Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2007 #201 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, og det er greit, men man vel forsåvidt ha belegg for å mene det man mener? En grunn til at man har kommet til den konklusjonen man har gjort liksom? Jeg mener at en forbrytelse er en forbrytelse, uansett hvem den begås mot. Det er like ille hvis en veninne på min alder blir voldtatt som hvis en kusine på 10 blir det. -mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. oktober 2007 #202 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ah, du tenker i forhold til straffeutmålingen? Der er jeg enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. oktober 2007 #203 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ah, du tenker i forhold til straffeutmålingen? Der er jeg enig med deg. Som forøvrig er altfor lav! (Men det er vel forhåpentligvis ingen generelt ukonvensjonell mening) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 18. oktober 2007 #204 Del Skrevet 18. oktober 2007 At TV er en forstyrrende faktor og tidstyv, som jeg derfor ikke vil ha i mitt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 18. oktober 2007 #205 Del Skrevet 18. oktober 2007 At det er tull å døpe barn. Da blir de meldt inn i noe de ikke aner hva er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 19. oktober 2007 #206 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så enkelt som det. Har du noen ukonvensjonelle meninger som gjerne får deg opp i diskusjoner? *** -At dophuer er annenrangs mennesker. -At alle som tror på spøkelser, varsler, horoskop, vardøger, guder, djevler osv er mindre begava. Alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 8. november 2007 #207 Del Skrevet 8. november 2007 At det er fantastisk digg å se på TV, og den vil jeg aldri kvitte meg med. At mine foreldre har hatt noe særlig påvirkning for min utvikling, mens media, venner, skolen, andre voksenpersoner, idoler og litteratur har vært viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. november 2007 #208 Del Skrevet 8. november 2007 jeg mener at folk som er redd for å dø. Hører hjemme på lukket avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 8. november 2007 #209 Del Skrevet 8. november 2007 Synes folk tar veldig hardt i her. Må ta meg sammen for ikke å kritisere bastantheten deres men men Jeg er FOR dødstraff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 8. november 2007 #210 Del Skrevet 8. november 2007 Min ukonvensjonelle mening er: At man burde ta en slags "lappen" for å få lov til å få barn, man burde ha en stabil inntekt og man burde ta en personlighetstest for å se om man er egnet for å ta seg av et annet menneske.Jeg tror nemlig ALLTID at ondskap i mennesker kan spores tilbake til barndommen og hvordan man ble behandlet av sine foreldre. Altså er det ALLTID foreldrene sin skyld! uuuuuuuuuu enigenigenigenigenig wii å denne meningen er bare så bvanvittig dødsrå!!!!! yes!!!! ja så enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. november 2007 #211 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg er FOR dødstraff et spm angående det. Jeg vet ikke om du har barn men la oss si at du har barn. Og vi hadde dødstraff i Norge. Og ditt barn altså når det var voksent selvfølgelig fikk dødstraff for noe han\hun hadde gjort. Ville du da fremdels ha støttet dødstraff? eller gjelder det bare for folk du ikke er glad i ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 8. november 2007 #212 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg vil ikke legge meg opp i hva som er best for barnet, enten å være hjemme eller i barnehage, fordi alle barn er ulike men jeg vil si ALLE barn trenger en stor mengde sosialisering med andre barn slik at de lærerå dele, vente på tur, og føle regler slik alle andre må i verden, ikke med søsken eller i hjemmet, men med andre barn. ALLE barn trenger og mest mulig kvalitetstid med foreldrene sine, slik at de kan gi barnet det mest grunnleggende for fysisk, sosial og mental utvikling, og for å skape hjemmet til den trygge havnen, det er godt og være i, uten å overbeskytte barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. november 2007 #213 Del Skrevet 8. november 2007 Elever som lager bråk og ødelegger for de andres læring og trygghet i skolehverdagen bør fjernes fra skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 8. november 2007 #214 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg vil ikke legge meg opp i hva som er best for barnet, enten å være hjemme eller i barnehage, fordi alle barn er ulike men jeg vil si ALLE barn trenger en stor mengde sosialisering med andre barn slik at de lærerå dele, vente på tur, og føle regler slik alle andre må i verden, ikke med søsken eller i hjemmet, men med andre barn. ALLE barn trenger og mest mulig kvalitetstid med foreldrene sine, slik at de kan gi barnet det mest grunnleggende for fysisk, sosial og mental utvikling, og for å skape hjemmet til den trygge havnen, det er godt og være i, uten å overbeskytte barna. du svarte ikke akkurat på det jeg spurte om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 8. november 2007 #215 Del Skrevet 8. november 2007 et spm angående det. Jeg vet ikke om du har barn men la oss si at du har barn. Og vi hadde dødstraff i Norge. Og ditt barn altså når det var voksent selvfølgelig fikk dødstraff for noe han\hun hadde gjort. Ville du da fremdels ha støttet dødstraff? eller gjelder det bare for folk du ikke er glad i ? jeg så ikke spørsmålet ditt før nå, så det innlegget kom helt uavhengoig av dette sp,målet, så gjør meg den tjenesten og ikke tolk det slik at jeg ikke gidder og svare Det er et f..... patetisk spørsmål. Man kan selvfølgelig ikke være for dødsstraff hvis det ikke skal gjelde alle. Det er jo vanvittig patetisk i såfall. Selvfølgelig ville det vært det verste marerittet. og jeg som mor vil jo gjøre alt som står i min mankt for å unngå det, og som mor så ville det selvfølgelig vært helt for j... men alikevel. Jeg mener det, uansett hvem som havnet i situasjonen. hva som skal til for å havne der feks, er et mye bedre spørsmål. Men smarte spørsmål klarte du ikke å stille meg.... hehe og nei, du behøver ikke å prøve. Jeg har vært i utallige debatter, og ja har argumenter for alle mulige vinklinger, fordi dette er en gjennomtenkt mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullfrid Skrevet 8. november 2007 #216 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg liker ikke hundeeiere som ikke kan fatte og begripe at noen mennesker er redd bikkjer og ikke vil at de skal løpe fritt rundtomkring. Jeg liker ikke røykere som ikke kan fatte og begripe at andre plages av røykingen deres. Jeg mener at småbarnsforeldre og alkohol ikke hører sammen under noen omstendigheter. Jeg synes at menn bør sitte og tisse, eller vaske do/gulv/vegger selv minst en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 12. november 2007 #217 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Min mest ukonvensjonelle eller minst politisk korrekte mening? 1. Tøytigrer er også mennesker og bør behandles deretter. Egentlig bedre, de er små og ofte laget av akryl. 2. Kvinnfolk generelt er irrasjonelle og uforståelige vesener. Nei forresten, det mener jo hele den ikke-feminine befolkningen! 3. Enkelte antrekk ser ikke, og vil aldri se bra ut på andre enn svært veltrente og slanke mennesker. Hmm. Med unntak at den første så er vel ikke disse så ukonvensjonelle egentlig, men politisk ukorrekte skulle de vel i hvert fall være. Endret 13. november 2007 av Tigress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JM Skrevet 13. november 2007 #218 Del Skrevet 13. november 2007 At som gruppe har menn dårligere utviklet empati en damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. november 2007 #219 Del Skrevet 13. november 2007 jeg mener at et barn kan være ond. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #220 Del Skrevet 15. november 2007 At vold eller trusselen om vold er limet som holder verden sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå