Ilja** Skrevet 1. februar 2009 #541 Del Skrevet 1. februar 2009 Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Fantastiske nyheter, jeg våger meg på et forsiktig 'gratulerer'!! Og så i PP1 da! :dåne: Edit: ser bildene nå, jeg tok også den typen tester, og sånn ble de til meg også, svaaake streker, men den er der! Jeg ser den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #542 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis dette er sant så er det helt utrolig, ja! Tenk at det skulle klaffe i PP1! På bryllupsreisen vår! Og så passer det så helt fantastisk supert med jobben min også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. februar 2009 #543 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis dette er sant så er det helt utrolig, ja! Tenk at det skulle klaffe i PP1! På bryllupsreisen vår! Og så passer det så helt fantastisk supert med jobben min også :D Hurra:) Så godt at februaren starter bra med positive ekstrastreker:) Håper morgenurinen i morgen gir en fin, tydeligere strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. februar 2009 #544 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva sier mannen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva sier mannen din da? Han er egentlig litt skuffende lite engasjert... Men jeg har hørt fra flere at de har litt vanskelig for å tro på svake streker, så må vel få fatt i en digitaltest så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. februar 2009 #546 Del Skrevet 1. februar 2009 Hihi, høres kjent ut ja. Det var bare en digital en som funket her i huset også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. februar 2009 #547 Del Skrevet 1. februar 2009 Ser en strek jeg også Blir det en digital i morgen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ser en strek jeg også Blir det en digital i morgen da?? Så bra å høre at jeg ikke bare innbiller meg ting! ;-) Håper du kommer etter i løpet av et par dager! Tror rett og slett ikke jeg får tak i noe digitaltest før tirsdag kveld... Men nå skal jeg prøve å sove... Tviler på om det går... Endret 1. februar 2009 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 2. februar 2009 Svidde av den siste testen jeg har liggende... Fremdeles svakt, men fremdeles positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 2. februar 2009 #550 Del Skrevet 2. februar 2009 Jippiii!! Du er gravid! Ha en herlig dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. februar 2009 #551 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer, så fantastisk:D!!! Kjenner til det der med menn og svake tester ja...."jaja, vi får nå seeee", "det er jo ikke heeeelt sikkert" osv osv osv... En STREK er en STREK:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. februar 2009 #552 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi Her skjer det saker, ser jeg. Så fantastisk – gratulerer så masse!! Gjør ikke noe om den er svak, hadde jo aldri blitt noen strek hvis du ikke hadde vært gravid. Har tittet litt i dagboka di, og ser at dette er første forsøk? Så gøy!! Ser at du er nygift også – gratulerer så mye med det og Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. februar 2009 #553 Del Skrevet 2. februar 2009 Oi, så spennende. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 2. februar 2009 #554 Del Skrevet 2. februar 2009 Hurra og gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. februar 2009 #555 Del Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer med positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. februar 2009 #556 Del Skrevet 2. februar 2009 Har jeg virkelig aldri skrevet noe i dagboka di? Merkelig.. Men nå er jeg her i alle fall. Leste den andre tråden din hvor du hadde sett en strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 2. februar 2009 Jippiii!! Du er gravid! Ha en herlig dag, vennen! Jeg kaller meg selv positiv, men ikke helt gravid ennå... Må overleve et par dager til og en digital test eller to før jeg tror helt på det Gratulerer, så fantastisk:D!!! Kjenner til det der med menn og svake tester ja...."jaja, vi får nå seeee", "det er jo ikke heeeelt sikkert" osv osv osv... En STREK er en STREK:D! Han vil ikke engang se testen, eller bilder av den... Han mener jeg er mer enn nok opphengt for oss begge. Men det kommer nok etterhvert! Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi Her skjer det saker, ser jeg. Så fantastisk – gratulerer så masse!! Gjør ikke noe om den er svak, hadde jo aldri blitt noen strek hvis du ikke hadde vært gravid. Har tittet litt i dagboka di, og ser at dette er første forsøk? Så gøy!! Ser at du er nygift også – gratulerer så mye med det og Stor klem Takk og takk! til deg også, og lykke til dere også! Oi, så spennende. Gratulerer! Tusen takk! Og gratulerer til dere også! Hurra og gratulerer så masse! Tusen takk! **babystøv** til deg! Gratulerer med positiv test. Tusen takk, Nótt. Det betyr ekstra mye når det kommer fra deg... Føler meg litt 'skyldig' for at det ser ut til at vi har lykkes så fort når jeg leser om alle som har hatt det så vanskelig her inne Har jeg virkelig aldri skrevet noe i dagboka di? Merkelig.. Men nå er jeg her i alle fall. Leste den andre tråden din hvor du hadde sett en strek hvis du ikke har vært her før. Jeg var også sikker på at du hadde det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 2. februar 2009 Har vært flink og vært og spunnet i dag! Turte ikke ta meg helt ut, litt ny som 'positiv' og vet ikke helt hva jeg kan/bør og ikke. Vil liksom at den skal feste seg SKIKKELIG før jeg kjører på med en superhard treningsøkt... Har vært skikkelig kvalm hele dagen Trodde egentlig det var alt for tidlig for sånt... :klø: Mulig det er kun nervøsitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 2. februar 2009 #559 Del Skrevet 2. februar 2009 Tusen takk! **babystøv** til deg! Takker masse for støv! Har ønsket meg det lenge men ikke turt å spørre rett ut. Håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. februar 2009 #560 Del Skrevet 2. februar 2009 Tusen takk, Nótt. Det betyr ekstra mye når det kommer fra deg... Føler meg litt 'skyldig' for at det ser ut til at vi har lykkes så fort når jeg leser om alle som har hatt det så vanskelig her inne Du har ventet en god stund på å bli prøver så om det faktisk har klaffet for dere nå så fortjener dere det like mye uansett. Krysser alt for deg akkurat nå - kan ikke gjøre så mye annet egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå