Gå til innhold

Kraftig tante rød


vonnie

Anbefalte innlegg

Hei

Mulig rart spørsmål og jeg burde vell ringt legen og spurt ,men han er på ferie og det sitter bare en "dum" vikar der.

Jeg hadde en ma med utskraping i Mai. Og har etter dette hatt 2 vanlige mens perioder.

Men nå den 3 gangen , blør jeg mye mer enn jeg har gjordt før....vet jo at kroppen kan være veldig i ulage etter noe slikt...jeg er bare litt usikker.

Og jeg lurer også på om det er vanlig med en kontroll etter ett sånt inngrep.

Jeg har kun blitt ening med legen at jeg skulle ta en ny dobbel pergo kur når jeg følte meg klar igjen og det tenkte jeg at jeg skulle begynne med i morgen.

Da er jeg på 5 dagen i syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke noen kontroll etter min utskrapning, men fikk beskjed om å ta kontakt med legen dersom jeg fikk feber og/eller illeluktende utflod da dette kunne være tegn på infeksjon.

Kan mens endre seg når man går på pergo kanskje? Eller det kan være det er en tidlig tidlig SA som fører til at du blør såpass, det er jo ikke uvanlig.

Uansett, jeg er ingen lege :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det fikk jeg beskjed om også.

Har ikke begynt på pergo enda... ikke før i morgen.

Har tenkt tanken at det kan være en SA.

Mensen kan jo variere veldig i lenge og mengde så jeg har bestemt meg for at hvis det ikke roer seg i helga så ringer jeg legen på mandag! Men jeg begynner uansett med pergo i morgen så får vi se.

Har jo bare hatt mensen i 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig tidlig SA for 2 uker siden. Merket det som en kraftig mensturasjon. Var vondere enn normalt, blødde mer enn normalt og varte litt lenger enn normalt...

Men kan jo også være en etter reaksjon. Lykke til :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...