Klematis Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #781 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg temper også. Var faktisk mannen som kom på ideen Jeg hadde vel helt glemt at det gikk an, men han synes å huske noe fra naturfagstimene... Så har tempet siden i sommer, lenge før vi skulle begynne å prøve. Ville gjerne vite om jeg hadde EL fremdeles mens jeg hadde hormonspiral. Er noen som ikke har det. Hadde jeg IKKE hatt, ville jeg tatt ut spiralen tidligere. Men hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg også tatt den ut tidligere. Legen mente nemlig at det at vi ble gravide så tidlig etter å ha tatt den ut (2 mnd etter) antagelig var grunnen til at vi mistet... Sender deg en PM med link til FF-charten min så kan du se hva du tror om EL-dato. Alltid kjekt med en second opinion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 1. mars 2009 Skikkelig mensenvondt i magen nå. Og klarer ikke la være å tolke det som et godt tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. mars 2009 #783 Del Skrevet 1. mars 2009 Skikkelig mensenvondt i magen nå. Og klarer ikke la være å tolke det som et godt tegn... Huff, kjedelig at pre-mens smerter og symptomer ligner sånn! Er liksom ikke greit å vite om man skal bli gira eller se slaget som tapt denne runden. Jeg har kjent det som mo mensen skulle komme any minut de siste dagene dagene, uten at så er tilfelle. (Men vi får jo aldri bli helt sikre før om noen dager). Håper at det ikke er som du frykter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #784 Del Skrevet 1. mars 2009 Huff, kjedelig at pre-mens smerter og symptomer ligner sånn! Er liksom ikke greit å vite om man skal bli gira eller se slaget som tapt denne runden. Jeg har kjent det som mo mensen skulle komme any minut de siste dagene dagene, uten at så er tilfelle. (Men vi får jo aldri bli helt sikre før om noen dager). Håper at det ikke er som du frykter! Jeg frykter egentlig ikke mensen i det hele tatt! Prøvde egentlig å skrive at jeg bare ser på det som et godt tegn, men var kanskje litt klønte formulert Jeg tror jo ikke at jeg er mer enn 5 DPO, så tenker at mensen kan det jo ikke være Blir litt flau nå om det er det da men etter å ha klaget så mye på FF sin EL-dato... Og uansett så har jeg jo så mange spennende planer for neste syklus, at jeg tror ikke jeg skal bli så superskuffa og lykke til med videre testing i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. mars 2009 #785 Del Skrevet 1. mars 2009 Hmm.. Har ikke jeg skrevet her før da? Letet etter dagboken din under "Mine innlegg" men fant den ikke. Men nå er du hvertfall der Mensvondt kan være et godt tegn ja! Blir spennende å se dagene framover da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #786 Del Skrevet 2. mars 2009 Fremdeles vondt i magen og er kvalm i dag... Kanskje bare av nervøsitet for hva de neste ukene skal bringe? :klø: Har for sikkerhetsskyld pakket med meg tamponger, selv om jeg ikke tror det er noe TR på gang. Hvertfall ikke helt enda. Og testetøsen har IKKE testet enda i dag! Venter til i ettermiddag... Ha en god mandag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 2. mars 2009 Og hei, Cuba. Trodde også at du hadde vært her før! :klø: Men uansett så er du hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 2. mars 2009 #788 Del Skrevet 2. mars 2009 Fikk du positiv EL-test så du vet at du er 6 DPO eller? Siden tickeren din sier 11 mener jeg :gjeiper: Syns nesten den sto på 11 i går også men? Kanskje jeg som surrer.. hehe! Moro med testetøser syns jeg! Da har jeg noe å følge med på og glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 2. mars 2009 #789 Del Skrevet 2. mars 2009 Fremdeles vondt i magen og er kvalm i dag... Kanskje bare av nervøsitet for hva de neste ukene skal bringe? :klø: Har for sikkerhetsskyld pakket med meg tamponger, selv om jeg ikke tror det er noe TR på gang. Hvertfall ikke helt enda. Og testetøsen har IKKE testet enda i dag! Venter til i ettermiddag... Ha en god mandag, folkens! God mandag til deg også! Håper du kan stue bort tampongene til en gang neste år. Lykke til i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #790 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Fikk du positiv EL-test så du vet at du er 6 DPO eller? Siden tickeren din sier 11 mener jeg :gjeiper: Syns nesten den sto på 11 i går også men? Kanskje jeg som surrer.. hehe! Moro med testetøser syns jeg! Da har jeg noe å følge med på og glede meg til Har ikke brukt EL-tester så langt. Men jeg temper, og FF og jeg er litt uenige om tolkningen av temperaturene mine Kommer ikke TR i morgen og jeg ikke har en positiv test å vise til så flytter jeg nok EL-dato til neste foreslåtte dato fra FF (FF er ikke helt enig med seg selv heller...) Altså to dager frem. Kommer ikke tanta innen torsdag (og fremdeles ingen positiv test) flytter jeg til 'min' EL-dato God mandag til deg også! Håper du kan stue bort tampongene til en gang neste år. Lykke til i ettermiddag! Ja, det håper jeg også! Og takk Endret 2. mars 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 2. mars 2009 #791 Del Skrevet 2. mars 2009 litt for kanskje positiv test idag..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #792 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg sitter her og holder meg for å kunne teste snart Håper å klare meg til i syvtiden... Har egentlig ikke troen på at det blir noe positiv test på disse stripsa så tidlig uansett. Og apotektesten sparer jeg til onsdag. Men spennende er det Har knasket i meg masse gulrøtter i dag. Har lest at det skal være bra for det gule legemet Her skal alt legges best mulig tilrette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. mars 2009 #793 Del Skrevet 2. mars 2009 Så spennende med ny test! Jeg har bestemt meg for å ikke teste før til helga, men har veldig lyst, så føler at jeg får levd testetrangen ut gjennom deg. Utrolig spennende her inne om dagen! Digger testetøser! Gulrøtter? Så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 2. mars 2009 Problemet mitt er jo at jeg tester med disse frykelig dårlige stripsene da. Så sjansen for å få to streker er nok liten. Men spennende er det! Nå går jeg! Kryss fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 2. mars 2009 #795 Del Skrevet 2. mars 2009 Krysser alt jeg har, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2009 #796 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå har jeg lest meg igjennom halveboka di, ja hvertfal fra rett før bryllupet. Hadde sett deg i så mange bøker her Trist å høre om SA'en din Men blir spennende å følge deg videre Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. mars 2009 #797 Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter klar og venter spent på oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 2. mars 2009 Hm, ja den ble vel like hvit som de 8 andre testene jeg har tatt Tror jeg klarte å skimte hvor linja skulle vært, men så ingen farge i det hele. Men det er visst vanlig å se antistofflinja akkurat når den tørker. Gjorde vel faktisk det når jeg testet før EL også (for å sjekke hvordan en negativ test skulle se ut ). Vel, får håpe det går bedre med neste test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #799 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Krysser alt jeg har, lykke til! Takk skal du ha! Nå har jeg lest meg igjennom halveboka di, ja hvertfal fra rett før bryllupet. Hadde sett deg i så mange bøker her Trist å høre om SA'en din Men blir spennende å følge deg videre Lykke til !! Åj, da har du lest litt ja! Har sett deg også i mange bøker, hyggelig at du tar initiativ til å snakkes litt mer Sitter klar og venter spent på oppdatering. Du får spare litt til i morgen. Endret 2. mars 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 2. mars 2009 #800 Del Skrevet 2. mars 2009 Da satser vi på bedre lykke om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå