Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Blør ikke mer nå nei. Bare litt brun spotting.

Tror nok jeg blir hjemme i morgen, hvertfall til jeg får kommet meg til legen.

Kjekt at du tenker på meg! Håper alt står bra til med deg. :klemmer:

Det var jo bra da. :) Lykke til i morgen! Krysser! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var du til flere tidlige ULer etter den 6+1? For å se om det utviklet seg normalt? Eller ble du dekket av dette forskningsprosjektet?

Jeg var jo så heldig at jeg fikk UL både i uke 10 og uke 13 i forbindelse med forskningsprosjektet. Hadde nok spandert på med en privat rundt uke 12-13 om jeg ikke hadde fått det, bare for å se at det faktisk var noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å gått så lenge som til uke 12 engang. Og det gjorde jeg heller ikke, fikk tatt en ultralyd da jeg var 7+noen dager, og da var det ikke vanskelig å se at det var et hjerte der.

Å gå i uvisse i til uke 12 er både rått og umenneskelig. Hvis du føler for det, så få deg en UL så snart det er mulig å se noe hjerteaktivitet :klemmer: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min er syk i dag... Så fikk ikke noe time i dag. De andre på legesenteret var helt sprengt siden de hadde prøvd å dele pasientene hans mellom seg.

Men jeg fikk legesekretæren til å høre med en av de andre legene om jeg ikke kunne få ta en HCG-prøve i dag og på onsdag. Og det kunne jeg, heldigvis. Så har vært inne og tatt prøve nå. Får ikke resultatet før tidligst i morgen, da. Men det egentlige resultatet får jeg jo ikke før den andre prøven også er analysert. Håper jeg får det før helga igjen. Kjedelig å gå sånn uten å vite... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg veldig godt, vennen :troest: Du får prøve å tenke positive tanker, og ellers bare slappe av så godt du kan. Heier på din lille spire, og tenker på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt, vennen :troest: Du får prøve å tenke positive tanker, og ellers bare slappe av så godt du kan. Heier på din lille spire, og tenker på deg :hug:

Takk, Ilja! :klemmer:

Har begynt å blø igjen... :grine: Ikke mye, men rødt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du har sluttet å blø :klemmer: Og skjønner du er nervøs, men er ikke så mye mer du kan gjøre nå. Vi får vente i spenning sammen med deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Ilja! :klemmer:

Har begynt å blø igjen... :grine: Ikke mye, men rødt igjen...

Huffda vennen :klem: Håper virkelig det ikke trenger å være noe farlig. Har jo hørt om mange som blør litt i svangerskapet, men jeg vet jo ikke noe mer om det. Krysser virkelig alt jeg har for deg! Vil ikke ha deg tilbake i prøver-verden!!

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gratulert deg ennå en gang jeg, for internett explorer har kasta meg ut hver gang jeg har prøvd meg på å komme inn i dagboka di. Men nå gikk det!

Ser det har blitt litt komplikasjoner med blødninger og sånt. Håper den lille spira di klarer seg likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, skrev visst forrige svaret mitt samtidig som du skrev din siste meld. Håper det har gitt seg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, må du virkelig ta det med ro :klemmer:

Huffda vennen :klem: Håper virkelig det ikke trenger å være noe farlig. Har jo hørt om mange som blør litt i svangerskapet, men jeg vet jo ikke noe mer om det. Krysser virkelig alt jeg har for deg! Vil ikke ha deg tilbake i prøver-verden!!

Tenker på deg :klemmer:

Har ikke fått gratulert deg ennå en gang jeg, for internett explorer har kasta meg ut hver gang jeg har prøvd meg på å komme inn i dagboka di. Men nå gikk det!

Ser det har blitt litt komplikasjoner med blødninger og sånt. Håper den lille spira di klarer seg likevel!

:troest:

Huff da... :troest:

Huff da, skrev visst forrige svaret mitt samtidig som du skrev din siste meld. Håper det har gitt seg :troest:

Tusen takk, alle sammen :klem:

Tilbake til bare brunt... Kunne ikke bare de testresultatene kommet med en gang??? Lenge å vente til i morgen eller onsdag... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er seigpining ja :troest:

Håper du får gode nyheter når du får resultatet på neste blodprøve :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg!

:klemmer:

Kjempebra du fikk hcg-måling!

(Jeg blødde iallefall i enorme mengder da det gikk ille, om det hjelper på i seigpinedagene fremover!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er seigpining ja :troest:

Håper du får gode nyheter når du får resultatet på neste blodprøve :hug:

Synes bare det er så lenge å vente til torsdag/fredag...

Tenker på deg!

Kjempebra du fikk hcg-måling!

(Jeg blødde iallefall i enorme mengder da det gikk ille, om det hjelper på i seigpinedagene fremover!)

Takk for det, Estrella! :klemmer:

Ja, jeg blødde mye mye mer jeg også da jeg mistet sist. Jeg er bare så bekymret for at forsteret skal ha sluttet å utvikle seg og at det (foreløpig) er en MA... :sukk:

Har googlet masse i dag. 50 % sjans for at det går bra... Ikke akkurat noe å hoppe i taket for :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...