Ephemera Skrevet 10. november 2009 #1561 Del Skrevet 10. november 2009 Lykke til med ananasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. november 2009 Forfatter #1562 Del Skrevet 10. november 2009 Heisann! Legger igjen spor her så du havner på "mine innlegg" - heldig jeg da, som kan hoppe inn midt i det mest spennende av alt Krysser fingrene for at noen av kjerringrådene gir resultater snart Velkommen! Alltid kjekt med nye fjes Lykke til med ananasen Ser ikke ut som det ble noe effekt, gitt. Så nå går jeg og legger meg, og våkner nok opp like gravid i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. november 2009 Forfatter #1563 Del Skrevet 11. november 2009 Nå er jeg offisielt lei! Og det før termin, ikke bra... Hadde liksom tenkt at det skulle dukke opp masse små tegn fremover slik at jeg hvertfall fikk en indikasjon på at det går fremover. Men den gang ei... Hvertfall ikke noe som er tydelig nok til at jeg vil kalle det tegn. Hva som har endret seg i det siste er: - Mer sulten - Får lettere vondt i bekkenet - Hadde en episode hvor jeg trodde jeg begynte å få en UVI - Begynnende Carpal Tunnel syndrom i venstre hånd. Regner med det går over av seg selv når vannivået i kroppen er tilbake til normalen. Ikke spesielt mye kynnere, mindre bevegelse, slimpropp som har gått, mage som synker eller nedpress eller noen av de tegnene jeg egentlig venter på... Det eneste egentlige tegnet på at fødselen nærmer seg er at kalenderen sier så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 11. november 2009 #1564 Del Skrevet 11. november 2009 Klart du er lei! Å være høygravid er ikke mye gøy Men heldigvis er det ikke så lenge igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. november 2009 #1565 Del Skrevet 11. november 2009 Dumt du er lei nå, siden det er 4 dager til jenta kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 11. november 2009 #1566 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg hadde ingen tegn før slimproppen gikk. Ikke lenge igjen nå, hold ut. Snart har du lille skjønningen hos deg, og tro meg det er ubeskrivelig deilig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 11. november 2009 #1567 Del Skrevet 11. november 2009 Må sjekke at alt står bra til her!! ( :pasha: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exhale Skrevet 11. november 2009 #1568 Del Skrevet 11. november 2009 Popcorn, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. november 2009 #1569 Del Skrevet 11. november 2009 Forrige gang hadde ikke jeg noen tegn før slimproppen gikk heller. (Men selv er jeg mest redd for at den skal gå i toalettet uten at jeg merker det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. november 2009 Forfatter #1570 Del Skrevet 11. november 2009 Litt mindre lei nå faktisk. Har besøk av svoger, hjelper litt å snakke med noen andre. Neste kjerringråd som skal prøves er sterk mat! Svoger har lovet å lage middag i morgen Jeg hadde jo egentlig tenkt å føde i morgen Men tror altså ikke det blir noe av. Men sterk mat er slimløsende, er det ikke? Kanskje jeg kan få slimproppen til å gå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 12. november 2009 #1571 Del Skrevet 12. november 2009 Hehe.. Jeg tror ikke disse kjerringrådene har så veldig mye for seg.. Mange prøver de jo rett rundt termin, og at det en gang i blant klaffer med fødsel etterpå er jo ikke unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. november 2009 #1572 Del Skrevet 12. november 2009 Hehe.. Jeg tror ikke disse kjerringrådene har så veldig mye for seg.. Mange prøver de jo rett rundt termin, og at det en gang i blant klaffer med fødsel etterpå er jo ikke unaturlig. Hvordan går det Klematis? Om du skal føde i dag, som du sa i går, må du nesten begynne med rier eller vannavgang snart! En ting som kan hjelpe er å legge litt planer de kommmende dagene, da har du selv en plan og det blir ikke så kjedelig om fødselen drøyer noen dager. Her skulle vi på kino, og å se på bil dagen han kom. (Og jeg tenkte egentlig å få meg en klipp også ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. november 2009 Forfatter #1573 Del Skrevet 12. november 2009 Hehe.. Jeg tror ikke disse kjerringrådene har så veldig mye for seg.. Mange prøver de jo rett rundt termin, og at det en gang i blant klaffer med fødsel etterpå er jo ikke unaturlig. Hehe, nei jeg er HELT enig. Jeg er jo forsker egentlig, og fullstendig klar over at et eller annet til slutt vil "fungere" bare fordi fødselen må jo faktisk skje en eller annen gang. Dette er kun tidsfordriv fra min side Hvordan går det Klematis? Om du skal føde i dag, som du sa i går, må du nesten begynne med rier eller vannavgang snart! En ting som kan hjelpe er å legge litt planer de kommmende dagene, da har du selv en plan og det blir ikke så kjedelig om fødselen drøyer noen dager. Her skulle vi på kino, og å se på bil dagen han kom. (Og jeg tenkte egentlig å få meg en klipp også ). Tror nok ikke det blir noe fødsel på meg i dag, nei Jeg vet ikke helt hva jeg eventuelt skal planlegge å gjøre i helga. :klø: Orker ikke så veldig mye. Kino er totalt uaktuelt, sist vi var holdt jeg på å omkomme av å sitte rolig så lenge. Klødde og klødde over hele kroppen. Kanskje vi skal prøve å invitere oss selv på besøk til noen? Tror ikke jeg orker å ha folk her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 12. november 2009 #1574 Del Skrevet 12. november 2009 Er tickeren din riktig? Dvs er det termin på lørdag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. november 2009 Forfatter #1575 Del Skrevet 12. november 2009 Er tickeren din riktig? Dvs er det termin på lørdag? :klø: Nei, den er riktig i andre enden og amerikansk svangerskapslengde (40+0). Så termin er ikke før på mandag (eller tirsdag om en skal gå for den nye 40+3-regelen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 12. november 2009 #1576 Del Skrevet 12. november 2009 Aha! Syntes det skurret med 14. nov skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. november 2009 #1577 Del Skrevet 13. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. november 2009 Forfatter #1578 Del Skrevet 13. november 2009 Kopierer fra terminklubben, skrev visst alt jeg ville ha sagt der før jeg kom på at jeg har en dagbok også Har vært ute av huset siden halv tolv i dag og kom akkurat inn døra! Gjort mer i dag enn jeg har de tre 3 ukene jeg har hatt permisjon til sammen tror jeg Har vært på kafè med en venninne, har vært på to garnbutikker og snopa litt mer og så har jeg vært i timesvis på IKEA. Og en liten tur innom Kid. Har kjøpt lenestol (ammestol). Det ble en enkel men veldig god Poäng fra IKEA. Lurte på å kjøpe den med grå sauskinnspute, utrolig myk og god. Men en god del dyrere og vanskeligere å holde fin. Så får heller bytte pute etterhvert, tenker jeg. Og så har jeg kjøpt litt julepynt og dill. Fikk alt dillet for mindre enn hva den saueskinnsputa var dyrere enn den jeg kjøpte, så synes jeg gjorde et godt valg Sånn kroppslig så kjenner jeg ikke noe forskjell i dag, sånn bortsett fra at jeg er utrolig sliten i bekkenet og ryggen. Tror nok jeg kommer til å sove relativt dårlig i natt Men nå skal jeg bare slappe av og kose meg i sofaen hele kvelden. Mannen er på julebord, så jeg kan sløve hvor mye jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 13. november 2009 #1579 Del Skrevet 13. november 2009 Hmm, du har hatt en slitsom dag og mannen er borte ikveld.. Det kan virke som et perfekt tidspunkt at fødselen starter på spør du meg Kos deg ikveld, Klematis, vi følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. november 2009 Forfatter #1580 Del Skrevet 13. november 2009 Hmm, du har hatt en slitsom dag og mannen er borte ikveld.. Det kan virke som et perfekt tidspunkt at fødselen starter på spør du meg Kos deg ikveld, Klematis, vi følger med! Uff, nei håper ikke det. Da tror jeg nesten det må bli sykebil inn til sykehuset, er så utrolig vanskelig å få taxi her... Og så skal de jo ha meg inn til kontroll hos jordmora før jeg får reise til sykehuset. Best om mannen er her og er kjørbar, tror jeg Men han hadde hvertfall funnet frem alle kameratingene før han reiste sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå