Gå til innhold

Alt det håpløse menn gjør.....


brum

Anbefalte innlegg

Min samboer er og blir håpløs. :hoho: I dag reiste han til Bergen på jobb og blir borte noen dager. Det siste han sa var at nå stod bilen i garasjen med full tank. Det var bare å kjøre. :D Når jeg kommer hjem om etter midagen og skal kjøre på butikkenviser det seg at han selvfølgelig har tatt med seg nøkkelen i lommen.

Jeg tok ikke det så tunkt med en gang men etter hvert kom han fram til at reserve nøkkelen lå innlåst i bilen. Den hadde nemlig akkurat vært på service og den hadde han selvølgelig glemt å ta ut. :hoho:

Er det rart man blir oppgitt en gang i blandt.

Det hadde vært morsom å høre fra dere andre om liknende episoder.- man må jo nesten se det komiske i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn gjør så absolutt mye bra også. Ser det mye klarere etter at jeg ble singel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare menn som kan være distré da. . . . . . . .

Vet om noen av det motsatte kjønn som er det jeg nemlig. . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever stadig at det blir lovet middag, at han skal lage og at jeg skal slappe av. Særlig gjelder dette etter en liten krangel.

Han skal handle, koke og steke...

Fem minutter før jeg drar fra jobb ringer han: "Du.. jeg skal kjøre litt søppel/gå tur med hunden. Kan du handle på vei hjem?"

Hver gang tenker jeg at det er greit, for jeg kan jo slappe av resten av kvelden.

Så kommer jeg hjem og han fortsetter å love.. snart skal han lage middag. Og jeg skal fortsatt slappe av.

Etterhvert begynner det å gå opp et lys for meg. Hver gang jeg går i retning kjøkkenet hører jeg fra sofaen: "Kan du skru på ovnen?" eller "Hvis du lager ditt, så skal jeg lage datt etterpå..".

Det ender nesten ALLTID med at jeg lager middag disse dagene...

Sånne rare ting gjør min kjære.. og det er ikke særlig morsomt.. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...