Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Oj, det var litt av en liste... ;)

Du må prøve å få tid til litt stillesitting og litt "pampering" av deg selv også!! Ikke sikkert det blir så mye tid til det helt med en gang etter at den lille har kommet :sjenert:

Gratulerer med ny bil! Skjønner godt at du ikke helt likte at det ble dyrere enn håpet.. Jeg liker absolutt ikke å bruke mer penger enn nødvendig på bil, og er av en helt annen oppfatning enn mannen min når det gjelder antallet kr man skal bruke på bil :fnise: Men vi er i allefall helt enige om at vi ikke skal ha lån på bil, så da begrenser det seg jo litt, uten at det blir gamle og usikre biler av den grunn ;) Vi venter faktisk på ny bil nå... får den vel i november! Og jeg må innrømme at jeg gleder meg masse, mannen gleder seg han også, selvom han for noen år siden absolutt ikke ville bli sett levende i en slik bil :skratte: Men noe skjedde når han plutselig hadde en "haug" med unger ;)

Kos deg og husk å sette av litt tid til deg selv!!!

Ikke noen fare for at jeg ikke slapper av og koser meg, altså. Er vel strengt tatt det jeg har bedrevet utenom jobb etter jeg satte opp listen... :sjenert: Skulle aldri fortalt mannen om disse listene, han spør hver dag i bilen på veg hjem fra jobb: Hva skal du gjøre på lista i dag? Og jeg orker ikke noe... :tunge1:

Vi HAR begynt å rydde gjesterommet (som har vært brukt som lager helt siden vi flyttet hit for 2,5 år siden). Og jeg har vasket voksiposen. Og det er vel det... :fnis:

Og så har vi snakket om å ta oss en tur på en av byens fineste restauranter på fredag eller lørdag for å "feire" at permisjonen begynner. Kanskje det blir det siste restaurantbesøket på en god stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen lurte forresten på om jeg ville ha barnefri noen timer bare et par-tre uker etter termin for å gå på fotokurs... Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, jeg :forvirret: Tror muligens han tar litt lett på hvordan det kommer til å bli, han bare fnyser når jeg sier at det ikke er sikkert jeg kan være borte fra babyen i 4-5 timer så tidlig. Eller er det jeg som er helt gal og det bør gå helt greit? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn og huker deg på mine innlegg :) Er en stund siden jeg har lest her, og det slår meg at Klematis er blitt en smule mer hormonell siden sist jeg leste her :fnise:

Nå er det ikke lenge igjen vennen, og du må sørge for å prakke noe av den smørbrødlista over på mannen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn og huker deg på mine innlegg :) Er en stund siden jeg har lest her, og det slår meg at Klematis er blitt en smule mer hormonell siden sist jeg leste her :fnise:

Nå er det ikke lenge igjen vennen, og du må sørge for å prakke noe av den smørbrødlista over på mannen din ;)

Hormonell? :klø: Så hormonell så jeg er så legger jeg ikke engang merke til hva i innleggene mine som antyder det :fnise: Har hatt et tåreutbrudd i dag pga at jeg er så redd at jeg og mannen bare skal krangle under fødselen sånn at det ikke blir noe fin opplevelse å se tilbake på... Så jeg må vel kanskje bare innrømme det, da. Jeg ER litt hormonell... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt spor av hormoner, ja. :fnise:

Måtte innom å :hoppe: litt for permisjon i dagboka di også! :strix:

God helg, Klematis. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye med permisjon, nå er det bare og lene seg bakover og forberede seg på at mini kan komme når som helst ;)

Gratulere så mye med permisjon :)

Tusen takk, begge to! :klemmer:

Ja, da satt jeg her da... Var oppe litt over 8. Brukte laaang tid på badet. Har spist et par ganger allerede. Har ryddet og ordnet litt. Ringt rundt og undersøkt priser på vinterdekk. Og nå lurer jeg på om jeg skal sove litt mer ;) Ikke akkurat noe supereffektiv dag så langt, men godt å slappe litt av.

Får besøk av søsteren min senere i dag som skal være til Torsdag, det blir hyggelig. Satser på å få ordnet litt av de siste tingene sammen med henne. Og selvfølgelig bare kose oss, gå på kafe osv. :)

Veldig spent på når fødselens skal sette i gang. Jeg har jo tidligere tippet 23. november (se tippeliste i signaturen), men nå begynner jeg å helle mot at hun kommer en ukes tid før termin istedet. Vel, tiden vil vise. Om det er noen andre som vil tippe for å få tiden til å gå, så er dere hjertelig velkomne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe :hoppe:

9. November er Dagen :Nikke:

Det er notert :)

Tickeren min stemmer jo ikke helt da, den viser amerikansk termin. Så jeg har to dager mer igjen til termin enn den sier. Men, det får bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Blir spennende å følge med her fremover!! :)

Jeg tipper 11 november. :Nikke:

:goodbye:

Tipping er ført opp.

Er spennende å våkne hver dag, synes jeg :fnise: Men er ikke heeelt klar enda, vil ha henne der inne et par uker til.

Har sittet de siste timene og kjent litt på rare følelser i magen meg ujevne mellomrom. Nesten så jeg begynte å lure litt på om det var rier på gang. Helt til jeg kom på at det nok var den store dosen med svisker jeg startet dagen med :fnise:

Nei, nå er det et par skiver og så må jeg kjøre å hente besøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lenge sidan eg har vore her, men tipping vil eg gjerne vera med på. Eg har ein følelse for den 12. Enten begynner det då, eller så er det fødselsdagen til lillejenta. Eg får vel gjetta ho kjem den dagen. :jepp:

Gratulerer med permisjon! Nyt dagane. Jo lenger tid det tar før jenta kjem, jo meir får du jo strikka (og slappa av). :lur:

:fnise: Fantastisk sviskehistorie forresten. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for permisjon - spennende!! :hoppe:

Jeg tipper 6.november! :hoppe:

Kose deg i permisjonsdagene fremover frem til det setter igang!!

:klemmer:

Jeg vil også tippe! :nigo:

Fikk en god følelse for 17. november, så da tipper jeg det. :)

Spennende tider altså!! :hoppe:

20 ;)

Lenge sidan eg har vore her, men tipping vil eg gjerne vera med på. Eg har ein følelse for den 12. Enten begynner det då, eller så er det fødselsdagen til lillejenta. Eg får vel gjetta ho kjem den dagen. :jepp:

Gratulerer med permisjon! Nyt dagane. Jo lenger tid det tar før jenta kjem, jo meir får du jo strikka (og slappa av). :lur:

:fnise: Fantastisk sviskehistorie forresten. :hoho:

Tippelista er oppdatert!

Var nok litt mer enn sviskene i går... Endte opp med diarè, oppkast og feber. Og magekramper, som nok ikke var rier men vonde nok allikevel. Bedre i dag, men slapp siden jeg sov fryktelig lite i natt. Fremdeles litt rar i magen, småkvalm og dårlig appetitt. Men tror ikke jeg har feber lenger, heldigvis. Hadde jeg hatt det ville jeg nok kontaktet legen og hørt hva det kunne være.

Har hørt at svineinfluensa også kan slå ut som en mageinfluensa, men da kan det vel ikke være så farlig uansett? Det er vel lungeproblemer som er problemet? :klø:

Vi har forresten fått gjort ganske mye på lista mi i dag! :hoppe: Mest de kjekke tingene som innebærer shopping, nå gjenstår de litt mindre hyggelige "gjøre"-tingene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten fått gjort ganske mye på lista mi i dag! :hoppe: Mest de kjekke tingene som innebærer shopping, nå gjenstår de litt mindre hyggelige "gjøre"-tingene... :sjenert:

:fnise: Sånn er det her også. Rydde i kjøkkenskapene er for eksempel en aktivitet jeg utsetter i det lengste, selv om det egentlig må gjøres. Shoppingen deriomot er utført, selv de "kjedelige" tingene. ;)

Nå er det bare innspurten som gjenstår! :jepp: Litt nerver er vel normalt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han kommer den 10!

Nå er det bare og vente og samle krefter. Fyll på med søvn og god mat! Samt avslappende aktiviteter. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...