Gå til innhold

Veksthuset

Klematis

Anbefalte innlegg

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! :hoppe::rulle::strix::bolledeig:

Fantastiske nyheter, jeg våger meg på et forsiktig 'gratulerer'!!

Og så i PP1 da! :dåne:

Edit: ser bildene nå, jeg tok også den typen tester, og sånn ble de til meg også, svaaake streker, men den er der! Jeg ser den!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er sant så er det helt utrolig, ja!

Tenk at det skulle klaffe i PP1! På bryllupsreisen vår! :hoppe:

Og så passer det så helt fantastisk supert med jobben min også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er sant så er det helt utrolig, ja!

Tenk at det skulle klaffe i PP1! På bryllupsreisen vår! :hoppe:

Og så passer det så helt fantastisk supert med jobben min også :D

Hurra:) Så godt at februaren starter bra med positive ekstrastreker:)

Håper morgenurinen i morgen gir en fin, tydeligere strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier mannen din da? :hoppe:

Han er egentlig litt skuffende lite engasjert... Men jeg har hørt fra flere at de har litt vanskelig for å tro på svake streker, så må vel få fatt i en digitaltest så fort som mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser en strek jeg også :strix: Blir det en digital i morgen da??

Så bra å høre at jeg ikke bare innbiller meg ting! ;-) Håper du kommer etter i løpet av et par dager!

Tror rett og slett ikke jeg får tak i noe digitaltest før tirsdag kveld...

Men nå skal jeg prøve å sove... Tviler på om det går...

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde av den siste testen jeg har liggende... :sjenert:

Fremdeles svakt, men fremdeles positivt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så fantastisk:D!!! Kjenner til det der med menn og svake tester ja...."jaja, vi får nå seeee", "det er jo ikke heeeelt sikkert" osv osv osv...

En STREK er en STREK:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi :)

Her skjer det saker, ser jeg. Så fantastisk – gratulerer så masse!! :strix:

Gjør ikke noe om den er svak, hadde jo aldri blitt noen strek hvis du ikke hadde vært gravid. :Nikke:

Har tittet litt i dagboka di, og ser at dette er første forsøk? Så gøy!! :hoppe: Ser at du er nygift også – gratulerer så mye med det og :)

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg virkelig aldri skrevet noe i dagboka di? Merkelig..

Men nå er jeg her i alle fall. Leste den andre tråden din hvor du hadde sett en strek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jippiii!! :strix: Du er gravid! :nigo:

Ha en herlig dag, vennen!

:strix: Jeg kaller meg selv positiv, men ikke helt gravid ennå... Må overleve et par dager til og en digital test eller to før jeg tror helt på det ;)

Gratulerer, så fantastisk:D!!! Kjenner til det der med menn og svake tester ja...."jaja, vi får nå seeee", "det er jo ikke heeeelt sikkert" osv osv osv...

En STREK er en STREK:D!

Han vil ikke engang se testen, eller bilder av den... :tristbla: Han mener jeg er mer enn nok opphengt for oss begge. Men det kommer nok etterhvert! :jepp:

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi :)

Her skjer det saker, ser jeg. Så fantastisk – gratulerer så masse!! :strix:

Gjør ikke noe om den er svak, hadde jo aldri blitt noen strek hvis du ikke hadde vært gravid. :Nikke:

Har tittet litt i dagboka di, og ser at dette er første forsøk? Så gøy!! :hoppe: Ser at du er nygift også – gratulerer så mye med det og :)

Stor klem :klem:

Takk og takk! :klemmer: til deg også, og lykke til dere også!

Oi, så spennende. Gratulerer!

Tusen takk! Og gratulerer til dere også!

:strix: Hurra og gratulerer så masse! :strix:

Tusen takk! **babystøv** til deg!

Gratulerer med positiv test.

Tusen takk, Nótt. Det betyr ekstra mye når det kommer fra deg... :klemmer: Føler meg litt 'skyldig' for at det ser ut til at vi har lykkes så fort når jeg leser om alle som har hatt det så vanskelig her inne :tristbla:

Har jeg virkelig aldri skrevet noe i dagboka di? Merkelig..

Men nå er jeg her i alle fall. Leste den andre tråden din hvor du hadde sett en strek ;)

:velkommen: hvis du ikke har vært her før. Jeg var også sikker på at du hadde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink og vært og spunnet i dag! Turte ikke ta meg helt ut, litt ny som 'positiv' og vet ikke helt hva jeg kan/bør og ikke. Vil liksom at den skal feste seg SKIKKELIG før jeg kjører på med en superhard treningsøkt... ;)

Har vært skikkelig kvalm hele dagen :spy: Trodde egentlig det var alt for tidlig for sånt... :klø: Mulig det er kun nervøsitet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! **babystøv** til deg!

Takker masse for støv! Har ønsket meg det lenge men ikke turt å spørre rett ut. :ler: Håper det hjelper. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Nótt. Det betyr ekstra mye når det kommer fra deg... :klemmer: Føler meg litt 'skyldig' for at det ser ut til at vi har lykkes så fort når jeg leser om alle som har hatt det så vanskelig her inne :tristbla:

Du har ventet en god stund på å bli prøver så om det faktisk har klaffet for dere nå så fortjener dere det like mye uansett. :klem: Krysser alt for deg akkurat nå - kan ikke gjøre så mye annet egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...