Ruby Skrevet 30. mars 2003 #21 Del Skrevet 30. mars 2003 EDDERKOPPER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mars 2003 #22 Del Skrevet 30. mars 2003 Folk som suger ut innholdet i fiskehoder (egentlig samme sak som egge-greia)!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 30. mars 2003 #23 Del Skrevet 30. mars 2003 Langt hår i maten, som du halvveis klare å svelge, for så å måtte dra det opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mars 2003 #24 Del Skrevet 30. mars 2003 Fy Flate! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #25 Del Skrevet 30. mars 2003 Har kommet fram til at tannleger ikke er ekle likevel, bare farlige.... Det ekleste må da bli griser uten sosiale antenner som legger ut om magesjau, antall dobesøk og antall uker siden siet de fikk seg noe. Og som attpåtil prater grisete med dattera mi. Jeg kjenner dessverre en slik en, som jeg ikke klarer å bli kvitt. Hørte jeg nummervisning på telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mars 2003 #26 Del Skrevet 30. mars 2003 Hehe...har dere noen gang lurt dere til å drikke rett fra melkekartongen??? I og med at det bare er igjen litt, nok til en slurk??? Føler dere det...tørsten? Forventningen om en deilig munnfull kald, svalende melk? Namnam...gaper nok til å tømme innholdet...kjenner det sildrer gjennom munnen og ned i halsen...øynene sperres opp i vantro...overraskelse...skrekk :o :o :o Det går, altfor sent, opp for deg at det du nettopp svelget var ca tre uker gammel melk, klumpete, sur, gammel-melk!!! Fy søren, dette tar jo helt av! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 30. mars 2003 #27 Del Skrevet 30. mars 2003 når man drikker av vannglasset og av en eller annen grunn forestiller seg at det er melk i glasset.. rar fölelse för man innser at det ikke er melken som smaker vann, men at det er vann.. (var ihvertfall höyt oppe på liste da jeg var yngre :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. mars 2003 #28 Del Skrevet 30. mars 2003 Herregud...kom på enda en skikkelig, solid vemmelig greie. Det å være på biltur, en fin varm sommerdag. Ser ut gjennom frontglasset, gliser over etellerannet, har det bra, været er topp...ser fremover, og så...SPLÆSJ...et insekt...et digert, kjøttfylt insekt klasker mot ruta og forvandles til etellerannet sleipt, fryktelig, guffegørrmasse, som på toppen av det hele er gult :o .Yakk...æsj!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 #29 Del Skrevet 30. mars 2003 folk som skikkelig stinker svette, som du uheldigvis havner bak i en kø...Å da snakker vi om å stinke altså....det er vemmelig!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. mars 2003 #30 Del Skrevet 30. mars 2003 ta opp kattmøkk i diareform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 30. mars 2003 Maiken.................. FINNES det folk som suger ut innholdet i fiskehoder??? Jeg vet ikke om noen har laget en måleenhet for vemmelige ting. Jeg skal forsøke å konstruere en måleenhet her, for formålet med denne diskusjonen. Tenk deg at du faktisk bare må.....du bare MÅÅÅÅ på do, og det eneste du har til rådighet er et offentlig toalett. Du tar alle forhåndsregler, med papir osv......og når du med minste nødvendige minimum av rumpeskalken kommer nær dosetet......da oppdager du at det er varmt fordi det må ha sittet en person der for mindre enn et minutt siden. Vi setter verdien av den vemmelse du får der til 1. Vemmelsen er ett dosete stor. Hvis rompeskalken din, via en rekke meningsløse tilfeldigheter jeg ikke kan beskrive på strak arm, kommer borti 2 likeverdige doseter samtidig, har vi å gjøre med en 2 doseters-vemmelse. Det ligger selvsagt over normale anatomiske forutsetninger å komme borti 3 likeverdige doseter på en gang, selv om man i det påfølgende tankeeksperiment faktisk fjerner veggene mellom toalettene. Men......jeg håper du er med. Et varmt dosete er vemmelig....to varme doseter er dobbelt så vemmelig. Det å suge ut innholdet på fiskehoder gir, etter mine beregninger, ikke mindre enn 17 3/4 poeng på doseteskalaen......hvilket faktisk ligger neste 11 poeng over min kandidat, som var flytende melange. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mars 2003 #32 Del Skrevet 31. mars 2003 Må le!!! 17 3/4 du...skal gi deg en som kanskje ligger litt under, men dog! (Ja...det finnes faktisk fiskehodesugende mennesker. Har sett dem!) I min gærne ungdoms vår...ca 21 år, på picnic i en park i USA. Freesbee, sol, masse mennesker, tequilla, mer tequilla og atter mer. Ble eplekjekk, løp som en vind etter freesbee, lo, ramlet, som en litt vulgær Timotei-reklame, ikke sant??? Ble etterhvert enda mer eplekjekk. Hørt om Mesqual Tequilla? Med en sånn liten død åme, gjennomsyret av tequilla i bunnen? Jeg inngikk veddemål med kjøper av denne flasken...drog opp denne åmen, kikket grønt og lenge på den, gapte opp, gliste og puttet den i munnen. Lukket munnen...og svelget den!!!! Og sovnet. I parken...rar slutt på Timotei-reklame. Når jeg våknet, minte verden mer om...en slags ruin, bomber, knall og pang og et maveinnhold bestående av blant annet en død åme som med ett kjentes levende og kjempet og kjempet (stakkars liten) for å komme opp og ut igjen. Og jammen greide den det også! Nå??? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 31. mars 2003 #33 Del Skrevet 31. mars 2003 Snerk på den lunkne kakao, uten tvil. Yakk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mars 2003 #34 Del Skrevet 31. mars 2003 :o Kakaosnerk smaker godt, synes nå jeg da! Slurp! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 31. mars 2003 #35 Del Skrevet 31. mars 2003 Folkens... og kanskje spesielt deg, Maiken - som boooææækkk'er av slikt: Jeg tilstår: 1) Jeg foretrekker egget kokt slik at hvitten bare såvidt (eller "nesten") har stivnet, og koser meg med den nestenakkuratkoagulerte hvitten med perfekt konsistens, og smatter i meg det hele inkludert "strengen" med stor fryd. 2) Jeg elsker kokt torskehode. Spiser alt utenom bena og det hvite øyeeplet (det gele-aktige guffet rundt øyeeplet derimot er utsøkt snadder!). Tunge, kjakemusklene, skinn, hud, brusk, lepper alt går ned under høylydt "namming". Og jeg lærte allerede som liten hvordan man knekker opp "hodeskallebenet" for å slurpe i seg "snerket" som ligger inni der. Nammenamm! Så... da risikerer jeg vel snart selv å havne på lista over en av de "vemmeligste ting i verden".... Åja... det værste? Tørke opp katte-diaré - uten tvil! Det har en ubeskrivelig ubehagelig stank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. mars 2003 #36 Del Skrevet 31. mars 2003 Å, det er så mye ekkelt! Kan deles inn i ulike graderinger. a) ting man kan snakke om/tenke på og B) ting man helst ikke snakker om/tenker på fordi det er så ekkelt! i a) kategorien kommer "kinamannhår i kinamaten", kakao snerk og åpne skapdører (!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 31. mars 2003 #37 Del Skrevet 31. mars 2003 At noen synes fiskehode-slurping kan virke ekkelt - det forstår jeg. Men kakao-snerk...? Hva er "greia" med det? Smaker jo godt, jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mars 2003 #38 Del Skrevet 31. mars 2003 Steike ta, Arnie... :o Hva annet presterer du å slurpe i deg??? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 31. mars 2003 #39 Del Skrevet 31. mars 2003 Maiken sa: Steike ta, Arnie... :o Hva annet presterer du å slurpe i deg??? For det første er kanskje ikke ei som slurper i seg larver nedlagt på sprit (hold deg unna naturvitenskaplige museer!) den rette til å spørre om det... For det andre synes jeg jo det kan være en fin egenskap, jeg - det å kunne nyte å slurpe i seg både det ene og andre - ikke sant? Men siden du spør ... hva med østers? (Vannimunnen... mmmm... flere måneder siden sist vi "knekket" et par dusin jeg og elsklingen - vi må se å ta en østerskveld snart...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. mars 2003 #40 Del Skrevet 31. mars 2003 La gå, da. Jeg slurper også østers. Men ikke hvis de knapt nok henger sammen. De må være litt faste i fisken, for å si det sånn! *ser for meg Arnie slurpe i seg fiskeøyer og hjernemasse* :o Død mus i musefelle er også kvalmt! Jeg pleier å la dem forvandles til støv, hiver fella med støvinnhold og kjøper ny felle...(de gangene jeg ikke har elsklingen å spille. Gud...så kjekk han er å ha til slukrensing, død-musefjerning og slikt!) Åh...Har dere noengang tatt et overkjørt pinnsvin i nærmere øyensyn? Ikke? Prøv!!! Poengsum 19 2/3!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå