Gå til innhold

de vemmeligste ting i verden...


Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

æsj og fysj .....!

vemmelige ting listet opp - men i tilfeldig rekkefølge :

- edderkopper

- diare-bleier

- offentlige toaletter

- OPPKAST!

- filler/kluter som andre har brukt - og jeg ikke vet om er skyllt opp eller hvor lenge har ligget.

- å renske kylling

- å renske ut av utslagsvasken

- sløying av fisk

- store insekter

- når man ikke har plukket opp etter hunden sin

- pilling i nesen

- når man lager mat/baker UTEN å vaske hendene først

- å legge pålegg på fat, over i pakke, på fat, over i pake ....åg så står det ute lenge hver gang .....

- smør med alt mulig gørr i fra skitne kniver

....eh :oops: og mye annet ..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som slenger en oppvask-klut til deg så du blir nødt for å ta imot den, og oppdager for sent at den er stinkende sur... :o

Maiken... var det virkelig nødvendig...? :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rosaengel: Hva???

Lukten av kokt kål...den sorten lukt som gjerne henger i veggene i enkelte trappeoppganger og på gamle institusjoner. DEN lukten er bare helt slående ufyselig. Vemmelig. 10 sånne dolokk!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkelte av oss... kremt ... er stanken av gamle sigarettstumper i et askebeger som står igjen etter gårsdagens gjest ganske så uutholdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yek, Arnie. Helt enig, bortsett fra at inne hos meg får ingen røyke. Men at det stinker røyk av klær og munn er pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker da jeg var liten, og gikk i speideren. Solgte lodd av og til, da.

Husker noen som har gjort det samme lukten som siver ut fra leiligheter der gamle enkemenn bor?

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt merkelig hvor ekkel mat blir, med en gang det skal kastes - spesielt om det ligger samlet i sluket i vasken... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos LUKT:

-Sto bak ei "sugge" i kassakø idag - man trenger vel ikke gå rundt og lukte gammal sur svette fordi om man er svært overvektig??

Mista matlysten jeg, hvertfall........fisefin som jeg er. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vemmeligste ting i verden for meg nå er frykten for SARS som gjør at vi høyst sannsynlig må avlyse HongKong-påsketuren vi har planlagt i nesten ett år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg sykler og insekter tar harakiri på meg.... forrige uke fant kjæresten min en diger bille i håret mitt....

fluer treffer meg i trynet og leppene og øya og de verste er de som flyr rett nedi halsen på meg UGH..... brekninger!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den overinstruerte hoppende og politisk korrekte blidheten som særlig før i tiden ble vist av barn som var med i NRK`s dramatiserte barne-tv.

les: Stine i Skomakergata.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte en tanke til denne tråden fra et hotellbad i Belgia onsdag morgen:

Dusjforheng av systetisk frottèstoff, som dermed aldri tørker før det har surnet ordentlig, noe man ikke merker før man står der og har skrudd på dusjen, og den sure stanken slår mot deg idet stoffet igjen blir fuktig samtidig som den varme dampen får det til å flagre ut og klistre seg til bena dine..

Uæææhhh...

Eneste trøsten er at man står i dusjen, og dermed får vasket seg med en gang, men dog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Som å dusje med en oppvask-klut rundt kroppen! En sur oppvaskklut. Belgia høres ikke ut som et koselig sted i det hele tatt.

Hotellrom med teppebelagte gulv er også vemmelige. Bare tanken på alt hva folk har gjort av galskap på hotellrom...bare for å komme ut av dusjen og tråkke rett på et gulv som muligens inneholder de mest unevnelige ting man kan tenke seg...*grøss*

Og så: Finalen:

Vibeke (hvahethunnåigjen) i LEKESTUE (husker dere den?) Noe sånt:

bank bank bank bank....her er et hus

" " " " ....her er en dør

Vinduer: en-to-tre-fire

så banker vi på: bank bank bank bank

LEKESTUE (med entusiastisk, overlykkelig stemme)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maiken... hvordan i alle dager kan du huske så langt tilbake som til Lekestue-Vibeke? Selges de episodene på video, eller?

Hotellrom-tepper, ja....

Engelske hotellrom er noe for seg selv, ikke sant? Det var riktignok ikke åp et hotellrom jeg opplevde følgende, men på en "on-campus" rom på et universitet i Cambridge i forbindelse med et kurs:

Mørke gusjebrunrødt (praktisk farge, skitten syns ikke) veggtilveggteppe overalt inkludert badet (!!!)

Jeg orket jo ikke sette nydusjede føtter på det gulvet, la derfor et (hvitt!) håndkle der før jeg gikk ut av dusjen.

Gjett hvordan det håndkleet så ut etter at jeg hadde stått på det med fuktige føtter...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

synes Vibekke og lekestuen var kjempekjekk jeg ....mye pedagogisk ..lærte mye ......skulle vært sendt i barne-tv nå også synes jeg ...husker ennå hvordan de laget såpe av fett ...*mimre* ...nei nå skal jeg ikke mimre mer ....*ler*...ikke meningen å spore av tråden ... :oops:

Å bli passert av en svettestinkende jogger ...eller ennå værre ...FLERE svettestinkende og pesende joggere .....usj :-?

og pålegg som mange har tatt på ...f. eks hvitost .....og noen ganger viser merker etter fingrene som har tatt på den ...de har nemlig ikke vært reine da de tok på osten.... :-?

på glassene etter hver gang det har stått fremme ...særlig dersom barn har hatt tilgang til det ..da vet man aldri hva som har vært oppi skålen mens det stod på bordet ..

og smørrepålegg med rester etter smør og annet oppi .... :-? alle typiske ting som skjer i barnehagen.......(derfor det er greit med eget pålegg til personalet) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

[quote="MaikenOg så: Finalen:

Vibeke (hvahethunnåigjen) i LEKESTUE (husker dere den?) Noe sånt:

bank bank bank bank....her er et hus

" " " " ....her er en dør

Vinduer: en-to-tre-fire

så banker vi på: bank bank bank bank

LEKESTUE (med entusiastisk, overlykkelig stemme)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...