Happy Feet Skrevet 6. februar 2009 #601 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Klematis Gratulerer med ny adresse. Veldig hyggelig at oppholdet blant oss prøvere ble så kort. Har forresten planer om å fortelle det til familien allerede i morgen. Vet at det er tidlig og mye kan skje. Men velger å være positiv og tenke at dette SKAL gå bra. Dessuten vil jeg gjerne ha støtte fra dem om noe skulle skje også. Tror det blir enda vanskelige å snakke om en eventuell SA/MA om de ikke først har fortalt at jeg er gravid. Helt enig! Da jeg ble gravid, fortalte jeg det til min familie med en gang. Selv om det ikke gikk bra med meg, angret jeg ikke på at jeg hadde fortalt om graviditeten. Det var godt at de visste og kunne støtte meg hele veien. Når jeg blir gravid nå nytt, kommer jeg helt klart til å fortelle det tidlig da også. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Klematis Gratulerer med ny adresse. Veldig hyggelig at oppholdet blant oss prøvere ble så kort. Helt enig! Da jeg ble gravid, fortalte jeg det til min familie med en gang. Selv om det ikke gikk bra med meg, angret jeg ikke på at jeg hadde fortalt om graviditeten. Det var godt at de visste og kunne støtte meg hele veien. Når jeg blir gravid nå nytt, kommer jeg helt klart til å fortelle det tidlig da også. Håper du får en fin helg! Takk for gratulasjon! Slik jeg tenker også, greit å slippe å begynne med å fortelle om graviditeten om det skulle gå galt... ---------------- Omtrent symptomfri i dag, og jeg som følte meg SÅ gravid i går Gleder meg til å komme hjem. Skal på kino med søstersen i kveld, blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 6. februar 2009 #603 Del Skrevet 6. februar 2009 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #604 Del Skrevet 7. februar 2009 Optimismen er litt forduftet akkurat nå... Ingen symptomer lenger, og i dag spotter jeg... Kjennes egentlig ut som TR er på vei Jeg VET at det er både normalt at symptomer kommer og går OG å spotte, så det trenger jo absolutt ikke være noe. Men ikke så lett å la være å tenke på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. februar 2009 #605 Del Skrevet 7. februar 2009 *krysser fingrene for at alt er som det skal* Sender deg en STOOOOOOR korg med optimismestøv og positive vibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #606 Del Skrevet 7. februar 2009 Enda litt mer nå... Men det ser ikke helt "ferskt" ut, vet ikke om det er en god eller dårlig ting jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 7. februar 2009 #607 Del Skrevet 7. februar 2009 Krysser fingrene for at det ordner seg!! Det er vel ganske vanlig å blø litt har jeg forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. februar 2009 #608 Del Skrevet 7. februar 2009 Innom med en god Håper alt er som det skal være !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. februar 2009 #609 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper det er helt normal spotting, og at det gir seg snart. Så lenge du ikke har vondt så skal det vel ikke være farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #610 Del Skrevet 7. februar 2009 *krysser fingrene for at alt er som det skal* Sender deg en STOOOOOOR korg med optimismestøv og positive vibber Takk takk. *Trekker pusten dypt og håper støvet finner veien helt ned der det trengs...* Krysser fingrene for at det ordner seg!! Det er vel ganske vanlig å blø litt har jeg forstått. Takk Innom med en god Håper alt er som det skal være !! Jeg også... Håper det er helt normal spotting, og at det gir seg snart. Så lenge du ikke har vondt så skal det vel ikke være farlig. Håper også det. Har ikke akkurat smerter, men litt sånn mensen-mage... ------------- Hvis det her tiltar, må jeg gjøre noe da? Ringe legevakten? Er jo ikke noe de kan gjøre uansett, tenker jeg? Holder vel kanskje å ringe fastlegen min på mandag og eventuelt få komme inn og ta et par blodprøver neste uke for å se om hcg går opp eller ned...? Føler bare jeg må planlegge for det vært mulige her og heller bli positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 7. februar 2009 #611 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) :klemmer: :klemmer: :klemmer: :kose: :kose: :strix: :strix: >Det siste er positive vibber! Endret 7. februar 2009 av Golden Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. februar 2009 #612 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis det skjer noe mer (som det altså ikke skal) så ville jeg nok ringt legevakta. Du kan jo bare høre hva de sier du skal gjøre. Men, dette går kjempebra Klematis. Det er nok bare noen skjøre slimhinner som tuller litt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. februar 2009 #613 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper det stopper opp og går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. februar 2009 #614 Del Skrevet 7. februar 2009 Håper spira klorer seg fast likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk for omtanke, Tussi, Golden Girl, Svipa og Imli. Det varmer Jeg tror nok ikke dette går, blør ganske mye nå... Vil jeg gjøre noe værre med å bruke tampong? :klø: Føler at jeg har jinxet det hele med å fortelle det til familien i går... Men vet jo at det ikk er slik da. Litt kjedelig at mannen ikke er her og at jeg heller ikke er så tilgjengelig akkkurat... Men, men. Nye muligheter blir det alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 7. februar 2009 #616 Del Skrevet 7. februar 2009 Så leit Klematis... Det er vel enda mulighet for at det kan gå bra, men det høres jo ikke veldig lovende ut dessverre.. Krysser likevel fingrene jeg. It ain't over 'till its over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #617 Del Skrevet 7. februar 2009 Så leit Klematis... Det er vel enda mulighet for at det kan gå bra, men det høres jo ikke veldig lovende ut dessverre.. Krysser likevel fingrene jeg. It ain't over 'till its over! Tror jeg må se i øynene at det er over, gitt Takk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. februar 2009 #618 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja dette var veldig trist å høre Men som sagt; Det er ikke over før den feite dama synger. Krysser fingrer for deg jeg Tror forøvrig det er bedre med bind enn tamponger forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 7. februar 2009 #619 Del Skrevet 7. februar 2009 Neeei, hva er det jeg leser?? Huffamei, føler sånn med deg, Klematis! Det kan jo også være en helt uskyldig blødning, en blodansamling som kommer ut eller skjøre slimhinner, hva som helst. Håper inderlig det er det det er. Kanskje du kan få tatt blodprøve hos legen mandag og onsdag for å se om hcg stiger? Heier på spiren din, og legger igjen masse babystøv til deg! *dryss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #620 Del Skrevet 7. februar 2009 Neeei, hva er det jeg leser?? Huffamei, føler sånn med deg, Klematis! Det kan jo også være en helt uskyldig blødning, en blodansamling som kommer ut eller skjøre slimhinner, hva som helst. Håper inderlig det er det det er. Kanskje du kan få tatt blodprøve hos legen mandag og onsdag for å se om hcg stiger? Heier på spiren din, og legger igjen masse babystøv til deg! *dryss* Nå blør det så mye at det renner. Beklager TMI... Så jeg er vel 99% sikker på at det ikke går bra. Satser på at babystøvet fungerer om en 16 dager tid heller jeg. Irriterer meg plutselig voldsomt over at jeg ikke har tempet de siste dagene. Er ganske sikker på at tempen min ikke har steget noe utover i lutealfasen og lurer på om det (sammen med den korte lutealfasen) kan tyde på at jeg produserer for lite progestoron. Hvis jeg hadde hatt ganske gode "beviser" på det så hadde det kanskje gått an å få hjelp med det før det har gått de "obligatoriske" tre SA'ene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå