail til menighetskontoret med fullt program, men har ikke fått noe svar fra dem ennå. litt usikker på om vi må ha to salmer? noen som vet? det jeg har sendt til m.kontoret inneholder i alt 3 sanger, + en "hemmelig" sang fra meg til min kjære, og kun 1 salme.... hva skal dere ha som skriftlesning? Er det en solist dere kjenner? Eller er det noe dere har "bestilt"? Har egentlig litt lyst til å få noen til å synge "9 million bicycles in Bejing". Den er så nydelig! Så skal vi spille "Hero" med Enrique Iglesias på CD. Vi skal ha det korinterbrevet som ble nevnt, og et skriftsted til. Tror det er vanlig med 2 skriftsteder, men litt usikker.. Må kanskje ha to salmer.. vet ikke. Vi skal ha "Kjærlighet fra Gud" og "Å leva det er å elska". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 30. januar 2008 korinternes... er det den som slutter med "..men størst av alle er kjærligheten"? det er kjempefint, men begge byllupene i hans familie i fjor sommer hadde det... så det skal ikke vi ha. samme med "Kjærlighet fra Gud" vi kjenner solisten, ja han synger i det norske solistkor, så han er veldig flink skal spørre en annen gammel nabo om han kan også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. januar 2008 #259 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) korinternes... er det den som slutter med "..men størst av alle er kjærligheten"? det er kjempefint, men begge byllupene i hans familie i fjor sommer hadde det... så det skal ikke vi ha. samme med "Kjærlighet fra Gud" vi kjenner solisten, ja han synger i det norske solistkor, så han er veldig flink skal spørre en annen gammel nabo om han kan også da.. Heldig du som kjenner noen som kan synge!! Ja det stemmer nok at det er 1. korinterbrev. Om du vil bestemme deg for noen på forhånd så kan du jo se på denne linken: Salmer og tekster For å lese de foreslåtte Bibelversene kan du se på www.bibelen.no Endret 30. januar 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 31. januar 2008 tjoho! nå skal dere se at det blir lokaler på oss også! *litt letta, ja!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå