jakten på kjærligheten Skrevet 2. september 2007 #1 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Denne dagboken er laget for å tømme mine tanker i en ellers så normal hverdag:) er ei jente på 31 år, singel med ett barn, og "leter" etter mannen i mitt liv skal holde meg selv og de som ønsker å lese oppdatert på hva som ikke skjer og hva som skjer:) fant noe jeg måtte prøve, siden ingenting skal være uprøvd:) ticker laga jeg meg, har bestent meg for at imin søken etter den rette, skal jeg ikke ha sex før 1.jan 08, ikke om det så var Brad Pitt som kom ler.gif hvorfor velger jeg det? jo, for er det en som liker meg, så vil han bli kjent med meg først, og sette pris på meg før vi tar steget videre... Endret 2. september 2007 av jakten på kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakten på kjærligheten Skrevet 2. september 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) ny dag, sitter her på jobb og reflekterer over mitt liv, mitt liv som enslig mamma.. har det egentlig supert¨, men kjenner savnet etter en mann og flere barn... det som er det værste , er at i mai ble jeg gravid med en jeg trodde brydde seg om meg.. når han fikk vite at jeg var blitt gravid, sa han rett ut at dette gadd han ikke. Han nekta å stille opp for meg og lille spiren, så etter mange veier frem og tilbake, valgte jeg å ta abort.. en tungt valg, men vil ikke sitte alene med to unger, med liten inntekt og fortsatt ikke ferdig med utdanning.. så dette er også en av grunnene til at jeg har valgt sølibat, vil ikke bli utsatt for noe slikt igjen, vil at skal det bli barn, så skal det være ønsket fra begge parter... har profil på nettby, har kommet i kontakt med flere menn der, men de bor jo så langt unna de fleste Akkurat nå taster jeg en del med en ganske kjekk mann der, men vet ikke hvirdan det går:) man må jo bli kjent først uansett':) har møtt to stk fra nettby på date, men det ble ikke klaff... tror man legger for mye i det til å begynne med, når man skriver på nett, slik at man ikke tenker på at blikk, berøring, fakter er viktig, slikt som man bare ser IR. Endret 3. september 2007 av jakten på kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå