Klematis Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #581 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjedelig a gitt, akkurat samme som her Tror nesten det er det mest vanlige for tidne, jeg...? :klø: Måtte bare innom og titte etter å ha lest gravidtest tråden din Gratulerer med spiren, også bryllupsreisebaby da :rødme: Det er han jeg har i magen også, og det er jo litt romantisk da Tusen takk, mrsSJ! Jammen ikke lenge igjen til dere har bryllupsreisebabyen hos dere nå! Gratulerer (igjen) Takk (igjen?) Å så moro!!! Gratulerer så mye!!! :hoppe: Så artig med bryllupsreisebaby da... Romantisk!! :rødme: Kos deg med babytankene og det voksende mirakelet i magen! PS, du er lig velkommen masse inn i dagboka mi til å drysse fra deg rikelig med babystøv altså... Det gikk så fort at jeg nesten føler meg litt snytt for prøvingen... Hadde forberedt meg på at dette kunne ta laaang tid (er jo ikke så ung lenger). Men utrolig romantisk med en bryllupsreisebaby ja! :rødme: Går bare rundt og smiler nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 4. februar 2009 PS, du er lig velkommen masse inn i dagboka mi til å drysse fra deg rikelig med babystøv altså... Og har jeg glemt å drysse babystøv inne hos deg? Løper inn nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #583 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil gjerne at du drysser babystøv hos meg når vi begynner å prøve igjen. Men først må jeg komme til hektene først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil gjerne at du drysser babystøv hos meg når vi begynner å prøve igjen. Men først må jeg komme til hektene først. Selvfølgelig skal jeg det! Ta godt vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #585 Del Skrevet 4. februar 2009 Selvfølgelig skal jeg det! Ta godt vare på deg selv! Takk, gjør så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 4. februar 2009 #586 Del Skrevet 4. februar 2009 Og har jeg glemt å drysse babystøv inne hos deg? Løper inn nå...! Neida, du hadde vært der!! Det var bare meg som var hos deg før jeg var hos meg selv! Men takk for ekstra stor dose idag, det setter jeg stooor pris på!!! Jeg må jo minst får tvillinger nå etter alt det babystøvet!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 5. februar 2009 Da har jeg ringt legen. Time 5. mars! Synes nå det virker lenge til, men er jo bare en kort måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. februar 2009 #588 Del Skrevet 5. februar 2009 for legetime - spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Føler meg skikkelig gravid i dag Symptomer: - Supersulten! Måtte til og med opp i natt og spise... - Oppblåst - Småkvalm. Ikke sånn at jeg vil kaste opp, men mer som suget i magen i en berg-og-dalbane - Litt småømme bryster. Synes til og med de har vokst litt, spesielt den høyre :fnis: - Vondt i ryggen (er det egentlig et symptom?) Endret 5. februar 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. februar 2009 #590 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Innom og og litt for bebisen! Endret 5. februar 2009 av Golden Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 5. februar 2009 Har forresten planer om å fortelle det til familien allerede i morgen. Vet at det er tidlig og mye kan skje. Men velger å være positiv og tenke at dette SKAL gå bra. Dessuten vil jeg gjerne ha støtte fra dem om noe skulle skje også. Tror det blir enda vanskelige å snakke om en eventuell SA/MA om de ikke først har fortalt at jeg er gravid. Litt spent, men de kommer jo selvfølgelig til å bli henrykte! Og mamma vet jo at vi prøver etter at jeg ikke klarte å lyve når hun ut av fra ingenting plutselig spurte hvilken prevensjon jeg brukte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 5. februar 2009 #592 Del Skrevet 5. februar 2009 Å så gøy..! Det er vel de koseligste nyhetene i verden... :rødme: Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. februar 2009 #593 Del Skrevet 5. februar 2009 Så moro, det er så herlig og fortelle Angående ryggen så hadde jeg skikkelig vondt i korsryggen forrige gang. Denne gangen husker jeg ikke om jeg har hatt det, mulig kvalmen har overskygga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg føler meg faktisk så positiv at jeg velger å flytte rett inn i graviditetsbøkene, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. februar 2009 #595 Del Skrevet 5. februar 2009 Positivitet er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #596 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, nå må jeg gå å pakke sakene mine og komme meg i seng! Må kanskje ut å kikke på føret. Hvis det er så ille snø som det var i dag vet jeg ikke om jeg kommer opp bakken her i morgen... Blir nok antagelig borte fra KG til over helga, så god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. februar 2009 #597 Del Skrevet 5. februar 2009 God helg Klematis og kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. februar 2009 #598 Del Skrevet 5. februar 2009 God helg Ta godt vare på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 5. februar 2009 #599 Del Skrevet 5. februar 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. februar 2009 #600 Del Skrevet 5. februar 2009 Wops! Her har jeg faktisk ikke vært enda... Men nå har jeg fått lest meg opp litt. Grattis med bryllupsreisebaby og termintvilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå