Klematis Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #1301 Del Skrevet 18. mai 2009 Trøtt, ja... Har hatt litt KG-pause i det siste. Ikke så mye overskudd. Men alt går bare bra Magen vokser, litt småsmerter innimellom (ligamentsmerter regner jeg med) og antydinger til bekkenløsning. Men hva gjør man ikke for de små Hadde en veldig avslappet og fin nasjonaldag i går. Fikk spist is og grillet, så da var hele det obligatoriske programmet gjennomgått I dag begynte jeg i ny jobb! Spennende, men mye å ta inn. Litt rart å begynne i ny jobb og så skal jeg kun være der i 5 mnd... Har enda ikke fortalt andre enn sjefen der at jeg er gravid. Om ryktene allerede har nådd dem er jeg litt redd at de skal tro at jeg ikke fortalte det før jeg fikk tilbudet og dermed setter dem i en vanskelig posisjon i høst... Så håper anledningen byr seg så jeg får fortalt det selv ganske snart. Har ikke nok baggy klær til å holde det skjult noe særlig mange dager uansett Har forresten bedt om å bli flyttet over i gravidbøkene for en god stund siden, men det har enda ikke skjedd... Andre enn Mette som kan gjøre det? :klø: Alle moderatorene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. mai 2009 #1302 Del Skrevet 19. mai 2009 Spennende med ny jobb da! Trives du så langt eller? Så deilig med voksende mage! Gleder meg til det :gjeiper: Er enig i at det kan være lurt å fortelle det selv snart ja. Går fort rykter om sånne ting Håper du har/får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1303 Del Skrevet 19. mai 2009 Spennende med ny jobb da! Trives du så langt eller? Så deilig med voksende mage! Gleder meg til det :gjeiper: Er enig i at det kan være lurt å fortelle det selv snart ja. Går fort rykter om sånne ting Håper du har/får en fin dag Trives så langt ja! Litt eldre miljø enn jeg er vant til. Men det betyr bare at alle er erfarne og kan jobbene sine og det er jo en fordel. I den gamle avdelingen min var vi veldig mange unge uerfarne, og det kunne tidvis være en utfordring å få nok opplæring til å gjøre jobben skikkelig. Har enda ikke klart å fortelle... Har gått med stor ulljakke inne og svettet i dag og ikke turt å ta den av til deg også Cuba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1304 Del Skrevet 19. mai 2009 Og i dag har vi endelig fått innkalling til UL! 16. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exhale Skrevet 19. mai 2009 #1305 Del Skrevet 19. mai 2009 UL er moro! Du får fortelle om tilstanden på jobben snart - ikke bar for babyen å bli overopphetet heller, vet du.. :gjeiper: Du trenger jo ikke å fortelle det på en høytidelig, klam måte. Du kan jo evt. sette deg i en situsjon som gjør at du MÅ si det (det serveres spekemat eller alkohol.. etc).. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1306 Del Skrevet 19. mai 2009 UL er moro! Du får fortelle om tilstanden på jobben snart - ikke bar for babyen å bli overopphetet heller, vet du.. :gjeiper: Du trenger jo ikke å fortelle det på en høytidelig, klam måte. Du kan jo evt. sette deg i en situsjon som gjør at du MÅ si det (det serveres spekemat eller alkohol.. etc).. Lykke til! Neida, hadde håpet å unngå en høytidelig annonsering. Hadde egentlig håpet at noen skulle spørre hva jeg tenkte å gjøre når utleiekontrakten min går ut i oktober, om jeg tenker å forflyttes permanent eller reise tilbake dit jeg egentlig er ansatt. Men ingen som har spurt enda Ellers har vi lite spekemat og alkohol i arbeidstiden Så blir litt vanskelig akkurat det. Hadde det vært hyppige kaffepauser kunne jeg brukt mitt noe reduserte kaffeinntak som et utgangspunkt, men har sett heller lite til det også disse første dagene. Men det er jo maaange i bedriften som vet, alle i min gamle avdeling. Som den nye avdelingen jo samarbeider ganske tett med. Og jeg har absolutt ikke kontroll på hvem som omgås privat... Så mulig alle vet allerede, men ikke vil si noe... Ja ja, i starten er det vanskelig å holde skjult og nå er det vanskelig å la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. mai 2009 #1307 Del Skrevet 19. mai 2009 Og i dag har vi endelig fått innkalling til UL! 16. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 19. mai 2009 #1308 Del Skrevet 19. mai 2009 Og i dag har vi endelig fått innkalling til UL! 16. juni! Samme dag som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. mai 2009 #1309 Del Skrevet 20. mai 2009 for innkalling til UL. Det er jo mindre enn en måned til! Jeg skal på UL samme uken som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 20. mai 2009 #1310 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) også litt for UL! Er snart det jo Ha en fin dag da Endret 20. mai 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 20. mai 2009 #1311 Del Skrevet 20. mai 2009 og for UL innkalling!!! det var kjempekoselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1312 Del Skrevet 20. mai 2009 Samme dag som meg! Ja, vi følges ad! Skal dere vite kjønn om dere kan? Noen magefølelse på hva det blir? Tror jeg har overtalt mannen til å vite. Min magefølelse sier egentlig gutt for oss begge! for innkalling til UL. Det er jo mindre enn en måned til! Jeg skal på UL samme uken som deg Skal du på enda en UL? Noen spesiell grunn til det? Regner uansett med at du gleder deg minst like mye som meg! også litt for UL! Er snart det jo Ha en fin dag da Jepp, ikke så veldig lenge til! Og så er det jordmortime uka før! og for UL innkalling!!! det var kjempekoselig!! Jepp, vi gleder oss veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1313 Del Skrevet 20. mai 2009 Da var boka mi endelig over i graviditetsbøkene igjen! Og denne gangen tenker jeg å bli her litt lengre enn en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 20. mai 2009 #1314 Del Skrevet 20. mai 2009 Da var boka mi endelig over i graviditetsbøkene igjen! Og denne gangen tenker jeg å bli her litt lengre enn en uke Japp! koselig å ha deg her er det også! nå blir det skikkelig ruging klematis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 20. mai 2009 #1315 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, vi følges ad! Skal dere vite kjønn om dere kan? Noen magefølelse på hva det blir? Tror jeg har overtalt mannen til å vite. Min magefølelse sier egentlig gutt for oss begge! Ja, vil veldig gjerne vite! Snoppen også, han sier at hvis vi ikke kan se det på ordinær, så blir det 3D. Kan jo hende det blir 3D uansett da, er jo lenge å vente helt fra ordinær til vi møtes for første gang. Er ikke helt sikker på magefølelse... Kaaanskje jente, hvis jeg må gjette. Pulsen til den lille var på 170 i dag, og jeg har hørt at så høy puls kan være typisk for jenter. Men det er antakelig ikke noe vitenskapelig belegg for det? Snoppen tror (selvfølgelig) det er en gutt. Da var boka mi endelig over i graviditetsbøkene igjen! Og denne gangen tenker jeg å bli her litt lengre enn en uke Hurra for det! Denne gangen blir du her tiden ut vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. mai 2009 #1316 Del Skrevet 20. mai 2009 Det sies at høy hjertefrekvens tyder på jente, men jeg vet ikke om det er vitenskapelig bevist. Når jeg var gravid med jenta mi, varierte hjertefrekvensen fra 136 - 160. Jeg mener jeg den gangen ble fortalt at den varierte litt etter om babyen sov eller ikke. Spennende å få vite kjønn!! Vi har fått innkalling til ordinær UL 18. juni og jeg tenker som sist at jeg nekter å dra hjem før vi får vite hvilket kjønn det er (Tror kanskje jeg skal lage en UL-liste under terminklubben vår?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1317 Del Skrevet 20. mai 2009 Det sies at høy hjertefrekvens tyder på jente, men jeg vet ikke om det er vitenskapelig bevist. Når jeg var gravid med jenta mi, varierte hjertefrekvensen fra 136 - 160. Jeg mener jeg den gangen ble fortalt at den varierte litt etter om babyen sov eller ikke. Spennende å få vite kjønn!! Vi har fått innkalling til ordinær UL 18. juni og jeg tenker som sist at jeg nekter å dra hjem før vi får vite hvilket kjønn det er (Tror kanskje jeg skal lage en UL-liste under terminklubben vår?) Ja, hvis hjertefrekvensen skal ha noe å si så blir det nok jente på oss. Da vi var på tidlig-UL 6+6 påsto legen at hjertefrekvensen var 190! Ikke helt sikker på om det stemte, hverken jeg eller mannen syntes det hørtes SÅ raskt ut. Og maskinen viste ikke noe tall. UL-liste høres fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1318 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, vil veldig gjerne vite! Snoppen også, han sier at hvis vi ikke kan se det på ordinær, så blir det 3D. Kan jo hende det blir 3D uansett da, er jo lenge å vente helt fra ordinær til vi møtes for første gang. Er ikke helt sikker på magefølelse... Kaaanskje jente, hvis jeg må gjette. Pulsen til den lille var på 170 i dag, og jeg har hørt at så høy puls kan være typisk for jenter. Men det er antakelig ikke noe vitenskapelig belegg for det? Snoppen tror (selvfølgelig) det er en gutt. Hurra for det! Denne gangen blir du her tiden ut vet du! Blir spennende å komme inn her etter ULen og sammenligne hvordan vi opplevde det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. mai 2009 #1319 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal du på enda en UL? Noen spesiell grunn til det? Regner uansett med at du gleder deg minst like mye som meg! Ja, det er siste UL i forbindelse med den studien jeg er med på. Da skal de blant annet estimere veksten til prinsen vår, og sikkert sjekke noe annet også Gleder meg til å se han igjen da, og gleder meg enda mer til å se han på ordentlig. Er skikkelig nysgjerrig på hvem det er som har flyttet inn i magen min nå Tipper forresten på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #1320 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Begynner så vidt på en datotippeliste også jeg, bare for å ha oversikten (UL-termin er 16. november): Svigerinne: 28. oktober Almaz: 6. november Ilja: 9. november Exhale: 10. november (og tror det blir gutt?) LilleRamona: 11. november Dreia: 12. november Søster: 12. november Ephemera: 12. november Mannen: 15. november Gossip Girl: 15. november Happy Feet: 17. november Tussi: 20. november Klematis: 23. november Tippeliste kjønn: Ilja: Mamma: Klematis: Cuba: Drømmeren: Svipa: Pusilus: Tussi: Dreia: Golden Girl: Ephemera: Flickan: Kirin: Gossip Girl: HappyFeet: UL viser at det mest sannsynlig blir en jente! Endret 16. november 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå