Klematis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 31. januar 2009 Ilja og Golden Girl! Fest med jobben i går. Ikke helt det samme uten alkohol... Merker ekstra tydelig hvor fulle og håpløse de andre er I dagmorges klarte jeg ikke holde meg lengre, og svidde av en test... Negativ Men det KAN være litt tidlig, kun 10 DPO i dag selv om IKM er i morgen. Og når jeg kikket igjen på testen noen timer senere så jeg faktisk en tynn, tynn strek. Jeg VET jo at man ikke skal se på resultatet etter mer enn 10 min, men her griper jeg alle strå Venter vel til mandag hvertfall før jeg eventuelt tester på nytt. Men regner vel med at tanta har kommet før den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 31. januar 2009 #522 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva står CD og DPO for? :klø: Staaadig nye uttrykk ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hva står CD og DPO for? :klø: Staaadig nye uttrykk ser jeg... CD = Cycle day / syklusdag DPO = Days past ovulation / dager etter eggløsning Jeg har vanligvis sykluser på 28 dager og en lutealfase (tiden mellom EL og mens) på 11 dager. Så min IKM er altså 11 DPO, som er i morgen. EL kom litt tidlig denne måneden, så syklusen blir antagelig ikke 28 dager denne gang. Tickeren min er synkronisert med FertilityFriend, så den viser hvordan jeg ligger an ifølge de dataene jeg har lagt inn der. Vet ikke om det ga noe mening? Endret 31. januar 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 31. januar 2009 #524 Del Skrevet 31. januar 2009 Jo det gjorde det, takker! Kanskje jeg skal lage meg en sånn ticker jeg også.. Lettere å følge med da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 31. januar 2009 DA - er jeg offisielt over i prøvernes rekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 31. januar 2009 #526 Del Skrevet 31. januar 2009 Velkommen!! Måtte det bli et kort opphold i prøveverden for oss begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 31. januar 2009 Velkommen!! Måtte det bli et kort opphold i prøveverden for oss begge... Er redd det hvertfall blir en måned til for min del, kjennes ut som tanta er på vei... Men kan ikke miste motet etter en PP Krysser fingrene for deg denne måneden! Er bare å stå på nå som EL lurer rundt hjørnet! Foreløpig kun skåling i alkoholfritt fra min side. Men når/om tanta dukker opp skal jeg "feire" med et glass god vin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 31. januar 2009 Har kikket på testen jeg tok i morges et par ganger i løpet av dagen. Og nå ser jeg en linje! Jeg VET at en ikke skal tyde testen når det har gått mer enn 10 min. Men jeg ga meg og gikk og la meg igjen etter 2-3 min. Kontrollstreken dukket nemlig opp med en gang, mens testvinduet forble helt hvitt. Nå vet jeg jammen ikke om jeg klarer å holde meg unna testing til mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 31. januar 2009 #529 Del Skrevet 31. januar 2009 Dessverre har ikke det noe å si.. Testen kan forandre seg underveis, derfor man ikke skal se på den.. Men skader jo ikke å teste på nytt da, så slipper du å lure! Krysser fingrene for at det ikke er TR som er på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 31. januar 2009 Dessverre har ikke det noe å si.. Testen kan forandre seg underveis, derfor man ikke skal se på den.. Men skader jo ikke å teste på nytt da, så slipper du å lure! Krysser fingrene for at det ikke er TR som er på vei.. I know, I know... LOL Blir ikke noe mer testing i dag hvertfall! Får se hva det blir til i morgen. Bare LITT opphengt i dag... Så jakter symptomer også: - Litt kvalm - skyldes nok bare at jeg ikke har spist siden frokost... - Trykkende følelse i høyre side - tror jeg leste det i en symptomliste her inne et sted... Uten at jeg skjønner helt bakgrunnen for dette symptomet :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 1. februar 2009 Gikk plutselig opp for meg at jeg har forregnet meg og IKM er ikke før i morgen... Så klarte å la være å teste i morges! Men spørs om jeg ikke må ta en i morgen... Har sendt mannen på ski i dag mens jeg sitter hjemme og kjenner etter syptomer... LOL. Og dette er bare første PP! Jeg kommer til å bli helt tussete om dette tar tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. februar 2009 #532 Del Skrevet 1. februar 2009 Så spennende! Jeg fikk svaaak strek 9DPO, og den kom vel også frem etter testen skulle regnes som ugyldig, har troa på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 1. februar 2009 Så spennende! Jeg fikk svaaak strek 9DPO, og den kom vel også frem etter testen skulle regnes som ugyldig, har troa på deg jeg Hvilken testtype brukte du da? Jeg testen med en som heter AccuTest kjøpt på babyornot.dk. Googlet dem og fant ut at de var kjent for å gi falske positive streker om en kikket på dem etter mer enn 10 min... Regner med det var det som skjedde. Satser på å teste igjen i morgen tidlig. Selv om en positiv test da nok vil føre til at min første skikkelige dag på jobb på 1,5 måned vil bli særdeles uproduktiv Men tror ikke det blir så mye bedre om jeg IKKE tester og må løpe på do for å sjekke om jeg har fått mensen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 1. februar 2009 OK, jeg er offisielt en prøvetulling! Jeg er usunnt opphengt i den testen fra i går, men har så langt med nød og neppe klart å la være å teste i dag. Skal, skal ikke...? Tror vel ikke det blir mye soving i natt uansett hva jeg gjør. Og så har jeg bare to tester igjen. Vanskelig å få tak i nye tester siden apoteket her stenger før jeg kommer hjem fra jobb. Så hvis jeg bruker en test nå og den er negativ så kommer jeg nok fremdeles til å svi av en i morgen tidlig. Og hvis mensen ikke kommer i morgen, så skulle jeg jo gjerne hatt en til... Utrolig hva en skal bekymre seg for, da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 1. februar 2009 Glemte å si at jeg er kvalm i dag også. Muligens bare fordi jeg er spent/nervøs for den neste testen. Og så steg tempen min i dag... Symptomjager og testjunkie... LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. februar 2009 #536 Del Skrevet 1. februar 2009 Spennende her da *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. februar 2009 #537 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvilken testtype brukte du da? Det var en vanlig CB jeg brukte. Det sto på pakken at man kan teste inntil 4 dager fr IKM og jeg var 3 før IKM Heier på deg! Endret 1. februar 2009 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #538 Del Skrevet 1. februar 2009 Testet igjen, klarte ikke holde meg... Svakt, svakt. Men jeg ser to streker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. februar 2009 #539 Del Skrevet 1. februar 2009 Testet igjen, klarte ikke holde meg... Svakt, svakt. Men jeg ser to streker! Å jaaaa Bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #540 Del Skrevet 1. februar 2009 Da prøver jeg med et par bilder. Tar gjerne imot second opinions altså, jeg klarer ikke helt å tro at en sååå svak strek egentlig skal være positiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå