Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

:fnise: Sånn er det her også. Rydde i kjøkkenskapene er for eksempel en aktivitet jeg utsetter i det lengste, selv om det egentlig må gjøres. Shoppingen deriomot er utført, selv de "kjedelige" tingene. ;)

Nå er det bare innspurten som gjenstår! :jepp: Litt nerver er vel normalt? :sjenert:

Har fått gjort en god del i dag da, men gjenstår litt rydding til i morgen.

Blir spennende å se hvem av oss som føder først!

Jeg tipper han kommer den 10!

Nå er det bare og vente og samle krefter. Fyll på med søvn og god mat! Samt avslappende aktiviteter. Spennende!

Tipping er notert! Og legger også merke til at du tviler på ultralyden og tipper gutt!

Snart ferdig med alt som skal gjøres nå, så da blir det forhåpentligvis stikking og avslapping fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir spennende å følge med fremover og se hvem av dere to som føder først! Blir jo litt spesielt når vi har fulgt hverandre hele veien ;)

Jeg ble jo litt snytt for ventinga, så husk å hvil og kos dere maks! Sov når dere kan!

(God gammel klisje. Men av erfaring er det bare å kjøre på! Da vannet gikk skjedde det på natta, ei natt jeg hadde vært oppe lenge og sett koselige serier, jeg kunne jo bare kose meg å være oppe, og så sove lenge til 12... Hehe, men så fikk jeg bare sove et par minutter før jeg gikk på toalettet og vannet var i gang... Så jeg angra litt på at jeg ikke la meg 11, hehe ;) Ble jo så trøtt i løpet av fødselen, skulle gjerne vært litt mer på hugget, selv om kroppen henter energi på mystisk vis)

Lykke til i tiden fremover!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å følge med fremover og se hvem av dere to som føder først! Blir jo litt spesielt når vi har fulgt hverandre hele veien ;)

Jeg ble jo litt snytt for ventinga, så husk å hvil og kos dere maks! Sov når dere kan!

(God gammel klisje. Men av erfaring er det bare å kjøre på! Da vannet gikk skjedde det på natta, ei natt jeg hadde vært oppe lenge og sett koselige serier, jeg kunne jo bare kose meg å være oppe, og så sove lenge til 12... Hehe, men så fikk jeg bare sove et par minutter før jeg gikk på toalettet og vannet var i gang... Så jeg angra litt på at jeg ikke la meg 11, hehe ;) Ble jo så trøtt i løpet av fødselen, skulle gjerne vært litt mer på hugget, selv om kroppen henter energi på mystisk vis)

Lykke til i tiden fremover!

Tenker fremdeles litt sånn jeg også, at det gjør jo ikke noe om jeg blir sittende oppe lenge for jeg kan jo bare sove lenge i morgen ;) Men nå skal jeg gå å legge meg et par timer før vi skal på middag hos noen venner, bare sånn i tilfelle. :jepp:

Jeg tipper 15 november!

Notert!

Innom og :strix: jubler litt for at det nærmer seg!!

Jubler litt jeg også (selv om jeg ikke er helt klart enda...) :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: kun 13 dager igjen.

Håper alt er bra med deg.

Tickeren min er ikke helt riktig, så det er 14 dager i dag til termindatoen. Men det har jo egentlig lite å si, hun kommer når hun kommer ;) Me ikke lenge igjen, nei! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos jordmor igjen. Alt så supert ut! Hodet var festet og babyen responderte godt på stimuli. :rødme:

Eneste litt "negative" var at nå måler jordmora meg også langt over det grønne området, og estimerer at jenta blir rundt 4 kg på termindato... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kg er jo ikke så mye så det går nok som en drøm :)

Neida, 4 kg er jo selvfølgelig ikke veldig stort. Og jeg tror ikke det har noe å si for opplevelsen av fødselen, vondt kommer det til å gjøre uansett! Men jeg er liksom litt bekymret for at hun ikke skal være "søt, liten baby" ;) Helt fjollete, jeg vet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jenter! :klemmer: Selvfølgelig VET jeg at nyfødte babyer ER knøttsmå (nesten) uansett og selvfølgelig regner jeg med at jeg kommer til å synes hun er søt! Men det er sånne irrasjonelle tanker man får når ting nærmer seg... :sjenert: Sikkert for å unngå å tenke på de mer skumle tingene som hvor vondt det kommer til å gjøre og hva som kan gå galt osv.

Tror uansett jeg er litt rar... Jeg gleder meg egentlig til fødselen, jeg! :fnise: Gleder meg til å se hva kroppen klarer å utrette og til å overvinne smerten. Regner med jeg ombestemmer meg straks riene starter, men greit å ha denne følelsen enn så lenge hvertfall :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart underveis i fødselen når slutten nærmer seg, om man bare vil dra bjem, og så plutselig er det over og barnet ligger på brystet, mens dere stirrer og snuser på hverandre! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror uansett jeg er litt rar... Jeg gleder meg egentlig til fødselen, jeg! :fnise: Gleder meg til å se hva kroppen klarer å utrette og til å overvinne smerten. Regner med jeg ombestemmer meg straks riene starter, men greit å ha denne følelsen enn så lenge hvertfall :tunge1:

:fnise:

Det er veldig rart underveis i fødselen når slutten nærmer seg, om man bare vil dra bjem, og så plutselig er det over og barnet ligger på brystet, mens dere stirrer og snuser på hverandre! :hjerte:

:rødme:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, som å høre meg selv om dagen. Tipper jeg får meg en overraskelse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledet meg til fødselen jeg også. Litt skrekkblandet fryd selvsagt, men jeg var veldig spent på om det fantes en urkvinne i meg. Jeg fant ut at det finnes urlyder i meg ivertfall :fnise:

Det nærmer seg nå :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant urlydene her også :ler: Jeg rakk aldri å bli klar til fødsel, den bare kom som kastet på :ler: Men det gikk jo veldig greit for det ;)

Får hive meg på :kaffekopp: jeg da, så ikke Klematis får helt prestasjonsangst av all popkornspisinga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...