Gå til innhold

Idol 2007

MarianneE

Anbefalte innlegg

har sett reklame på TV2 nå, og det ser ut som at TV høsten er erdda framover. he he..

Skal du følge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, pleier å få med meg de første programmene, det er jo de som er virkelig morsomme. Lurer på om hun fra Finnmark klarer å motstå fristelsen til å melde seg på i år også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupps!

:popcorn:

De første rundene før det blir for seriøst er morsomst! Men blir nå litt hekta når det bare er flinkisene som er igjen og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også, selv om jeg synes det er litt harry ;) Men de innledende rundene bruker å være hysteriske :popcorn: Bra at Jan Fredrik er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bergtatt av hun Isabella. Synes de fleste var skikkelig ræva, men hun veide opp for alt det med sin utrolig innsats og herlige vesen. Go Isabella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerpanelet blir bare værre og værre for hvert år :forvirret: Jeg kjenner jeg vurderer å droppe hele Idol bare pga de fire irriterende dommerene som tror de er så sinnsykt kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig IDOL igjen! :hoppe: Jeg skal sitte foran skjermen hver eneste fredag fremover - i hvert fall når det er 10 finalister på plass og det begynner å bli spennende.

Enig med Vampyra; dommerne er hjerteløse. Jeg er klar over at dette er underholdning og at de som melder seg på vet hva de går til bla bla bla, men det får da være måte på!! Kjenner det tar bort noe av gleden jeg har av å se på programmet. Hva er vitsen med å være så harde? Det blir for dumt, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt, kom hun 16 åringen i rosa t-skjorte som hadde med foreldrene videre? ble så irritert over at det ble reklame for da fikk jeg det ikke med meg. Jeg kommer nok ikke til å følge med på idol, ettersom jeg glemmer alt jeg følger med på.

Men hva faen skjer med antrekket til mariann? galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig IDOL igjen! :hoppe: Jeg skal sitte foran skjermen hver eneste fredag fremover - i hvert fall når det er 10 finalister på plass og det begynner å bli spennende.

Enig med Vampyra; dommerne er hjerteløse. Jeg er klar over at dette er underholdning og at de som melder seg på vet hva de går til bla bla bla, men det får da være måte på!! Kjenner det tar bort noe av gleden jeg har av å se på programmet. Hva er vitsen med å være så harde? Det blir for dumt, rett og slett.

Du bør se på Idol på onsdagene også.

Så litt, kom hun 16 åringen i rosa t-skjorte som hadde med foreldrene videre? ble så irritert over at det ble reklame for da fikk jeg det ikke med meg. Jeg kommer nok ikke til å følge med på idol, ettersom jeg glemmer alt jeg følger med på.

Men hva faen skjer med antrekket til mariann? galskap!

Ja hun kom videre på Jan Fredrik sin dobbel stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun hadde en søt stemme, og et søtt vesen.

Mariann er jo kul da, men gosh, for en kostyme-dronning. Førsteinntrykket av dommerne var heller dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Gjesty_*

Hadde litt problemer med han nye dommeren jeg. Prøvde for hardt, har nok sittet på gutterommet og planlagt dårlige og slemme kommentarer siden begynnte å se på idol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Jeg ble bergtatt av hun Isabella. Synes de fleste var skikkelig ræva, men hun veide opp for alt det med sin utrolig innsats og herlige vesen. Go Isabella.

Så enig. Hun var bare herlig.

Tror den eneste grunnen til at Jan Fredrik ikke ville ha med idol-Helge videre var fordi han var såpass voksen. For han var jo faktisk veldig flink.

Hadde litt problemer med han nye dommeren jeg. Prøvde for hardt, har nok sittet på gutterommet og planlagt dårlige og slemme kommentarer siden begynnte å se på idol

enig i dette også. :fnise:

Kommer nok til å se litt på, men er ikke så engasjert i det som jeg har vært tidligere merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella var meget bra. Han som ikke kunne stoppe å glise syns jeg var litt oppskrytt. Han som var så utrolig stor i kjeften og skulle forandre musikk-norge tror jeg faktisk hadde hatt en sjans om han hadde oppført seg på en annen måte. Ellers så irriterer jeg meg som i tidligere årganger over de som går videre fordi de har så "søtt og sjarmerende vesen" bleurgh... denne gangen representert ved Lene. Ikke søren om Jan Fredrik hadde sendt henne videre om hun hadde vært tjukk og hatt kroknese. :nei:

Også enig med de som liker innledende runder best. Det er de talentløse som gjør det severdig. Og de er ikke morsomme lenger når de kommer videre, da er det bare irriterende :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...