Gjest Mirina Skrevet 8. september 2007 #21 Del Skrevet 8. september 2007 Dette glemte jeg jo selvsagt. Går det i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. september 2007 #22 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg syns det er litt grusomt med de innledende rundene. Blir flau på vegne av de som gjør det dårlig, og irritert på dommerne. Han med skjegget tok virkelig kaka, da han bare var ute etter å dumme ut folk fordi de ikke hadde grunnleggende kjennskap til historien bak sangen eller fordi de ødela ungdomsminnene hans. Det virket som han var mer opptatt av å vise sin egen fortreffelighet enn å være dommer. Skal si meg enig i at de han kritiserte var dårlige, men ble litt meningsløst å hakke så på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 8. september 2007 #23 Del Skrevet 8. september 2007 Det virket litt som om dommerne ville markere seg, men så var dette klipp fra noen av høstens programmer. Kanskje de verste ble klipt sammen? Blir vel litt mer oversikt på onsdag, når de skal vise fra audition i Trondheim. Men den hårfrisyren og -fargen til Mariann var da virkelig grusom? Kombinert med antrekket og de corny brillene så hun jo ut som en tegneseriefigur Syns hun er kul på scenen, men hun burde vel tonet ned seg selv litt som dommer. Hadde i alle fall mistet både munn og mæle, og sannsynligvis begynt å fnise, hvis jeg kom inn og skulle prøvesynge for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 8. september 2007 #24 Del Skrevet 8. september 2007 Han med skjegget tok virkelig kaka, da han bare var ute etter å dumme ut folk fordi de ikke hadde grunnleggende kjennskap til historien bak sangen eller fordi de ødela ungdomsminnene hans. Det virket som han var mer opptatt av å vise sin egen fortreffelighet enn å være dommer. Skal si meg enig i at de han kritiserte var dårlige, men ble litt meningsløst å hakke så på dem. Han var grusom og veldig useriøs. Sånt blir bare irriterende. Mirina: Reprise går i dag, tror jeg?! Enten TV2 eller TV2 Zebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. september 2007 #25 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg syns det er litt grusomt med de innledende rundene. Blir flau på vegne av de som gjør det dårlig, og irritert på dommerne. Han med skjegget tok virkelig kaka, da han bare var ute etter å dumme ut folk fordi de ikke hadde grunnleggende kjennskap til historien bak sangen eller fordi de ødela ungdomsminnene hans. Det virket som han var mer opptatt av å vise sin egen fortreffelighet enn å være dommer. Skal si meg enig i at de han kritiserte var dårlige, men ble litt meningsløst å hakke så på dem. Altså, det er dette som er litt av konseptet bak Idol. Det skal alltid være en slem dommer i panelet. Det er et underholdningsprogram. Kidsa bør vite hva de går til nå som programmet har blitt kjørt flere ganger før. Samme diskusjonen hver gang: Dommerne er så slemme bla bla bla. Og folk flokker seg rundt TV-skjermen for å se hva naboen prater om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 8. september 2007 #26 Del Skrevet 8. september 2007 Han som var så utrolig stor i kjeften og skulle forandre musikk-norge tror jeg faktisk hadde hatt en sjans om han hadde oppført seg på en annen måte. Seriøst??? Han forandra jo tonearte hele veien gjennom sangen, hadde grusom sangstemme og klarte jo ikke holde melodien engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. september 2007 #27 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg er så dårlig til å få med meg navn i de innledende rundene, men hun blonde tok meg med storm ihvertfall. God stemme og et skikkelig fengslende blikk... Hun kommer sikkert langt! Jeg reagerte også på den mannlige dommeren. Greit nok at noen ikke kan synge, men herregud da mann... det går da an å si "nei" og være ferdig med det. Ikke legge ut om barndom og fylla og hvitvin. Det har da ingenting med sangprestasjonen til den som står der å gjøre. Og jeg synes faktisk ikke at han var helt ræva heller, den første deltakeren. Ville nok ikke sluppet han videre om jeg var dommer, men jeg har hørt adskillig verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. september 2007 #28 Del Skrevet 8. september 2007 De innledende programmene er de beste! Men er enig i at stilen til Mariann var litt over the top og at han mannlige dommeren ble litt over kanten hissig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 8. september 2007 #29 Del Skrevet 8. september 2007 Seriøst??? Han forandra jo tonearte hele veien gjennom sangen, hadde grusom sangstemme og klarte jo ikke holde melodien engang! Nei, han var ikke flink, men det forsvarer ikke det dommerne gjør når de gir de som prøver seg en psykisk knekk og dreper det lille folk har av selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 8. september 2007 #30 Del Skrevet 8. september 2007 Nei, han var ikke flink, men det forsvarer ikke det dommerne gjør når de gir de som prøver seg en psykisk knekk og dreper det lille folk har av selvtillit. Nei, det er jeg helt enig i. De sparer både tid og energi på å bare si "Nei, beklager", men det er ikke det jeg reagerte på Jeg reagerte på at personen mente at han hadde en sjanse om han ikke hadde oppført seg som han gjorde og sagt at han skulle revolusjonere norsk musikkbransje. Jeg tror nemlig at han aldri ville kommet videre uansett med de musikalske evnene han viste frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. september 2007 #31 Del Skrevet 8. september 2007 Isabella. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=90740464 http://www.isabellaleroy.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalila Skrevet 9. september 2007 #32 Del Skrevet 9. september 2007 Hvem er han dommeren som skal ha historien bak alle sangene??? :klø: Makan til overlegen blei da. Helt greit at ikke alle kan synge, men vanlig folkeskikk hadde ikke vært å forakte. Personlig tror jeg at jeg hadde begynt å fnise hvis jeg skulle inn på audition og det første jeg så var Mariann med DE brillene, og DET ufokuserte blikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. september 2007 #33 Del Skrevet 9. september 2007 Personlig tror jeg at jeg hadde begynt å fnise hvis jeg skulle inn på audition og det første jeg så var Mariann med DE brillene, og DET ufokuserte blikket... Ja, bare å se henne var nok til p psyke folk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. september 2007 #34 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg syns det er litt grusomt med de innledende rundene. Blir flau på vegne av de som gjør det dårlig, og irritert på dommerne. Han med skjegget tok virkelig kaka, da han bare var ute etter å dumme ut folk fordi de ikke hadde grunnleggende kjennskap til historien bak sangen eller fordi de ødela ungdomsminnene hans. Det virket som han var mer opptatt av å vise sin egen fortreffelighet enn å være dommer. Skal si meg enig i at de han kritiserte var dårlige, men ble litt meningsløst å hakke så på dem. Helt enig, så utrolig latterlig av han dommeren.. Han virka kun opptatt av å vise frem hvor mye bedre han var enn alle andre. Ingen skulle fortelle ham noe om musikk, nei. Ellers likte også jeg hun Isabella utrolig godt. Blir spennende å se fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2007 #35 Del Skrevet 10. september 2007 Hadde litt problemer med han nye dommeren jeg. Prøvde for hardt, har nok sittet på gutterommet og planlagt dårlige og slemme kommentarer siden begynnte å se på idol Tviler veldig.. Han er like røff i musikkanmeldelsene i Farojournalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 12. september 2007 #36 Del Skrevet 12. september 2007 Idol i dag kl 21:50. Da er de i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 12. september 2007 #37 Del Skrevet 12. september 2007 Det blir gøy å se litt skikkelig audition i kveld, på fredag var det vel klipp fra litt av hvert. Vi får kanskje se flere som synger, det er jo det som er artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #38 Del Skrevet 12. september 2007 Enig i at det er gøyest med dei som syng. Men det er meir om alt rundt no, og mindre audition-opptak. Likevel ikkje så ille som på svensk Tv4, der innleiingsrundene òg går no. Der tar det heilt av med stoff om programleiarane, og veldig få auditionopptak. Men der annonserar dei at ein kan gå inn på heimesida til kanalen for å sjå ALLE auditions! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 12. september 2007 #39 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som husker hva tittelen var på den sangen hun med gitaren, det lyse håret og den rutete skjorta ( ) sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. september 2007 #40 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som husker hva tittelen var på den sangen hun med gitaren, det lyse håret og den rutete skjorta ( ) sang? Hun her? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå