Gå til innhold

str på håndbagasjen - den er kanskje litt for stor, men vil det gå?


ceca

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å bare ha med meg håndagasje, da jeg bare skal væe borte noen dager. Har en liten trillekoffert som måler 20x 40x60 Hjulene kan jeg ikke ta av. Ser at håndbagasjemålene er 20x40x50. Er de veldig strenge på dette? Får den plass tror dere? Eller bør jeg heller sjekke inn bagasjen ?

Hadde tenkt å gjøre det lettvint, og slippe kø for levere og hente bagasjen. Reiser med widerøe til England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har reist MYE, og aldri opplevd å få bagasjen målt. En sjelden gang har den blitt veid ved innsjekkingen. Men har hørt at de har blitt strengere på dette i England, og spesielt regelen om bare en stk håndbagasje. Foreslår å pakke det viktigste i en liten sekk eller pose og ha øverst i kofferten. Så slipper du bryderiet med å pakke om hvis de ikke godtar alt som håndbagasje. Husk også den lille plastposen til væsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller har aldri fått kofferten min målt.

Men hvordan klarer folk å reise uten å sjekke inn baggasje i disse anti-væsketidene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av grunnen til at målene blir satt er jo at de skal passe inn i hyllene da og at lokket skal kunne lukkes skikkelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å bare ha med meg håndagasje, da jeg bare skal væe borte noen dager. Har en liten trillekoffert som måler 20x 40x60 Hjulene kan jeg ikke ta av. Ser at håndbagasjemålene er 20x40x50. Er de veldig strenge på dette? Får den plass tror dere? Eller bør jeg heller sjekke inn bagasjen ?

Hadde tenkt å gjøre det lettvint, og slippe kø for levere og hente bagasjen. Reiser med widerøe til England.

Den går ikke inn i hattehylla i Widerøe sine fly, og det er trangt under setene, slik at den tar litt av fotplassen til den du sitter sammen med.... Men det går hvis det ikke er fullt i flyet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...