Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)

MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal gjøre det veeeldig enkelt med heftene og bruke hullmasking å binde det hele sammen med båndet :)

ja for bilde-skryt ;)

det enkle kjedet kan jeg jo bruke til vanlig nesten da... det andre synes bedre på avstand også så.. hihi.

------

et spørsmål til dere:

vi har ikke invitert søskenbarn under 18 år. ingen under 18, forsåvidt. dvs kun to fra min familie som ikke er invitert. den er er kusina mi, hun er 17. kunne egentlig tenkt meg å invitere henne, men gjør det ikke pga at da blir min yngste kusine på 11 den eneste fra min familie som ikke blir invitert.. og DET er litt kjipt, syns jeg. MEN... så kom jeg på.. hun på 17 er veldig glad i å ta bilder. og flink også, etter det jeg har hørt... er det frekt/upassende/teit å spørre henne om hun vil ta bilder? (gjerne hele dagen, hvis hun hadde villet det?) tror dere hun syns det er teit? skal jo betale henne såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis hun er 17 er hun i den alderen hvor det er kjipt med familie selskap. og hun blir sikkert kjempeglad for å tjene en slant.. man er jo ikke akkurat rik i den alderen..

med andre ord er nok det en strålende ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns også det hørtes ut som en god idè :jepp:

Så slipper man også og ha "dårlig samvittighet" ovenfor den minste kusina, siden hun på 17 er der på jobb-oppdrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide å spørre henne om det ja!

Kan jeg også få se bilder? :sjenert:

Angående de der organza-rullene... lurer på om jeg trenger 3 ruller jeg også? Skal ha E-bord.. blir 60 til middag ca.. eller er det nok med 2 ruller tro? Ble plutselig litt usikker her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mrsG:printer du ut kirkeprogrammene og sånt selv?! eller bestiller du... har nemlig en onkel som jobber på trykkeri, som har sagt han skal gjøre det for meg, så betaler bare for materialene liksom.. men han er jo litt alkolisert og jeg er litt kontrollfreak, så har egentlig litt lyst til å gjøre det selv... :rødme:

mia:jeg sa til sambo at man må vel regne en meter pr person.. og vi er 75.. men så må man jo dele det på to fordi folk sitter jo ovenfor hverandre... sambo mente at 2 meter for 3 burde være nok..

MEN jeg skal måle bordene og se hvor mange jeg får på ett bord før jeg bestiller... redd for å ha for lite.. og igjen så er jeg litt kontrollfreak.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt å måle bordene da.. har jeg ikke tenkt på.. *notere*

Må kanskje ha 3 ruller jeg da, ettersom vi kanskje blir 60. Men regner med at et par-tre til melder avbud, så får se. Er uansett greit å være på den sikre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandra82: jepp, skriver ut alt selv. et tips til papir: istedet for å kjøpe sånn kartong, ett og ett, kan du kjøpe en tegneblokk. jeg har brukt en slags type akvarell-ark. kosta 50 ellerno for ei hel blokk. det er jo litt tykkere en vanlig kopiark liksom.

men jeg lager alt selv.

skal sende ut bilder snart. må bare få overført de fra den gamle pc'n til den nye :)

bare send med email adr. deres, så skal dere få så mye bilder dere bare vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandra82: jepp, skriver ut alt selv. et tips til papir: istedet for å kjøpe sånn kartong, ett og ett, kan du kjøpe en tegneblokk. jeg har brukt en slags type akvarell-ark. kosta 50 ellerno for ei hel blokk. det er jo litt tykkere en vanlig kopiark liksom.

men jeg lager alt selv.

skal sende ut bilder snart. må bare få overført de fra den gamle pc'n til den nye :)

bare send med email adr. deres, så skal dere få så mye bilder dere bare vil ;)

Ja takk!! Vil gjerne ha bilder av alt du vil sende bilder av!! mailadressa mi har du kanskje fortsatt? Hvis ikke kan jeg sende deg en PM :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg sendt ut bilder til alle (tror jeg) som har bedt om det. og noen til :fnise: huska ikke helt, så jeg sendte til alle jeg hadde mailadr til jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for bildetitt! De var kjempefine.Det er en überflott kjole du har altså! :hjerter_rundt:

Du vet at jeg også er litt usikker på om det blir for mye med tiara, men på bildene av deg synes jeg nesten det mangler noe når du ikke har den. Spesielt med det enkle smykket. Synes begge smykkene er fine, men personlig foretrekker jeg at smykket gjør litt utav seg, og stemmer derfor for nr 2.

Sløret er jeg mer usikker på. De var flotte begge to. Tror jeg går for det med sølvkanten siden det viste ryggen din litt bedre.

Skal si fra hvis jeg ombestemmer meg. Jeg er jo en av Vingle-Petter-søstrene :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange fine bilder :) Jeg også likte det "blomstersmykket" best. Smykke med enkel perle er veldig fint også, men jeg føler det er litt mer hverdags/lett pyntet, at blomstersmykket passer bedre på bryllupsdagen :)

Har jo sett kjolen før, men den er virkelig nydelig altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de fine bildene!! :) Jeg synes også det siste smykket var finest. Det vistes bedre, og det ble slett ikke for mye! Du kommer til å bli en vakker brud!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for skryt :sjenert:

ja, det må bli blomstersmykket. og tiara :fnise:

tror det blir chiffon-sløret.. får se, klarer ikke heeeelt å bestemme meg.

å driver søstra mi (som er blomsterdekoratør-lærling) med brudebinderi for harde livet og har tenkt å snik-øve litt på min bukett, så det blir kjempespennende! hun jobber i en

fancy-schmansy blomsterbutikk i oslo, der de har utrolig masse fint, så hun har tilgang på det absolutt beste du kan få tak i. (føler jeg skryter hemningsløst her nå, men.. det må jeg vel få lov til :fnise: )

hun skal hjemover til helga, så hun skal ta med seg litt av hvert så.. jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...