Ella* Skrevet 17. januar 2008 #961 Del Skrevet 17. januar 2008 Tenkte også å anbefale Mor Signes teppe. Der er enkelt å strikke, bare rett, og man bruker tykke pinner, så da går det fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. januar 2008 #962 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei imli Kan godt forstå det fort kan bli litt trasig å gå hjemme slik hver dag, en får bare gjøre det beste ut av det. Ikke lenge igjen nå vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. januar 2008 #963 Del Skrevet 17. januar 2008 Svømming er herlig og befriende. Og man kan svømme i sitt eget tempo, men få god uttelling uansett Håper du har hatt en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2008 #964 Del Skrevet 18. januar 2008 29+4 Takk for forslag til strikk, jenter Kanskje jeg skal prøve meg på teppe. Får se om mamma har noen lange tjukke pinner, eller så får jeg kjøpe noen. Hvor mange masker trenger man da tro? Det vanskligste med strikking synes jeg nesten er å få alle radene like stramme... Hender det blir noen slakkere enn andre og det ser jo ikke så fint ut. Har også fått et nytt prosjekt - male gangen! Vi var i byen i går og fikk kjøpt bl.a maling som var på tilbud. En sånn naturhvit farge. Vi har bare en liten gang, så det tar nok ikke lang tid, et strøk per dag tenker jeg. Men greit å ha noe å gjøre og ikke minst få fiksa opp gangen. Den er pr i dag i en slags skrikende mørk grønnfarge. Helt forferdelig. Men det skal det bli ei or'ning på Ellers fikk vi kjøpt litt klær til mannen i går... Er liksom ikke så mye jeg kan få kjøpt om dagen, så jeg gidder ikke se og bli frista. Pleier ikke å kjøpe så mye klær, men januarsalget er moro å få med seg. Men nå ble det januarsalg på mannen i stedet. Han må nemlig ha litt press for å kjøpe nye klær... Han går helst i joggebukser eller arbeidsklær, så når han skal kjøpe noe må jeg være med, ellers ender han med å gjøpe helt andre ting enn klær I dag har jeg fått rydda og støvsuga litt på soverommet. Så nå ser det mer fristende ut der... Var en del hybelkaniner under senga ja... Føler meg litt bedr når jeg får gjort noe. Og nå har jeg liksom et prosjekt på gang også, blir litt enklere da. Og hvis jeg strikker babyteppe også tenker jeg dagene blir bedre fyllt opp. I dag skal vi ha pannekaker til middag, gleder meg! Tenker mye på mat om dagen Og falt for fristelsen å kjøpe billig julemarsipan i butikken i stad... Mannen var tidlig hjemme, så vi dro og handla. Nå ligger han og sover på sofaen... Ja, ja, får vekke ham etterpå. Ellers kommer han til å legge seg seint. Liker best å legge oss sammen jeg Ha en fin helg alle sammen, til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 18. januar 2008 #965 Del Skrevet 18. januar 2008 Så godt å se at du har fått litt av humøret ditt tilbake! Ha en flott helg sammen med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. januar 2008 #966 Del Skrevet 18. januar 2008 Her var jenta med planene i orden Deilig å få pusset opp litt. Blir så stor forandring når man bytter fra mørk til lys farge :-D God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2008 #967 Del Skrevet 18. januar 2008 Så godt å se at du har fått litt av humøret ditt tilbake! Ha en flott helg sammen med mannen! Takk! Føler meg bedre nå ja, det har gått litt opp og ned hele graviditeten. God helg til deg også, Her var jenta med planene i orden Deilig å få pusset opp litt. Blir så stor forandring når man bytter fra mørk til lys farge :-D God helg Ja, tror det blir bra. Rommet kommer nok til å se større ut i lys farge! Ha en fin helg du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. januar 2008 #968 Del Skrevet 18. januar 2008 Ha en flott helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. januar 2008 #969 Del Skrevet 18. januar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. januar 2008 #970 Del Skrevet 18. januar 2008 Så bra at humøret er bedre, og at du har noen prosjekter på gang! Å male gangen er jo veldig kjekt, iallfall når det blir så mye finere etterpå Har de billig julemarsipan på butikken? Åååå, jeg elsker marsipan! Håper de har det her et eller annet sted også Pannekaker er kjempegodt! Spesielt med blåbærsyltetøy God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2008 #971 Del Skrevet 18. januar 2008 Ha en flott helg snuppa! Ha en flott helg du også! God helg I like måte Så bra at humøret er bedre, og at du har noen prosjekter på gang! Å male gangen er jo veldig kjekt, iallfall når det blir så mye finere etterpå Har de billig julemarsipan på butikken? Åååå, jeg elsker marsipan! Håper de har det her et eller annet sted også Pannekaker er kjempegodt! Spesielt med blåbærsyltetøy God helg! :-D Billig julemarsipan ja, kjøpte sånne stenger med sjokoladetrekk. Nam Mye søtt som er godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. januar 2008 #972 Del Skrevet 18. januar 2008 Håper du har en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #973 Del Skrevet 19. januar 2008 Håper du har en fin fredag. Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. januar 2008 #974 Del Skrevet 19. januar 2008 Innom med en helge Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #975 Del Skrevet 19. januar 2008 Innom med en helge Håper du får en fin helg. I like måte! Tror det blir en litt slapp helg. Men det får så være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #976 Del Skrevet 19. januar 2008 29+5 Snart 30 uker I natt drømte jeg at det var like før termin. Men både 1., 2., 3. og 4. april gikk uten at det skjedde noe. Husker det var skikkelig frustrerende! Og så ble jeg med mannen på en eller annen stor fest... Ikke at noen av oss liker slike fester men Og plutselig var vi hjemme med to kamerater av mannen og de satt og drakk øl og tulla alle tre og ingen brydde seg om meg! Hjelp, håper ikke jeg er sanndrømt... Herlighet så mye rart man drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. januar 2008 #977 Del Skrevet 19. januar 2008 Man har virkelig fantastisk fantasi når man er gravid Regner med at du ikke er sanndrømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #978 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, jeg regner med det! Ellers blir det mye rart her... Både føder katter, kalle ungene fæle navn, drar på fest like før fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. januar 2008 #979 Del Skrevet 19. januar 2008 Billig julemarsipan ja, kjøpte sånne stenger med sjokoladetrekk. Nam Mye søtt som er godt... Jeg vil også haaaa! mye rart du drømmer, ja! Håper virkelig ikke du er sanndrømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. januar 2008 #980 Del Skrevet 19. januar 2008 Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg